Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Daytonahoz? Nem sajnos, - de neked nem az van, nem?
Alsó-felső villahidad nem maradt?
sziasztok,

feleslegesse vált 675 Daytona idomok, ha valakinek ilyenre lenne szuksege..
Hát én idén kipróbálom PityuR6 által ajánlott Motorexet. Az eddig használt Motul 5100-el nincs egy árfekvésbe szóval alapba várok tőle valamit aztán kiderül. Majd írok róla, hogy mik a tapasztalataim.
Van! Az egyiknek van MotoGP csapata!
Azt mondani hogy a repsol és motul között nincs különbség, nagyon bátor kijelentés.
Nekem most repsol van előtte motul volt, úgyis egy kútból húzzák... BP
1x teszteltem 10 éve lassan azóta sem,sőt ha ingyen kapom akkor sem
Használtam motul 300ast a japomban de azon kívül hogy drága volt a váltó is megsínylette semmit nem ér .a 15/50 az az a 10/40 meg 10/40 ahol különbséget látok a full vagy a synti és az ásványi között .olyan ez mint a gumi ,elgurulsz x ezer km és azt mondod hogy a márka jobb mint b márka pedig mindkettővel csak x ezret mentél akkor?
Ennyi Full Placebo
A kicseszett drága árcimkén kívül zéro az ami hatást vettem észre.Mindkét üzemanyaggal megy a motor.
Most hogy 0,67%-al jobban meg meg 600 méterrel több a hatótáv,ezt ha valaki észreveszi az művész.
Es megerte a 100 oktanos? Nekem nem jott be
Köszönöm a válaszodat! Megnézem nekem melyik szivattyúm van, lehet érdekel a szűrő.
Pityu nem rontottál el semmit! :) Köszi az infókat! Utána olvasok a Motorexnek is.

Zoli szerintem gari alatt nem fogják engedni, hogy más olajat tölts bele. Én legalábbis ezt gondolom, pedig igazad van abba, hogy nem a világ legjobbja :)
Asszem valamit elrontottam!
Üdv!Én már nagyon régota kizárolag Motul termékeket használtam!A streetbe is 7100 at raktam,eddig!Amikor behoztam sógoroktól,castrol volt bent,vajpuha váltó,de viszont kicsit nyersebb mechanikai zajok!Gondoltam majd a Motul megoldja,hát nem oldotta meg.Nem volt rossz,de nem voltam elájulva,főleg a váltójától,pedig ha valami az tényleg mocskos jó(amúgy az egész motor)Most váltottam ,és eddig ugy néz ki,hogy megvan a tuti!!!Motorex power synt 10w50.A váltó ég és föld,és még a blokk is finomabban fut!Nem szentirás,de müködik,és érzésre jobb,mint gondoltam!Tuuudooom a Motul az Motul,de!!!
Szevasztok!Én mikor meghoztam a motort,a sógoroktól motul7100 at használtam,azóta még tavaly is azt használtam,de én nem voltam elájulva,főleg annak tudatában,hogy a castrollal(mikor hoztam az volt bent)érzésre jobb volt a váltó!!!Na most az idén váltottam egy nagyot!Motorex 10w50 power synt!!!Egyenlöre elsöre,váltó,érezhetöen könnyebben kapcsolható,csendesebb blokk,hidegen ,melegen!!!Nekem eddig,N1
Az 5100 teljesen jo volt.Semmi gondom nem volt vele.De az csak felszintetikus.
A 7100 meg teljesen sint.
Ramerdezek hogy mehet e vagy kotelezo a castrol,mer azt azert nem akarnam,annyian fujnak ra.
Erről olvastam és azért módosították elvileg mert nagy igénybevételnél plusz nagy féktávokon előfordultak olajzási problémák és ezért az olajteknő tömítése kapott egy nagy sík részt, hogy a visszatérő olajat egyből az olajszivattyúhoz tereljék. Én csak 20 fok felett veszem elő a motort és így a szerelőm ajánlotta a 15W50-et, meg azért is mert hogy elég meleg blokkok ezek a 675-ök. De én is húzok a 10W40 felé. És megéri a 7100 vagy jó a bevált 5100-es Motul?
Nem a tièdnèl wazz.
590 km-nel?
Es akkor inkabb a 15 os,de azt meg a szivattyuzhatosag miatt nem tennem.
Amugy a 2010 utaniak olajpumpaja es lefuvo szelepe modositott,es mas a karter tomites,elvleg valami terelo funkcio miatt.
Ha valaki cserelne egy vizpumpat nem kap csak modositott uj egyseget es transzfer csovet es modositott tomitest,szeleppel. egyutt.Valamiert valtoztattak.
590 km-nel?
Es akkor inkabb a 15 os,de azt meg a szivattyuzhatosag miatt nem tennem.
Amugy a 2010 utaniak olajpumpaja es lefuvo szelepe modositott,es mas a karter tomites,elvleg valami terelo funkcio miatt.
Ha valaki cserelne egy vizpumpat nem kap csak modositott uj egyseget es transzfer csovet es modositott tomitest,szeleppel. egyutt.Valamiert valtoztattak.
HA esetleg csipegeti akkor jobb lehet az 50-es.
Mindig is 10w-40 volt a kotelezo.Motul 5100.Az félszint.
De most a castrol lett az eloiras,power 1 racing,power rs,es fulllszint.
Ami erdekes hogy melegen kell nezni az olajszintet.
Meg 200 km es kap uj olajat.Akkor tisztazom a gyari verdiktet.Az 50-es en feleslegesnek tartom 40 fok csak nem lesz.
A felső lehet 50-es az alsó inkább 10-es mint 15W.