Hát majd kipróbálom, mert ilyen miatt vannak kis kétségeim de viszonylag konstans a sebességem ahogy motorozok a városokon meg max gyors átgurulok mert nem bírom őket
Szerintem sok lesz, szórni fogja. Nekem nem vált be a fix tűvel a változó sebességű használat. Ha max100as tempóhoz jó volt, akkot felette kevés volt, ha beállítottam úgy hogy egy tartósabb 120-150es utazó utan is legyen rajta olaj, akkor városban nagyon hamar olajos lett minden.
Én is összedobtam egy láncolajzót a télen, de még tesztelve nem volt menet közben. Ha összeszórja a vasat megy a levesbe, de bízok benne hogy egy kb 0.25 mm furatú tűn keresztül nagy olakcseppek nem lesznek amit eltudna szórni, és az is csak kb másfél-két percenként cseppent eggyet
Láncolajzót? Remélem neked beválik, de az az, amit soha nem tennék a motoromra. Láttam már a végeredményèt pár motoron, a hátsó traktus úgy nézett ki tőle, mintha valakinek hasmenése lett volna, és pont a láncra sikerült, minden nap. A motort utána többet kellett takarítani, mint a láncot.
Tankot műgyantáztattam, mert rozsdapöttyös volt, plusz új finomszűrő került a szivattyúra (Suzuki méretazonos, mert gyári nem létezik a Denso szivattyúra)
Házi lánc olajzót csináltam, utáltam már a lánctakarítást.
Gyári hátsó tengely kupak,
első sárvédő toldat,
Street Triple 675 lámpatartó (alacsonyabb mint a gyári),
frankó nehéz kormányvégek,
a matt fekete műanyagokra és a kipufogó hővédőre 5D karbon matrica került.
Nekem is tetszik csak ahogy lekerültek az ülés alól a kipudobok, így olyan karcsúbb lett a hátulja a vasnak és ezzel optikailag kompenzálva van mert a fekete takarók is slankítják a motor elejét
Majd dobok fel róla képet ha összeraktam.
Nálam a Streetre a gyári fehér hűtőtakarók lecserélődnek szép sima feketére amit télen sikerült szereznem, meg már ősszel felkerült egy 3-1-be kipufogó amit az idei szezonra terveztem. Aztán még egy gyári hátsó sárvédőt kap ami a héten meg is jött és már csak egy új pár gumi kell rá és indulhat a szezon
Szerencsére pénz oldalról most nincs gond, csak a végeredményt szeretném már látni. Így is motorozható, de megérdemli, hogy szép is legyen, meg az én kis lelkemnek is jobb, ha jó ránézni. Igaz, amúgy is költeni akartam rá most télen, csak a bukás árát kell hozzá adni.
Hát inkább ne is számold Kitartás Vitka, lassan mire kezdődik a szezon kész lesz az amúgy is ritka példányod és ez a lényeg! A pénz az részletkérdés, anno az Autómánia műsorba is mindig ezt mondták
No embörök, egy kis helyzetjelentés, hogy hogy állok:
idomszett - úton
tengelyzáró anya - ok
kormányvég - ok
tank - ok lesz, Ferinél
generátorfedél - ok, Zoli majd hozza Egerbe
markolat - úton
tankpad
főfékhenger
karmanytyúszett előre - ok
kipuffvédő carbon
bukógomba - úton
index - úton
ponyva - úton
ülés - még meggondolom
Házi lánc olajzót csináltam, utáltam már a lánctakarítást.
Gyári hátsó tengely kupak,
első sárvédő toldat,
Street Triple 675 lámpatartó (alacsonyabb mint a gyári),
frankó nehéz kormányvégek,
a matt fekete műanyagokra és a kipufogó hővédőre 5D karbon matrica került.
Majd dobok fel róla képet ha összeraktam.
Barki másnak építés - szépítés a télen?
idomszett - úton
tengelyzáró anya - ok
kormányvég - ok
tank - ok lesz, Ferinél
generátorfedél - ok, Zoli majd hozza Egerbe
markolat - úton
tankpad
főfékhenger
karmanytyúszett előre - ok
kipuffvédő carbon
bukógomba - úton
index - úton
ponyva - úton
ülés - még meggondolom
Inkább nem számoltam össze...