Sziasztok,
hírek: a Daytona megkapta a karbinkénti direktlégszűrőt (mert a gyárijának a gumijai szarni mentek). Most olyan a hangja terhelésen 4-5 ezer körül, mintha valaki rámordítana: mééééééééééég!
Nehéz így városban közlekedni vele
Hétvégén megyünk Sárvár felé, lesz valami motoros-rock banzáj arra. Valaki jön?
elkezdtük facebook oldalunkat! Aki szereti a Triumphot jöjjön like-oljon minket ;), a rövid url még nem igazan működik, szóval a keresőbe kell beírni a facebookon hogy TriumphBudapest.
A baj az előző tulaj hozzá nem értéséből adódott. Én sem vagyok egy műszaki szaki, na de akkor is! A Daytonába zselés akksi megy, ő pedig savasat tett bele és mivel nem fért be, ezért azt még el is fektette... A kábelek szépen lassan elkezdtek visszaégni. Megvételkor már láttuk a bibit, hogy nem az kellene oda és ki is cseréltük, de azt nem lehettet látni, hogy mekkora kárt okozott a vezetékeknél. Tekercseltetni kellett és a feszültség szabályozót is meg kellett javíttatni.
Amúgy, a féktárcsa nem nagy mértékű mozgása normális. Az enyém is mozog egy picit és szakik szerint ezt direkt így akarták a gyártók is a fékhatás növelése miatt!
szervíz intervallum évente vagy 10e km mint a többi Triumphnál, de egy sportmotornál ez nagyban függ a felhasználás mikéntjétől.
szelephézag ellenőrzés: tipustól függően 20enként általában de megnézem majd a D600 ra.
Ezek a válaszok engem is nagyon érdekelnének! illetve még pár amatör kérdés ugyanezzel a bringával kapcsolatban:
Gondolom az elég gáz ha mozog az első féktárcsa... ha kicsit határozottabban megrángatom a féktárcsát pármilit elmozdul az illesztéseknél.
Találtam az ülés alatt egy "scart" csatlakozót.(nagyon hasonlít a tv-s scart kábel csatlakozója) ez valami ducatis adatrögzítő output vége? vagy csak kuvára lejött valami elektronikai csatlakozó a helyéről?
Végezetül, Ti milyen lopásgátló megoldást használtok? riasztó vagy inkább traktor kolbász?
Előre is köszönöm a választ!
Még csak két hónapja van meg a mocc, és sajna egy kis probléma miatt- ami a vásárlás után két héttel merült fel - nem tudtam használni... De most már minden nap adott az esély, hogy szembe jöjjünk!
Nekem is kb 120-nal van a vege, es az enyem tok gyari az biztos. 40.000-es szervizre szerintem en is hozza viszem, nagyon korrekt volt. Elszoszolt vele majdnem egesz delelott, 4500 volt. Legalabb az injektor kipucolva es uj software feltoltve. Selymesebben is megy tole.
Köszi mester az infót. Akkor nagy előre lépés nincs, lehet, hogy ez normál.
Én is most gyűjtögetem össze a szervizre a lecsót és szintén oda viszem Zsoltihoz, jó gyerek. Mondjuk nekem a szelepek oldaláról lesz megközelítve a dolog, meglátjuk. Csak tudnám eladni a probiker bőrruhát, akkor meglenne a lóvé kábéra. Mennyi volt a service, és mit csináltak? Még mindig 5e a rezsi óradíj?
Kérdezni akartam, hányas lánckereked van elől és mennyit megy 1-ben a masinád. Nem tudom, hogy az normál-e, hogy 120 körül tud az enyém 1-esben, vagy nagyobb a lánckerék.
Kerted, hogy szoljak mi a fejlemeny.
Software megujitva, masik TPM szenzor felteve smmi nem valtozott 75%-ig tudtuk feltornazni. Koszonet a Triumphszerviznek (Zsolti) a munkaert. Ugyhiszem belefaradtam most ebbe a problemakorbe, eleg jol megy igy is. Az is lehet, hogy tud ez mindent, csak a sagem computer ennyinek jelzi. Allt nala egy Tiger 955i, annak is ennyi volt a gazallasa.
Nocsak, egy környékbeli Triumphos Sokat járok Debrecenbe, de még egy Daytona 600-as sem jött velem szembe. Főleg nem olyan, aki nem fiú Régóta motorozol amúgy?
hírek: a Daytona megkapta a karbinkénti direktlégszűrőt (mert a gyárijának a gumijai szarni mentek). Most olyan a hangja terhelésen 4-5 ezer körül, mintha valaki rámordítana: mééééééééééég!
Nehéz így városban közlekedni vele
Hétvégén megyünk Sárvár felé, lesz valami motoros-rock banzáj arra. Valaki jön?