Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,
hírek: a Daytona megkapta a karbinkénti direktlégszűrőt (mert a gyárijának a gumijai szarni mentek). Most olyan a hangja terhelésen 4-5 ezer körül, mintha valaki rámordítana: mééééééééééég!
Nehéz így városban közlekedni vele
Hétvégén megyünk Sárvár felé, lesz valami motoros-rock banzáj arra. Valaki jön?
Sziasztok,

elkezdtük facebook oldalunkat! Aki szereti a Triumphot jöjjön like-oljon minket ;), a rövid url még nem igazan működik, szóval a keresőbe kell beírni a facebookon hogy TriumphBudapest.

üdv

Norbi
Ha jó a gumi nyomás és nem járatod úgy sokat akkor elvileg semmi baja nem lesz.
Szia!

A baj az előző tulaj hozzá nem értéséből adódott. Én sem vagyok egy műszaki szaki, na de akkor is! A Daytonába zselés akksi megy, ő pedig savasat tett bele és mivel nem fért be, ezért azt még el is fektette... A kábelek szépen lassan elkezdtek visszaégni. Megvételkor már láttuk a bibit, hogy nem az kellene oda és ki is cseréltük, de azt nem lehettet látni, hogy mekkora kárt okozott a vezetékeknél. Tekercseltetni kellett és a feszültség szabályozót is meg kellett javíttatni.

Amúgy, a féktárcsa nem nagy mértékű mozgása normális. Az enyém is mozog egy picit és szakik szerint ezt direkt így akarták a gyártók is a fékhatás növelése miatt!
Köszi a választ NoBo. Még valami, nem árt a gépnek ha mindig oldal standeren van?
Berajzolta: ha kicsit mozog az nem feltétlen gáz de azért mutasd meg egy hozzáértőnek pontosan mi hol mozog.
A scart az adatkábel vége.
Daytona 600:

szervíz intervallum évente vagy 10e km mint a többi Triumphnál, de egy sportmotornál ez nagyban függ a felhasználás mikéntjétől.
szelephézag ellenőrzés: tipustól függően 20enként általában de megnézem majd a D600 ra.
Szia Nyüzsi,

Mi volt a probléma a motoroddal?
Sziasztok!

Ezek a válaszok engem is nagyon érdekelnének! illetve még pár amatör kérdés ugyanezzel a bringával kapcsolatban:
Gondolom az elég gáz ha mozog az első féktárcsa... ha kicsit határozottabban megrángatom a féktárcsát pármilit elmozdul az illesztéseknél.
Találtam az ülés alatt egy "scart" csatlakozót.(nagyon hasonlít a tv-s scart kábel csatlakozója) ez valami ducatis adatrögzítő output vége? vagy csak kuvára lejött valami elektronikai csatlakozó a helyéről?
Végezetül, Ti milyen lopásgátló megoldást használtok? riasztó vagy inkább traktor kolbász?
Előre is köszönöm a választ!

Isten óvja a Királynőt!
Sziasztok!
Daytona 600 nak mennyi a szervizintervalluma?És miket kell cserélni ellenőrizni?Szelephézag ilyesmi....
Köszi
Még csak két hónapja van meg a mocc, és sajna egy kis probléma miatt- ami a vásárlás után két héttel merült fel - nem tudtam használni... De most már minden nap adott az esély, hogy szembe jöjjünk!
Ok rendben
üdv:istván
Semmit. Én már lemondtam róla, hogy őszinte legyek... Ha valami csoda folytán megtalálnám, hidd el megtalállak téged is...
hali!
turkálás közben esetleg valami találat?

üdv:istván
Metzelerrel semmi tapasztalatom, utána olvasok. Köszi a tippet.
Probald meg a Metzeler Sportec M3 vagy m5-ot

Nekem nagyon szepen dolgozott a kawan a 3-as, az 5 os meg a batyam 1200-es banditjan
Igen, a korrekt,friss injektor térkép sokat javított nekem is! Még a gyári volt fent, és tudod nekem hozzá kellett lőni a carbon dobhoz is.

Nekem a másik nagy project a gumik cseréje lesz... D211GP-k 3000-et bírnak csak.
Nekem is kb 120-nal van a vege, es az enyem tok gyari az biztos. 40.000-es szervizre szerintem en is hozza viszem, nagyon korrekt volt. Elszoszolt vele majdnem egesz delelott, 4500 volt. Legalabb az injektor kipucolva es uj software feltoltve. Selymesebben is megy tole.
Köszi mester az infót. Akkor nagy előre lépés nincs, lehet, hogy ez normál.
Én is most gyűjtögetem össze a szervizre a lecsót és szintén oda viszem Zsoltihoz, jó gyerek. Mondjuk nekem a szelepek oldaláról lesz megközelítve a dolog, meglátjuk. Csak tudnám eladni a probiker bőrruhát, akkor meglenne a lóvé kábéra. Mennyi volt a service, és mit csináltak? Még mindig 5e a rezsi óradíj?

Kérdezni akartam, hányas lánckereked van elől és mennyit megy 1-ben a masinád. Nem tudom, hogy az normál-e, hogy 120 körül tud az enyém 1-esben, vagy nagyobb a lánckerék.
Kerted, hogy szoljak mi a fejlemeny.
Software megujitva, masik TPM szenzor felteve smmi nem valtozott 75%-ig tudtuk feltornazni. Koszonet a Triumphszerviznek (Zsolti) a munkaert. Ugyhiszem belefaradtam most ebbe a problemakorbe, eleg jol megy igy is. Az is lehet, hogy tud ez mindent, csak a sagem computer ennyinek jelzi. Allt nala egy Tiger 955i, annak is ennyi volt a gazallasa.
Nocsak, egy környékbeli Triumphos Sokat járok Debrecenbe, de még egy Daytona 600-as sem jött velem szembe. Főleg nem olyan, aki nem fiú Régóta motorozol amúgy?
Szia! Igaz nem fiú vagyok , de ugyanez volt a probléma az enyémmel is! Szerencsére nem kellett újat venni, meg tudták csinálni!
Triumph Budapest. Szerelő Zolika tud intézni. Van magyar, ami még talán jobb is, olcsóbb is.
Sziasztok,

érekel valakit egy sárga 2006 os daytona 955 ? 25000 mérföld frissen szervizelve, új lánc stb
Sziastok fiuk ! Valaki tudna segíteni ? Van egy daytona 600 asom 2004 es és megadta magát a fesszabályzóm .