Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem rossz a 955i de ha lehet a 2005 utáni 1050 legyen a cél.
Sziasztok!
Többek között 2002 - 2004 közötti Speed Triple vásárlásán (is) gondolkodom. Van köztetek Triple tulaj? Tudnátok róla tapasztalatokat, véleményeket mondani? Jöhet minden, pozitív és negatív dolog egyaránt!
Mire érdemes figyelni, mi nevezhető kényesebb résznek a motoron?

A Triple mellett naked kategóriában még a 2003-4 körüli Z1000 és a Hornet 900 van a listámon.
De a csavarrogzitot ne a menetre hanem a fej belsejébe ,az jobb de szerintem ide felesleges
* jó (lemaradt a ne tépd agyon mondat végéről)
Ha gyári papírtömítés akkor az nem enged, főleg ha még nem nagyon volt szerelgetve, de ahogy a Zoli mondja pici blokktömítő mellé és hiba nem lehet.
Csavaroknak meg menetrögzítő, esetleg ha van rá mód akkor a megadott gyári nyomatékkal húzzd meg a csavarokat, ha nincs akkor érzéssel Ne tépd agyon, mert az se.
A fékhatásra kiváncsi vagyok, majd mindenképp írj beszámlolót ha összeáll a gép.
Jó szerelgetést!
Envhiszek mindent,mivel nem tudom mire felhasznalni,es eldontod.
Anno a Kawasakin nekem papír tömítéssel állandóan folyt az olaj. Összeraktam egyszer egy fasza blokktömítővel, tömítés nélkül, úgy teljesen jó volt.
A papir tomitest persze.Elmeletileg nem kell ala semmi,de ha lehelet vekonyan megijeszted blokktomitovel az jot tesz neki.
En spec most egy deklihez se raktam a hondan papir tomitest,meglatom jo e.
Akkor most egy amatőr kérdés. Hozol hozzá tömítést is, hogy rakom össze? Lezsírtalanítom és simán a tömítéssel, vagy kell közé valami Loctite pl?
Ha nem esik jovo hetvegen meglesz a dekli is.
Bár nem tudom kit mennyire érdekel, a kis pipálós listámból frissítéssel jelentkezem. Így állnak most a dolgok, sok minden megött már, én meg egyre izgatottabb vagyok A jobb oldali deknik még nincsenek felírva, mert nem emlékszem, hogy kellenek-e vagy sem, október óta nem mozdult a motor, és jobb oldala falnál van... Viszont amire a legkíváncsibb vagyok, hogy a fékem mit fog produkálni a nyergek karmantyúzása, illetve a Brembo 19 RCS felpattintása után. Horgony effektre számítok.

idomszett - ok
tengelyzáró anya - ok
kormányvég - ok
tank - ok lesz, Ferinél
generátorfedél - ok, Zoli majd hozza Egerbe
markolat - ok
tankpad - rendelés alatt
főfékhenger - úton
karmanytyúszett előre - ok
kipuffvédő carbon - még várok vele
bukógomba - ok
emelőszem - ok
index - ok
ponyva - úton
tank matrica - úton
jobb hátsó lábtartó - ok
csizma - úton
Este bepotolom bizisten.
Azt épp kifelejtetted?? Nahát
Nem taperoltam de szerintem a 765 már polikarbonát.
Azért üveg mert az angolok erre is adtak, sokkal szebb és igényesebb mint egy műanyag. De istenem a luxust meg kell fizetni :d:D
Nekem aszfaltot kapott egyszer még az előző tulajnál, de szerintem azt nem fogta volna meg ez se
Amúgy ha bújod az ebay-t akkor lehet néha találni jó áron lámpát is. Én pl tavaly szereztem 15e-be egyet, így már nem félszemű
igen, a viztisztanak van ertelme, mert ez a fenyszorouveg marha serulekeny, nem tudom hogy sikerult az angoloknak ilyenre megcsinalni... ? mondjuk a muanyag sem sokkal jobb, az meg berepedezik...
Nekem is víztiszta van, véd a kavicsoktól, karcoktól, hasznos cucc. Ebayon van mindenféle színben, mindegyik lámpaformára.
ha ez a lenyeg van atlatszo.

https://m.ebay.com/itm/Motorcy...
Egyébként nem hülyeség ez a védő, persze ha a fényszóró nem látszik tőle rendesen az baj. Én kaptam sajnos kavicsot az egyik lámpabúra bánta...
ok, peace :)
A szomszéd településen lakik a srác és csak ugratom Nem gondoltam komolyan én sem ezt a tunyingot
embernek igaza van ...
amikor majd egy ilyen fordul be eled a tuning kettes golffal ugy hogy nem veszed eszre a pislakolo indexet nem fogod reklamozni...
egyebkent a fekete fenyszoroburkolatnak is k..va sok ertelme lehet, ennyi erovel le is lehetne szerelni a lampat a motorrol.
Marits adj neki sprayt amikkel az autókon szokták a lámpákat lesötétíteni