rendben, köszönöm a jó tanácsot, akkor e szerint igyekszem majd nézelődni, bár eddig csak '06 max '07 esek akadtak meg a látótérben. Legrosszabb esetben úgyis csak szezonvégén lesz meg a keret, akkorra majd lejjebb mennek az árak
Nem km-ben huznam meg a hatart hanem evjaratban,lehetoleg minnel fiatalabbat kene meg ha tobb benne a km.
Ugyanis tobb aprobb valtozas lepett eletbe kb 2009 vegen 2010 elejen.
Egy valto csillagot pozicioban tarto rugora,a regebbiek kokusan fesszabot felvalto shindengen fesszabra volt visszahivas.
Ezeket vin szam szerint erdemes megtudni vonatkozik e ra vagy nem.
A 2010-esekre mar nem azok mar modositott egysegekkel jottek ki.
Ha kinezel valamit erdemes rakerdezni a markakereskedesben hogy irtak e ki ra es ha igen meg is tettek e.
Most egy olyan kérdés merült fel bennem, hogy nem nagyon tud bennem kompromisszumra jutni a futásteljesítmény, illetve az ár. Milyen km óraállással érdemes nézelődni? Igyekeztem betartani az 5000eur/22ezer KM alatti keresést, de elég szűk keresztmetszetet kapok Daytonára, persze ez majd tél felé változik. Lehetek bátrabb, és 30e km feletti motort is nézhetek, ha annak vezetett pl a szervizkönyve?
Azt a hulye palcat a hondan alig birom visszatuszkolni,mindig beakad a blokkban levo bizbaszokba,igaz az 600f3.
Trumph jo,bar ablykos konnyebb lenne,En belvasaroltam a fustszinu gyari plexit de csak az optika miatt,van hogy leveszem a bubanatba az egeszet ha ramjon.
Attol se lesz tobb,en birom sokaig.
Ha nem birnam kocsiba szallnek.
Jaaaaah hát keresgéltem a nívó kémlelőt meg tekergettem boldogan a betöltő kupakot többször is hátha 1x csak ott lesz a végén a pálca aztán hát... nem volt :D Haver mutatta meg a csalást, hogy lentebb van :D
Igen az. Motorszerelő barátom ajánlásával mertem megvenni a Triumph-ot és mondta hogy neki is folyt a sajátján ( Neki is volt 1 fekete arany példány de nem tetszett neki hogy nincs szélvédelem :D )
Jobb oldalt a dekninélkicsit maszatol az olaj :) Nem vészes, le kell venni a fedelet aztán újratömíteni. A vízfolyás sem vészes, bal oldalt van a termosztátház ha jól láttam és a rámenő csőnél van 1 kis piszok. Bilincs csere meg meg kell takarítani a termosztátház csövét szerintem
szerintem elmenyben annyira nem szamit, allithato futomu + radialis elso fekek, mas a szine :)
elado R-es ritkabban bukkan fel, egy honapja meg volt a triBP-ben egy 2011-es jol arazva
Ugyanis tobb aprobb valtozas lepett eletbe kb 2009 vegen 2010 elejen.
Egy valto csillagot pozicioban tarto rugora,a regebbiek kokusan fesszabot felvalto shindengen fesszabra volt visszahivas.
Ezeket vin szam szerint erdemes megtudni vonatkozik e ra vagy nem.
A 2010-esekre mar nem azok mar modositott egysegekkel jottek ki.
Ha kinezel valamit erdemes rakerdezni a markakereskedesben hogy irtak e ki ra es ha igen meg is tettek e.
Most egy olyan kérdés merült fel bennem, hogy nem nagyon tud bennem kompromisszumra jutni a futásteljesítmény, illetve az ár. Milyen km óraállással érdemes nézelődni? Igyekeztem betartani az 5000eur/22ezer KM alatti keresést, de elég szűk keresztmetszetet kapok Daytonára, persze ez majd tél felé változik. Lehetek bátrabb, és 30e km feletti motort is nézhetek, ha annak vezetett pl a szervizkönyve?
Trumph jo,bar ablykos konnyebb lenne,En belvasaroltam a fustszinu gyari plexit de csak az optika miatt,van hogy leveszem a bubanatba az egeszet ha ramjon.
Attol se lesz tobb,en birom sokaig.
Ha nem birnam kocsiba szallnek.
Az olajteknoben levo lyukbol ne follyon semmi.
De az is lehet csak en fogdosom rosszul
A matt szurke is olyan?
de jo ez a szurke-fekete-kis sarga osszeallitas :)
Balzs:nemmindod hogy kesz?
Hornet:Milyen olaj es vizfolyas?
elado R-es ritkabban bukkan fel, egy honapja meg volt a triBP-ben egy 2011-es jol arazva