Az nemolyaaaaan.Ha carbon akkor igazi.
De csak koltoi,lecsekkoltam az ebayt,egy otkilot siman el lehet egetni ilyenekre a fejetol a farkaig,szoval bele se kezdek.
Ossz ket kiegeszitore vagytam,az egyik az a markolatfutes,a masik a kapaszkodo agy egy massziv rendszamtarto.
A regin sima liba volt hatra felkotni a rendszamtartora,itt nem alu hanem muanyag.
De ami van utangyartott massziv az nem er ki addig hogy fel tudjam ra kotni a pakkot.
Marad az utaskapaszkodo.
Hát Zoli én előbb vennék utaskapaszkodót a vasra, mint ilyen karbon cuccokat. Egy versenygépen jól néznek ki és ott még van értelme is, de egy utcai motorra azon kívül, hogy egy valag pénzt elszór rá az ember szerintem hóót felesleges. Még ha védené a blokkot. Ha meg ez leér már a kis lánckeréknél egy esés közben akkor meg már annak a vasnak teljesen mindegy lesz Én utcain ha karbon fétisem lenne előbb fóliáztatnám vagy mártatnám olyan mintásra.
Rapakolni a taskámat kene es sipirc,bar valszeg ehez kell egy extra,ami nagy valoszinuseggel utaskapaszkodo lesz,de meg emesztenem kell.......az arat.
Ezek a hulyek elfelejtettek rogzitesi pontokat rabiggyeszteni a motorra.
Sziasztok :) Hát az a helyzet hogy 1000 lett volna a cél de vállalható példányt nem találtam :D Kawasaki tulajdonosknál felfedeztem hogy sokan csak viccből hirdetik a motorjukat mert 3 ról csúsztam le különböző ürügyekkel :D Jah négy bocsi mert a negyedik miután jeleztem neki hogy érhetetlen a hirdetés mondjon valamit azonnal letette a telefont és törölte a hirdetést Hát eredeti kínai karra szerintem nem passzentos a dolog A Huhuki úgy jött hogy szombat este 10 kor felrakta a tulaj én meg másnap elmentem érte. Jövőhéten megy az NKH-hoz szemlére magyar forgalombahelyezés miatt. Egyenlőre jó vételnek tűnik. 2013-as német fogalombahelyezés vázszám szerint meg a kísérő lap szerint 2011 áprilisiában gördült ki a gyárból. 18.300 km. Jah amúgy így néz ki a kar teljesen összeszerelve a GSX-R hez
Igen az újakban is már 9-es van gyárilag, azt is megnéztem. Sikerült szerezni gyertyát és ma ki is cseréltem és már csodásan jár mindhárom henger.
Próbaút is sikeres volt, főleg hogy kapott új térképet is és még izmosabb is lett. Ha meg a tulaj boldog, akkor mindenki boldog
Sziasztok :) Mivel a Triumph-ot új gazda kergeti így rajtam maradt egy Puig fékkar adapter. Így egymagában semmire nem való mert a kart külön kell hozzá megrendelni. Huszon párezerér sikerült megvennem karral együtt mikor sürgősbe kellett :D Ha esetleg valakinek kell mondjon rá valamit aztán vigye :D 5455N számon található a katalógusban
Azt nem értem, hogy az owners manualba CR8EK az előírás a service manual meg CR9EK-t ír... Street Triple-be CR9EK kell de akkor most a nagytesóba melyik? Csak hőértékben van különbség, de azt pont elég
Köszi szépen és a pdf-et is! Én is ezt találtam gyors az owners manual-ba de akkor jó lesz bele. Esetleg ha valakinek lenne rendes service manual-ja 2005-ös Speed-hez azt még mindig szívesen fogadom
De csak koltoi,lecsekkoltam az ebayt,egy otkilot siman el lehet egetni ilyenekre a fejetol a farkaig,szoval bele se kezdek.
Ossz ket kiegeszitore vagytam,az egyik az a markolatfutes,a masik a kapaszkodo agy egy massziv rendszamtarto.
A regin sima liba volt hatra felkotni a rendszamtartora,itt nem alu hanem muanyag.
De ami van utangyartott massziv az nem er ki addig hogy fel tudjam ra kotni a pakkot.
Marad az utaskapaszkodo.
https://m.ebay.com/itm/CARBONI...
Ezek a hulyek elfelejtettek rogzitesi pontokat rabiggyeszteni a motorra.
Próbaút is sikeres volt, főleg hogy kapott új térképet is és még izmosabb is lett. Ha meg a tulaj boldog, akkor mindenki boldog
ötccazéé dikk?
Azt nem értem, hogy az owners manualba CR8EK az előírás a service manual meg CR9EK-t ír... Street Triple-be CR9EK kell de akkor most a nagytesóba melyik? Csak hőértékben van különbség, de azt pont elég