helló srácok!
A gumi bejáratva.
A mai napon sikerült sok-sok értékelhető km megtenni, és élvezni a kanyargós utakat.
Joe kollégával plusz egy Hornet-es sráccal indultunk az üvegtigris felé.
Kicsit óvatosan, de már kóstolgatva a kanyarokat haladtunk, és élveztük a napsütést.
Csobánkánál ért az első, Vörösvárnál a második meglepetés amikor kanyarból kifelé 4000-es fordulattól /nem durván, ámde tempós/ gyorsítva a hátsó kerék szép lassan, kontrollálhatóan csúszott. Nem tudtam mire vélni, ezért az új gumi számlájára írtam. Ám Joe említette a tigrisnél, hogy neki is megvolt az egyik. Úgyhogy az aszfalt nem volt megfelelő.
Tovább mentünk, Bicske,Tatabánya felé.
És innentől jött az igazi motorozás. Tarján, Héreg, Bajna útvonalon minden együtt volt. Napsütés, jó idő, kanyarok és mi.
Itt már bátrabban döntöttünk és élveztük a motorozás minden ízét.
A tepsis csülök már csak hab volt a tortán.
Joe!
Ha hornettes srác írt, és ő is jól érezte magát velünk.
Ha lesz lehetősége jönne velünk többször is.
Remélem nektek is jó volt...
Nincs rendszama.d
Igazabol egy elsogumi kene,van egy brigi slccem de ilyen hidegben nem merem,es gorgozni kene csere elott,meg egy legszuro.
Ami raja van egymilis mintaval tavaly mar veszelyes volt.
De,bologna kornyeken bealudtam msjdnem felkenodtem a palyaelvalaszto falra,esett is cefetul azon a reszen szal volt elmeny.
A magyar hataron tul mar csak 100-al kovalyogtam.
Ennyit engedett a 10 napodafele ketnap elosztva livornoig,utana kompozas majd 4000 km a szigeten.Igy a vasarnap reggel 7-tol legurululas a komprol majd haza,hetfon melo szoval nincs megallas.
A redbull szarnyakat ad.
Èrtem, rudi. Hát igen akkor a GT vel jobban jársz Èn ültem már rajta ès tènyleg arra van tervezve hogy napkeltekor felülsz rá, napnyugtakor meg leszálsz róla A speed-ben is pont ezt szeretem hogy nagyon el van találva az ergonómia, nem fáradok el rajta hosszabb úton sem
A gumi bejáratva.
A mai napon sikerült sok-sok értékelhető km megtenni, és élvezni a kanyargós utakat.
Joe kollégával plusz egy Hornet-es sráccal indultunk az üvegtigris felé.
Kicsit óvatosan, de már kóstolgatva a kanyarokat haladtunk, és élveztük a napsütést.
Csobánkánál ért az első, Vörösvárnál a második meglepetés amikor kanyarból kifelé 4000-es fordulattól /nem durván, ámde tempós/ gyorsítva a hátsó kerék szép lassan, kontrollálhatóan csúszott. Nem tudtam mire vélni, ezért az új gumi számlájára írtam. Ám Joe említette a tigrisnél, hogy neki is megvolt az egyik. Úgyhogy az aszfalt nem volt megfelelő.
Tovább mentünk, Bicske,Tatabánya felé.
És innentől jött az igazi motorozás. Tarján, Héreg, Bajna útvonalon minden együtt volt. Napsütés, jó idő, kanyarok és mi.
Itt már bátrabban döntöttünk és élveztük a motorozás minden ízét.
A tepsis csülök már csak hab volt a tortán.
Joe!
Ha hornettes srác írt, és ő is jól érezte magát velünk.
Ha lesz lehetősége jönne velünk többször is.
Remélem nektek is jó volt...