Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alkatrész szempotbol nem egy rossz választás mert szinte minden van polcon a Parillánál igaz nekem 4Tvan most ujitittam fel és tényleg mindent tudtak adni ami kellett!És árban sem olyan hu de veszélyes a japán társaihoz képest!A 250 2T jo elvan látva alpbol extrákkal!
Igazából nem nekem lesz hanem bátyámnak csak Ő nincs regelve. Nem kezdő motoros csak nem ismerjük a márkát (TM)
Neked közel van az alkatrész , csak beugrasz Kecsóra! A "KelemenAndris"-t kell megkérdezni , hogy mennyire lehet szerezni 2002 - es géphez alkatrészt , Ő most van benne az alkatrészkeresésben a gépéhez.
Matkópusztán van hasig érő homok , ha a srác van 80-90 kiló jó lesz oda a 250 -es.
Szerintem inkább először 125-öst nézegessél!
Sziasztok!

Tm mx 250 (2002) szeretnék vásárolni. Mi a vélemény a Tm márkáról. Illetve magáról a motoról. Menyire strapabíró valamint milyen az alkatrész ellátás.

Vagy inkább egy Japán gépet válasszak?
Válaszotokat előre is kösz
Hello!
Kérdésem a köv:TM MX 80 gépem van 1999év kis kerekű változat.Elől 17,hátul 14. Szerintetek előre 19 és hátra 16" méret 1az 1ben mehet a gépbe? Kell valamit esetleg alakítani(hosszabb telószára gondolok)vagy nem kell semmi mehet bele?
Elöre is köszi!

Üdv
Látom Bálint, bejársz ide is...helyes, helyes!
..én már nem nagyon nézek át a GG topicba, de majd ide írok ha van valami kérdésem feléd!

Ja, sikerült szereznem teljes hátsó fékrendszert a TM-hez, komoly 10.000 Ft-ért!

Még féktárcsa kell meg egy dugó..egy kis hónolás, egy telószimering olajjal és retteghetnek a magyarok nyilaitól az Írek!
Neked volt ec - d is , most van exc -d , szerinted melyik a jobb motor?
ez igy van.
Éveken keresztül mentem vele, nem volt még alattam jobb motor!
Pedig sok motort próbáltam, amíg motor értékesítőként dolgoztam...
Mondjuk , azért az ec 300-as nagyon eltalált , tartós gép!
Hm...egyre inkább igaznak látszik a már sokak álltal kimondott tény: az újabb autók, motorok, TV-k, stb egy kalap szart sem érnek...
Pl kiváncsi lennék, hány 2000 évjárat feletti autóval fogunk találkozni 2070-ben....Mert még ma sem ritka az utakon a VW Bogár (régi széria) vagy akár 40 éves szoci kocsik...

Én azt mondom hogy lehet hogy 10 éves a TM-em, de tuti több ideig fogja bírni mint a 2005-ös GasGas-om...mondjuk annál több ideig jó lenni nem nagy kunszt..eddigi 3 év alatt 4 hónapig volt működöképes...és akkor sem mentem vele minden héten.
Az acél szelepeket én kicseréltem 250 óránál , de 500 -at kibírnak biztonságosan , a titánon viszont nem szabad spórolni , ki kell hajítani mikor elő van írva!
A dugattyú sokkal többet kibír , mint 50 óra , nem is azért ajánlják a cseréjét , hanem hogy ne hordósodjon ki a henger. Meg , hogy foggyon persze!
exc-r 450,azt írja a könyve mármint a 90 órát ha jólemlékszem,de semmi baja nem volt,csak ha már szétkapták kicseréltettem nem akarom emiatt visszavinni.
nehezen tudom elhinni hogy előírásszerü szerviz mellett is elszaródnak az exc-r-ek,ez megint olyan városi legenda amit mindenki hallott csak senki sem látott,soktényezős a téma,légszűrő-olajdolgok is,gondolom a szerviz az hozzáértő ugyhogy más lehet a gond.
ha szarnak tűnnek,nem kell ktm-et venni,ott a honda meg a yamaha,nekem személy szerint már egyik sem kellene de szép gépek meg biztos jók is.valamire..
itt amiket írtam mind az új blokkos ktm-ek,a 2007előttiek meg a világból kimennek szerintem ha figyelve van rájuk.
egyedül nekem ami nem tetsző még,a telók,azokat szerintem ajánlatos sűrűen lesni-szervizelni,de ez minden terepenmozgóra igaz.
Igen ezt sejtettem, azért köszi! Amúgy nézegettem a "manualt" mit mikor kellene cserélni, de valahogy sosem tudtam meg pontosan pl. sx exc dugó csere szelepcsere stb...
Vagy éppen ajánlott a 250es crf-nél 25 üzemóra után, de a szerviz is 50-nél cserél...
Ez csak mind használattól függ , hogy hány órát bír egy dugó: a Németh Kori azt mondta , hogy 5-6 óránként cserélik az sx 450 - ében a dugattyút , már érezni a teljesítmény vesztést! Én 150 óránál cseréltem ki , de nem volt baja , csak szét kellett szedni a hajtókar miatt.
Nekem lenne kedve egy közös csapatáshoz , de Kiskunhalas mellett lakom! Találkozzunk fél úton!
Micsoda? 95 üzemóránál a 450exc-f dugóját cseréltétek? Vagy melyikét?
Előírásszerű szervizelés mellett is elszaródtak...
nagyon nem mozgat meg a téma,van akinek bejön,van akinek nem,itt ahol lakom(Keszthely)a környéken van ha jól tudom 5 db,ezek közül a 250-es négyütemüvel szokott gond lenni.
mert 110óránál még bontatlan volt a blokk aztán a dugattyúnál valami elszállt és rendet rakott.
ha előírásszerűen szervizeli,vagy gondos gazdája a barátod-barátaid nem lehet gond.
a rendszám meg,tíz kézen nem tudnám megszámolni a crossmotorral hozzám kijáró emberkéket cserszegen a pályánkon,sokan le sem szarják,de hitelnél azért segítség.
nekem 95ü.óránál lett dugattyú cserélve,meg a kerékcsapágyak újfent most 140-nél,eddig az össz gondom az volt hogy melegszik az előző exc-mhez képest.
bocs,azokból volt 3,2db450-es,egy 525-ös.
max huskyra cserélnék.
de az sem biztos,csak nekem jobb a futóműve gyárilag.
amugy sok szerencsét,és szervezzünk egy közös csapatást ha van kedvetek.:-)
Ezzel "csak" annyi a gond hogy rendszám nélkül ugyebár csak zárt pályán használhatnád a motort...mert a földút is ugyanúgy közútnak minősül...ha meg magánút akkor csak a tulajdonos engedélyével használhatod

Az 530-ról meg annyit hogy itt két havernak van (újonnan vették)...ritkán fordul elő hogy mindkettő működőképes legyen...de ha nekem nem hiszel, kérdezd meg nyugodtan zoozee-t...
Hát kinek a pap kinek a papné,nem hiszem hogy szar az 530,nekem mondjuk kurvára meglepő volt hogy szinte egyáltalán nem éreztem különbséget a 450-hez képest.
nem ott kell venni ahol 2.6,annyiért talán még nem is láttam,meg amugy is ki az a aki utcára exc-t vesz mikor ott a többi soft gép ami odavaló.
aki meg a hitel miatt rendszámoztatja jobban nézzen körül mert találni olcsóbbat,kicsit fel kellene hívni a FullGast,meglepődnétek.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_exc
_300-3767901
pl ez is bestmoto gép,de hogy 300-e az erősen kérdőjeles.
de 1,7
Szerintem pedig az 530 EXC-ért a 2,6+reg. még több, mert az meg még egy rakás szar is...