Acsi van ral van ncs van pantone. Es vannak az autó és motorszinek. Az első 3 lehet akár autózni is használnak is párat, de mind illetve a legtöbb sima magyarul nem metál. Van ral2 is azok már metál de,,, nem auto vagy motor. Igen ez a baj hogy nincs recept hiába van kod
A másik hogy a metalszemcse nehezíti a spektrofotometer dolgát
A carcolornál voltam, nekik van ilyen kütyü. Meg ilyen-olyan hű de nagy tapasztalat. Nézte az ember, hozta a mindenféle skálákat, volt, ami nagyon közel volt hozzá, de mégse stimmelt. Találtam én hozzá neten színkódot, meg gyártót, meg triumph cikkszámot, meg mindent, de azt mondta az ipse, hogy a motor színekkel mindenki szív. A RAL skálán csak autók színei vannak, azt gond nélkül szkennelik, keverik, nincs baj. A motorgyártóké már nehezebb dió, mondta, hogy sokan mennek így be hozzájuk, de nem tudnak segíteni, mert sose tökéletes a szín. Ehhez képest ebayről jövő héten itt van 2,5 deci... persze várjuk meg, hogy milyen lesz.
Bár enyém festve lesz idén , igaz más színre , de a. Szaki amit kevert nekem tavaly ,az kaki ,azt kiderült hogy a speedy valójában Nissan szín és az 100% os,javaslom az angol fórumokat vagy teljes festést.amugy a jó boltnak van spektrofotometer műszere az sokat tudna segíteni
Kívánom mindenkinek, hogy soha ne kelljen fényezni a motorját. Volt egy felesleges köröm Pestre, ahol kiderült, hogy nem tudják kikeverni a színét. Úgyhogy maradt az ebay lottó rendelés.
Na most segítsetek srácok! Már fényeznék a tankomat, de az emberem nem tudta a neten található színkód alapján kikeverni a színt. Hogyan tovább? Tudnék éppen netről rendelni jó pénzért, akármennyi nap határidővel, de találn ti tudtok javasolni valami olyan megoldást, ami nekem eddig nem jutott eszembe. Van esetleg olyan cég kis hazánkban, akik ki tudnának segíteni?
Ha a keret a lényeg akkor lehet a 900as Hornet talán a legolcsóbb. Annak a blokkja örök és nem rossz vas, de mondjuk kb az a leggyengébb. Nagyon papás az a blokk szerintem. Az 1050es Speed meg mindet leveri, egyedül a szabadonfutója szokott elmenni az első generációsnak és szokás cserélni az eggyel fiatalabbéra. Amúgy az is hibamentes kis masina. De ha egyszer kipróbálod a 3 hengert rájössz miről beszélünk
O2es 955vagy 04es z1000?akkor is speedy, de ahogy zoli is mondta 05tol vegyél 1050est, kényes? 08tol volt drótszakadas ezért nem lehet néha beinditani, rövidre tervezték, amúgy a 3henger ódávág jobb mint 4
http://www.daytona-675.de/tipp...
A másik hogy a metalszemcse nehezíti a spektrofotometer dolgát
Tudna nekem valaki kölcsön adni egy gyári kiput daytona 955i re.
Nagyon megköszönném.
Korlátozott keret miatt gondolkodom 955-ben sajnos.
Van valami különösebb oka is vagy csak azért mert újabb és erősebb?