Na srácok nekem nagyjából így néz ki a 18-as szezonra a vas. Amik változtak: fekete hütőtakarók, másik utaslábtartó, hátsó sárvédő. Szezon végén már felkerült a másik kipu, sport légszűrő, sai komplett kidobva, egy új láncszett és láncolajzó amit még nem próbáltam. Még kap másik kormányvégsúlyokat meg az első telókat szervízelem le és már csak az új gumik kellenek rá aztán agggyáneki
Meglepően jó! Sokkal jobb, mint a jelenlegi, vastagabb, nagyon szépek a furatok. Végigtapogattam mindent, egész szép munka. Nyilván nem gyári minőség, de ezért az árért én meglepődtem a minőségen, főleg a jelenlegihez képest. A színe nekem tompának tűnik, de kvázi sötétben néztem, meg amúgy is egész nap felhős, napfényben jobb lesz szerintem. Nem tudom mennyire más az árnyalat, de rávilágítottam telefonnal, gyöngyházmetál ugyanúgy.
Amit még rendelnem kell az a tankpad és a főfékhenger, azon kívül már minden itt van, vagy úton.
Az amúgy sem lenne jó,az F3-nak fent van a felső híd felett.A daytonának lenn,totál más.
Mondom,csak ötlet,kivitelezhető e alapon.Meg e lehet csinálni az F3 crom cső csere költsége környékén,nomeg valszeg az F3 féktárcsa is cserés mer csattog mint állat ha lassan megyek.
Ja,valósíznű ki kell préseltetnem a csövet,nomeg lehet kereket is cserélni kell.
Még nem gondoltam át a dolgot,csak tervezek.
Viszont menő lenne az F3.
Szerintem add el azt vegyél 1 rendes alkatrészt mielőtt Fursz faragsz,és netán úgy jársz mint az öreg asztalos.mint mondotta már 4x vágom és még mindig rövid
ertem :)
azert ott lehet kelllene faragni mast is (villanyakban a tengely atmero/magassag ha elter, kerek / teleszkop tengelymeret ha elter, fektarcsak atmeroje/offszet...) de erdekes, kihivast jelento feladat :)
Nem,nem az.És ahoz nem nyúlnék.
Viszont van egy lom cbr600f3 hondám szar teleszkóppal (rozsdás mindkét crom szár és a fék is beteg).És van egy komplett daytona teleszkóp-fék szettem.
Valahogy kéne házasítani a kettőt.
Tudom hülye ötlet de hátha sikerülne nem túl sok erőbefektetéssel.
Amit még rendelnem kell az a tankpad és a főfékhenger, azon kívül már minden itt van, vagy úton.
Ilyen.
igen
carbon... :)
Mondom,csak ötlet,kivitelezhető e alapon.Meg e lehet csinálni az F3 crom cső csere költsége környékén,nomeg valszeg az F3 féktárcsa is cserés mer csattog mint állat ha lassan megyek.
Még nem gondoltam át a dolgot,csak tervezek.
Viszont menő lenne az F3.
azert ott lehet kelllene faragni mast is (villanyakban a tengely atmero/magassag ha elter, kerek / teleszkop tengelymeret ha elter, fektarcsak atmeroje/offszet...) de erdekes, kihivast jelento feladat :)
Viszont van egy lom cbr600f3 hondám szar teleszkóppal (rozsdás mindkét crom szár és a fék is beteg).És van egy komplett daytona teleszkóp-fék szettem.
Valahogy kéne házasítani a kettőt.
Tudom hülye ötlet de hátha sikerülne nem túl sok erőbefektetéssel.