Beütöd az ebay-be hogy rövid,hosszú,felhajlós,kitolós kell és egy valag cucc feljön,kb mind egyforma mert ha nem is egy gyárból de egy szoftverrel marhatják őket mert kurvára hasonló.
Köszi Zoli, megtaláltam a shoppot, de nem találtam karokat náluk. Írtam nekik mif*sz van http://stores.ebay.ca/M-Factory-Store
@Oszi, tudsz linket dobni Tiéd honnan jött? Köszi Á.
@Klaysei---- nem tudom én sem megnyitni az adatlapodat!
Srácok, tudnátok ajánlani valamilyen utángyártott fék és kuplungkart 2006-os Speedre? Gyári nekem a legközelebbi
állásban is "nyújtózós". Köszi, pacsi!
Igen, köszönöm a tippet, ha a daytona nem jön be vagy nem jön össze bármi miatt, akkor marad a régi szerelem, ahonnan tulajdonkeppen az egesz indult, egy kereklámpás street triple. :)
A street R konkretan egy daytona idomok nrlkul kenyelmesebb ulespozzal es nemileg visszafogottabb felso tartomanybeli teljesitmennyel,ha a daytona nem jon be probald ki azt is,vagy a speedet.
Igen, külön a daytonára is ráülnék, mielött aktuális lenne, főleg ha valahonnan Németországból hoznánk, de már tapasztaltam magam alatt spprtmotort, egy cbr600rr formájában, valóban érdekes az agresszívabb üléspozíció egy naked után, de én élveztem, kár hogy nem volt lehetőség egy 100-200km-es "túrára". Ha idém nagyon eltolódik a pénzgyűjtés ebből a célból előfordulhat, hogy bérlek egy hasonló kaliberú motort túrázni picit hosszabbat.
Pontosan! Én ZXR400-ról ültem át, szóval tudom milyen az, mikor a segged az égben és markolod az első tengelyt. Nem mondanám kényelmetlennek, de limitált időt lehet rajta eltölteni, én napi 200-250km után azt mondom, hogy köszöntem szépen. Nem túragép na, nem is arra vettem :)
Azt azert egy uloprobaval dontsd el hogy jo e mert 100% osanan szupersport motor,tehat segg a magasban,labak a nyakban,konyok a terdeknel es igy hajra.
Olasz motorból van egy évjárat, ami előtti akkor se kéne, ha ingyen adnák. Ne érts félre, én szeretem az olasz vasakat és 2007-2008 utánit vennék gondolkodás nélkül, egyébként is gyönyörűek, csak némelyikben kicsit több a szenvedély, mint a megbízhatóság :D De pl egy Mito EVO 2 láttán a mai napig nedves leszek. Daytonánál viszont ilyen miatt nem kell aggódnod, nem csak ducatistiként van az embernek stílusa, azért ha egy rendben tartott Speed vagy Street Triple mellé odaáll az ember, az is dobbantja a szíveket, a dupla gülüszem meg megosztó, de pont azért jó, mert vagy imádod vagy utálod, de mindenképpen kivált valami érzelmet belőled, nem tudsz mellette semleges maradni. Néhány újságíró a 2006os Daytonára azt mondta, hogy az ikonikus Ducati 916 óta gyártott legszebb motor, de persze ez szubjektív. És mondom megint, megbízhatóságra nincs panasz, a 675ös tripla blokkot úgy eltalálta a Triumph, hogy 2004ben az támasztotta fel a gyárat és a Daytonákban 6 évig machanikailag változatlanul tették bele, 2012-re változtattak kicsit a furat-löket arányon, de annyi. Alkatrészárak, meg szervíz miatt ne aggódj, nagyon egyszerű konstrukció, olyan, mint bármelyik japán, teljesen ugyanaz, ugyanzokból az alkatrészekből. Megállni nem fog alattad, ezt kb garantálni tudom és a szerelők sem fognak elhajtani, mert pl hallottam már olyat, hogy a srác az akármilyen BMW-vel begurult a szerelőhöz és mondták neki, hogy már le se szálljon, mert nem vállalják el. Nem mondom, hogy mindenáron márkaszervíz, mert nekem légszűrő és fékbetétre mondott valami 45 ezret a Triumph Budapest, na onnantól nem szervízkönyves a motorom. De ha megnézed a szervízmanualt, mit kell annyira szervizelni? Természetesen kopó dolgokat, folyadékokat cserélni, telószimering, villaolaj, kormánycsapágyat utána húzni, meg most nincs előttem a manual, de a 90%-a vagy megoldható minimális tudással, vagy csak ezt ellenőrizd azt ellenőrizd pl fékolaj szintjét, meg a hűtőközegét stb. Ha valaki figyel a motorjára és nézi a manualt néha-néha, nem nyúlhat mellé. Alkatrészárak... fogalmam sincs, mert nem kellett hozzá semmi :D Tényleg japán színvonalú a megbízhatósága, bombabiztos. Angol ebayről meg minden van szarásig, pl Pipercross légszűrőt olcsóbban tudtam volna venni Angliából ingyen postával, mint belföldről. Nem drágább hozzá semmi szerintem, csak élelmesnek kell lenni és nézelődni külföldön is, nekem pl a kuplungkarom típusazonos a street triple-ével, már majdnem megvettem a drágát, mikor Zoli tanácsára találtam lengyel eladótól ebayen a negyedéért.
No igen, engem nem kapott el azaz olaszos láz, hogy minden ilyesmin átnézzek csakúgy. Alkatrészárakra is mindig az volt a válasz, hogy miért ennyi: mert Ducati... Nekem ez valahogy kevés lett mostanra
Helló! Szerintem Duki után akár behunyt szemmel is vehetsz Triumphot,nem csalódhatsz akkorát! Nekem rengeteg japán után lett Triumphom,mégis elégedett vagyok immár harmadik éve.Persze üzemanyag nélkül ez se megy!
Köszönöm a kimerítő választ (ismét!:D). Azt én is néztem, és le is csapnék rá, ha elment volna már a motor, de sajnos még nem adtam el, most kezdtem hirdetni. A szerviz nekem azért ennyire fájó pont, mert ducatim van most, és nagyon rossz tapasztalataim vannak, mind a konstrukciót, mind az alkatrész árakat tekintve, nekem hatalmas csalódás volt összességében, de legfőképp az utóbbi miatt. (első szezon: olajfolyás, rengeteg szerviz kellett, mire kitaláltak egy hókuszpókot,hogy ez megoldódjon, emiatt is kiesett tavaly összességében vagy 5 hét, amíg a műhelyben agyaltunk fölötte. Erről is az előző gazda tehet természetesen. Utána szépen sorban: szíjnál eltört 1 görgő, -1hét, azután meghalt az önindindító. Most árulom, a sok csalódás miatt, de már szinte egy új motor, minden cserélve lett, viszont többet volt szervizben, mint a fenekem alatt, és elrontotta a számízét.)
Hello! Ha segítség kell, csak szólj. Nemtom merre vagy helyileg, de ha meg akarod kukkantani az enyémet, akkor Miskolc, illetve a Bükk környékén tudunk találkozni. Nyugodtan nézz belföldit, ilyen motort azért nem szoktak avatatlan emberek venni, és az a 2011es kék, ami most 1,7M, az volt 2,5 is tavaly 1:D Talán még több is, egyszerűen nem veszik meg és ez nagyon jó alkupozíció, arra én gondolkodás nélkül rátenném a pénzem, lévén hogy már a második generáció, szóval más a feje, gyors-lassú fokozatban állítható futómű, hosszabb egyes, hidraulikus vezláncsfeszítű stb. Minden szempontból picit jobb, mint az első, de azért az enyém se rossz :P Kérdés: mit kell egy ilyen motoron annyira szervizelni? Olaj+szűrő és kopó dolgok, laptoppal ki tudom belőle olvasni a hibaüzeneteket, ezen kívül igazából mit? Ha blokkba nagyon bele kell nyúlni, akkor vinném szevízbe, de ismerősök tapasztalataiból és in kezdek ahhoz a vonalhoz tartozni, hogy az én motoromhoz szerelő nem nyúl. Megvan a megbízható emberem, csak ő és senki más. Egyébként nem kell túlaggódni a szervízt, mert nem szervízigényes. Ez lesz a harmadik szezonom vele, olaj, szűrők, gumi fékbetét és folyadék, ennyi kellett bele, meg egy akksi. Megy, mint az óramű. Amire figyelni kell, mert típushiba, az a kipufogó szelep szervómotorja. Ez az, ami nyávog, ha ráadjuk a gyújtást. Nekem ez ki van kapcsolva, mert ugye nem működik, de nincs is igazán funkciója, sőt, nekem a nyitott dobos injektortérkép nem is használja az exupot. És ja, mint írtam feljebb, különleges a Triumphokban, hogy rá tudod dugni gépre és egy ingyenes szoftverrel tudod nézegetni, állítgatni, injektortérképet rátölteni, sőt, még írni is, ha kemény vagy.
És a jó ég mentsen meg attól, hogy megmutassam az enyémet, attól meg még jobban, hogy menj vele egy kört, mert utána nem szabadulsz :D Privátban, ha kell küldök pár videó linket is szívesen.
Probalj meg vezetni egyet,akkor belezugsz es nincs tobb kerdes.
Ha megbizhatosagra gxursz akkor inksbb egy cb1300,kell.
De mondom,elenyeszo szazalekban generator es ennel is ritkabban vizpumpa szivargas.
igen, én is csak ott nézem, itthon 1 használt van, a többi márkakereskedés, újonnan... Ami persze a legjobb lenne, hiszen akkor 0km-el venném, és én vinném időben szervizelni, nem úgy mint a sok fent lévő motor gazdája, akik kihagynak 1-2 szervizt, mertminek. Akkor a szerviztől nem kell félnem, így kitartok a Daytona mellett, nekem eddig ez a gép volt a legmegnyerőbb, és mégsem egy tömegcikk. Köszönöm!
Válaszoltak az M-Factorytól, jövőhéten nézzek vissza, és lesz náluk.