Aha. Nekem furán rövid a 2005-ös fara, ezért is tetszik a módosított. A 2011-es meg baromira bejön, egyedül tényleg talán a tank kicsit furább rajt de ha csak ez lenne a legkisebb bajom...
Most már igen, hogy belinkelted Hát nekem még mindig vagy a ráncfelvarrott, vagy a 2011-be kiadott Speed kellene. De amíg a kis Streettel elbírok a nagy tesósak ellen addig marad Nekem sokat jelent a könnyebbsége és emiatt játékossabbsága, hiába is gyengébb picivel.
Jol is nez ki Igaz olyan Mint 1 Arai koppintas,Bär Azt 1000 közül is megismernem,shoei meg nem jo a buramra a Schubert meg bmw s nek tartom,es nem is tecc
Ha már bukó, nekem ilyen van. Suomy Apex - White Angel sötét plexivel (is). Karbon-kevlár-aramid hármas kompozit, kivehető-mosható bélés, papírkönnyű 1200 gramm. Az én fejemen nagyon kényelmes, a szellőzése meg olyan, hogy 14 fok környékén be kell zárnom a felső nyílást, mert fázik benne a fejem. Eredetileg nem ilyen grafikával akartam, de elég baszó lett A Suomy sisakok egyik jellemzője, hogy sziluettre kisebbek, mint a legtöbb márka, nem olyan dögök, mint egy Shoei vagy Schubert pl, ez nekem szimpatikus dolog.
Gyerekek, összeállt :) Eddig egy Zemplén-Eger, és egy bátortalan kör van benne a Bükkben. A tankot még festeni kell, és 1-2 műanyag nincs a helyén, de elkezdtük a szezont.
Nálam eddig nem szórta meg annál jobban a motort mintha fújva lenne csak maga alá csöpög hétköznap mikor áll a vas Majd kipróbálom a trükköd és remélem javul. Köszi a tippet!
Lent a tűnel csak egy fél hurok hogy ne közvetlen jöjjön le az anyag hanem hogyha elzarod akkor az oszlop nyomás ne tudja kinyomni.
Nem,nekem nem vált be,osszenfrocskolte a gumit.
Majd nézz körbe légyszi!
Fent az akksi mögött van a tartály meg a szelep is, ott tegyek már rá hurkot vagy a tű elött? Meg nem csomóra gondolsz hanem hurokra, igaz?
Neked ez a módszer bevált?
Na zalai helyzetjelentés Hétvégén szépen vizsgázott az S21, durván jól tapad, egy megcsúszásom se volt, viszont új koptatók kellenek a lábtartókra mert ahogy elkezdtek fogyni úgy ment velük a váltókarom vége is Sajna a másik oldalt meg a 3-1-be kipu ért le szóval kisebb módosítások kellenek. A láncolajzó is szuperál, kicsit még állítani kell rajt de amúgy egész jó a cucc. A gumira semmi nem megy belőle, a lánc szép, de vmiért garázsba álláskor is egy db-ig csepeg pedig a szelep tökéletesen zár. Valahogy a csőbe lévő olaj még kicsepeg...
Esetleg valakinek Street váltókar elfekvőbe nem arany áron?
http://www.motorrevu.hu/cikkek/53520-hasznaltmotor_teszt__triumph_speed_triple_1050
Fék harapós lett? Vigyázzatok egymásra
Nem,nekem nem vált be,osszenfrocskolte a gumit.
Fent az akksi mögött van a tartály meg a szelep is, ott tegyek már rá hurkot vagy a tű elött? Meg nem csomóra gondolsz hanem hurokra, igaz?
Neked ez a módszer bevált?
Csinálj egy hurkot ne közvetlen menjen a cső.
Esetleg valakinek Street váltókar elfekvőbe nem arany áron?