Sziasztok!
Többek között 2002 - 2004 közötti Speed Triple vásárlásán (is) gondolkodom. Van köztetek Triple tulaj? Tudnátok róla tapasztalatokat, véleményeket mondani? Jöhet minden, pozitív és negatív dolog egyaránt!
Mire érdemes figyelni, mi nevezhető kényesebb résznek a motoron?
A Triple mellett naked kategóriában még a 2003-4 körüli Z1000 és a Hornet 900 van a listámon.
Ha gyári papírtömítés akkor az nem enged, főleg ha még nem nagyon volt szerelgetve, de ahogy a Zoli mondja pici blokktömítő mellé és hiba nem lehet.
Csavaroknak meg menetrögzítő, esetleg ha van rá mód akkor a megadott gyári nyomatékkal húzzd meg a csavarokat, ha nincs akkor érzéssel Ne tépd agyon, mert az se.
A fékhatásra kiváncsi vagyok, majd mindenképp írj beszámlolót ha összeáll a gép.
Jó szerelgetést!
A papir tomitest persze.Elmeletileg nem kell ala semmi,de ha lehelet vekonyan megijeszted blokktomitovel az jot tesz neki.
En spec most egy deklihez se raktam a hondan papir tomitest,meglatom jo e.
Bár nem tudom kit mennyire érdekel, a kis pipálós listámból frissítéssel jelentkezem. Így állnak most a dolgok, sok minden megött már, én meg egyre izgatottabb vagyok A jobb oldali deknik még nincsenek felírva, mert nem emlékszem, hogy kellenek-e vagy sem, október óta nem mozdult a motor, és jobb oldala falnál van... Viszont amire a legkíváncsibb vagyok, hogy a fékem mit fog produkálni a nyergek karmantyúzása, illetve a Brembo 19 RCS felpattintása után. Horgony effektre számítok.
idomszett - ok
tengelyzáró anya - ok
kormányvég - ok
tank - ok lesz, Ferinél
generátorfedél - ok, Zoli majd hozza Egerbe
markolat - ok
tankpad - rendelés alatt
főfékhenger - úton
karmanytyúszett előre - ok
kipuffvédő carbon - még várok vele
bukógomba - ok
emelőszem - ok
index - ok
ponyva - úton
tank matrica - úton
jobb hátsó lábtartó - ok
csizma - úton
Nekem aszfaltot kapott egyszer még az előző tulajnál, de szerintem azt nem fogta volna meg ez se
Amúgy ha bújod az ebay-t akkor lehet néha találni jó áron lámpát is. Én pl tavaly szereztem 15e-be egyet, így már nem félszemű
igen, a viztisztanak van ertelme, mert ez a fenyszorouveg marha serulekeny, nem tudom hogy sikerult az angoloknak ilyenre megcsinalni... ? mondjuk a muanyag sem sokkal jobb, az meg berepedezik...
amikor majd egy ilyen fordul be eled a tuning kettes golffal ugy hogy nem veszed eszre a pislakolo indexet nem fogod reklamozni...
egyebkent a fekete fenyszoroburkolatnak is k..va sok ertelme lehet, ennyi erovel le is lehetne szerelni a lampat a motorrol.
Többek között 2002 - 2004 közötti Speed Triple vásárlásán (is) gondolkodom. Van köztetek Triple tulaj? Tudnátok róla tapasztalatokat, véleményeket mondani? Jöhet minden, pozitív és negatív dolog egyaránt!
Mire érdemes figyelni, mi nevezhető kényesebb résznek a motoron?
A Triple mellett naked kategóriában még a 2003-4 körüli Z1000 és a Hornet 900 van a listámon.
Csavaroknak meg menetrögzítő, esetleg ha van rá mód akkor a megadott gyári nyomatékkal húzzd meg a csavarokat, ha nincs akkor érzéssel Ne tépd agyon, mert az se.
A fékhatásra kiváncsi vagyok, majd mindenképp írj beszámlolót ha összeáll a gép.
Jó szerelgetést!
En spec most egy deklihez se raktam a hondan papir tomitest,meglatom jo e.
idomszett - ok
tengelyzáró anya - ok
kormányvég - ok
tank - ok lesz, Ferinél
generátorfedél - ok, Zoli majd hozza Egerbe
markolat - ok
tankpad - rendelés alatt
főfékhenger - úton
karmanytyúszett előre - ok
kipuffvédő carbon - még várok vele
bukógomba - ok
emelőszem - ok
index - ok
ponyva - úton
tank matrica - úton
jobb hátsó lábtartó - ok
csizma - úton
Amúgy ha bújod az ebay-t akkor lehet néha találni jó áron lámpát is. Én pl tavaly szereztem 15e-be egyet, így már nem félszemű
https://m.ebay.com/itm/Motorcy...
egyebkent a fekete fenyszoroburkolatnak is k..va sok ertelme lehet, ennyi erovel le is lehetne szerelni a lampat a motorrol.