Nekem pilot power 2ct van . Tavaly 7000km-t tetem bele, és a közepén kb. 1mm van. Lassan cserés...
Nagyon meg voltam elégedve veled, de Én is a Diablo felé hajlok.
Nem tudom mennyit megy el, azért kérdeztem. Hypersport gumi lévén nem sokat szoktak elmenni, bizony tapadjon én is ezt vallom, de jómagam maradok misinel azt ha majd párban kell cserélnem akkor diablo
Több ismerősöm is ilyet használ és nem panaszkodtak, hogy ilyen hamar elfogyna mint amennyit te írtál. A túra-sport abroncs még azt se nagyon bírta, hogy egyszer felmentem egy kis méretű pályára. Most kipróbálom a sportot aztán kiderül. Hobbi motorozok, ha kihozom egyik délután hétvégén igenis tapadjon, melózni meg boltba úgyse motorral megyek
jah,kicsit beszaratott az abs szenzor,az alatet nem a csavar fej hanem a szenzor ala kell.Eloszor raraktam es beler a tarcsaba. Mondom mia.......,hatramentem es akkor latom a hatsonal.
De amugy minden szuperzold.Megusztam nemi penzmag elvesztesevel a matrat.
Es megerkezett a markolatfutes is nyarra.
Most felmerült bennem a kérdés.A 765 nek ugyanazok a lehúzási nyomatékok jók az első keréknél mint a 675-nek?
Első tengely,annak a lefogatói,a féknyergek csavarjai,a fékbetét tartó tengely,ABS jeladó csavar?
Neten sehol nem találtam erre táblázatot.
meg mindig tépelodok a rosso3-power3 on.
melyik birja tovabb.
Nagyon meg voltam elégedve veled, de Én is a Diablo felé hajlok.
nem mindegy.
Bár egy Teplice környéki hamarosan.
Valaki tervez Eger felé gurulni a közeljövőben?
Tegnap nálam is felkerültek az új abroncsok. Kiváncsi leszek erre az S21-re
De amugy minden szuperzold.Megusztam nemi penzmag elvesztesevel a matrat.
Es megerkezett a markolatfutes is nyarra.
Esetleg a fektarcsa csavarok?
A tengely biztosító csavarjaira, és a féknyereg csavarokra érdemes 1-2 csepp váltóolajat, vagy kevés rezes zsírt tenni.
Egyenlőre együtt tudok élni vele.De a mátrába többet nem megyek.
Első tengely,annak a lefogatói,a féknyergek csavarjai,a fékbetét tartó tengely,ABS jeladó csavar?
Neten sehol nem találtam erre táblázatot.