A TM is tetszett volna....
A husky nagyon jó "kis" szerkezet: jó blokk, futómű, fék; nekem hobbi szinten bőven sok a tudása, de tud kezes is lenni sokszor kihúzott már a csávából! .
Helló ami ki volt nézve a orom elöl vitték el! de nincs fel adva várom a alkalmat 450 volt és 600.000 adták jól hangzott! ettöl nem sokkal van több lóvé vagy van 04 Husabergem elcserélném!
Szevasz!
Hogy mennyibe fáj? Az attól függ...
Én ezt 180-ért vettem. Részben mert szimpi a márka,részben meg azért,mert a 80 cc egyelőre elég nekem,viszont mivel 125-ös vázban van így a méreteimhez jobban passzol.
96-osként árulták,de valójában 95-ös,mondjuk ez a kis füllentés még elmegy.
Sokkal rozogább gépeket árulnak hasonló árban jópár évet ráhazudva a korára.
Megnéztem egy párat mielőtt ezt megvettem.
Azt azért mindenképp vedd figyelembe ha hasonlót akarsz venni,hogy hasonló árban költségmentes mocit 100 hogy nem kapsz. Én szeretek vele pepecselni,tehát nem mondhatnám hogy megbántam a vételt,csak kicsit lelombozó hogy keveset tudom használni,mert nem vagyok miller,hogy minden alkarészt rövid időn belül megvegyek,és rendbe tegyem.
Egyébként én ajánlom a TM-et,unikum,különleges,az alkatrészek beszerezhetők hozzá,igaz bizonyos esetekben sokat kell várni egy egy ketyerére,de annak az ára elviselhető,nem elszállt.
A minap láttam egy 125-öst 200-ért,ránézésre tuti vételnek tűnik,érdemes rajta elgondolkodnod.
Én ha tudtam volna előre hogy a tulaja ennyire leviszi az árat,inkább azt vettem volna meg.
Sajnos nincs eladó mocim,ez az egy van csupán.
helló lenne pár kérdésem ha nem gond
mennyibe fáj egy ilyen tm?mikori évjárat?mert régebben rám akartak sózni egy 1990-eset
és láttam keresel 80-as cross motorokat én meg pont venni akarok egyet yz 80 rm 80 rm100 kx80 mx80 stb
na szóval ha lenne valami cross eladód akkor írd meg lécci
előre is köszi
martin
Hali!
Ma levettem a rezót,és kicsit belenéztem a belsőségekbe.
A dugattyú tiszta égésnyomok nincsenek rajta,karcok se,a gyűrű szintén.
A henger,amennyit láttam belőle szintén karcmentesnek tűnik,és az is szép homogén felületű.
A zörgés akkor gondolom nem innen jön,mert különben nem indulna egy rúgásra a gép.
A problémát bizonyára a hajtókar és a főtengely környékén kell keresni.
Viszont a rezóbol jó adag feketés szürke olajos híg lötty folyt ki.
Az nem tudom mi a bánat lehet,bizonyára keveredett bele némi hűtővíz is a szivárgás miatt.
És hogy az honnan szivároghat...egyelőre a rezó szárad addig egy tiszta száraz rongyot dugtam a helyére miután kidzsuváztam a nyílást,aztán meglátjuk pontosan honnan.
Van ott egy sötét színű betét,kívülről nézve olyan mint egy gyűrű,ennek a felső része egy helyen törött,és pasztával volt kikenve.
Viszont fölötte ha jól rémlenek a robbantott rajzok,a power szelep mozgató rúdja van.
Jó kis nyomozás lesz ebből:)
Hamarosan amint ráér a megkért szaki,felboncoljuk. Elég zöldfülű vagyok,egyedül nem szívesen nyúlok hozzá.
A tömítésszett már intézve van,kár hogy sok idő mire megjön.
De hát valamit,valamiért...
Köszi a segítséget neked is tenacht:)
Hát Andris...igen nagyon érik egy motorgenerál:-D
Már csak spórolni kell rá,a kis nyugdíjbúúú...
Terveztem hogy kimegyek vele egy körre,de nem nagyon merek,mert nem akarom hogy valami nagyobb gáz legyen vele,ami nagyon pénztárcába nyúlós lenne.
A tömítésszett az már szinte biztos hogy kell,mert pont tegnap vettem észre azt is hogy a vízpumpa alatt szivárog az olaj a blokkból.
Egyik csavar sem volt laza szóval...
Van egy ismerősöm aki a yamaha fehérnél melózik,valamikor vele is megnézetem,ő mit szól hozzá.
Én levenném a hengert csak nem nagyon van viszonyítási alapom,mondjuk attól függ milyen állapotban találom.
vegulis azert van a forum hogy segitsubk (is) egymasnak.
Ha gondolod, csak a rezot kapd le, latni fogod egybol a dugo falan hogy csereltek-e vagy sem.
De en a helyedben mindenkeppen lekapnam a nehgert es raneznek a blokk belsejere is...
Ha at van szakadva a tomites, akkor egybol latni fogod, illetve megnezheted a henger belsejet, hajtokart, csapagyakat.
ha az elozo tulaj ilyen trehany volt, akkor valszinu var rad egy felujitas... ...de lagelabb tudni fogod, mettol szamold az uzemorakat.
Nocturnal,sok sikert,szerintem senkit nem zavar,ha fotógalériában kérdezed meg,akkor a legtöbben ide küldenének.:)
Én viszont rendeltem az italmondotól méret alapján felújítószettet,de nem jó,mert fékhez való,szóval még mindig nem tudom bejáratni a kicsikét.
Erősen gondolkozom,hogy bevállaljam,amit szid mondott,hogy csináltassak a nikkel háznál,de nem tudom tényleg bírná-e.
Valaki valami ötlet?
Csak karmantyú kéne,eladás előtt jó lenne,ha kész lenne.:S
Köszi a tippeket!
Igen,az lesz hogy majd lekapom a rezót és megnézem belül is.
Ma rászántam egy fél órát hogy beindítottam melegítettem és közben figyeltem,füleltem.
Járó motornál is szivárog,és természetesen a rezónál,szóval nagyon valószínű a tömítés hibája.
A motor alapjárata elsőre jónak és folyamatosnak tűnik de észrevettem közelről hallgatva,hogy néha kiesik a ritmusból,ilyenkor finoman ráadtam egy leheletnyi gázt és stabilizálódott.
Viszont nagyon fémes csörgése van a blokknak,olyan mintha a dugattyú/gyűrű verdesné a hengert minden ütemnél.
előző tulaja elmondása szerint 1-2 hónappal előtte cseréltek benne dugót,hogy igaz-e vagy sem,az úgyis ki fog derülni,de ha igaz,azon hogy máris szarrá kopott nem csodálkoznék olyan hibák után amiket teljességgel leszart...pl.: a légszűrőszivacs el volt szakadva,ezen simán bemegy a por,el volt repedve az a gumicső is ami innen közvetlenül a karburátorba megy,arról nem is beszélve hogy a karbit a hengerrel összekötő másik gumi/műanyag cső szintén repedt,ha finoman elmozdítom a karbit máris ott figyel a közel mm-es repedés.
Lényeg hogy kapta rendesen a "jót",minden tele volt homokkal,egy egész napomba telt mire kipucoltam.
Elég jó arány hogy kb. az eddigi másfél üzemórára jutott 4szer ennyi szerelés:-)
Úgy látszik mivel igényes vagyok a járgányaimra,igy baszhatom és motorozás helyett szerelhetek:-D
Mindenkinek kellemes hétvégét!:-)
A husky nagyon jó "kis" szerkezet: jó blokk, futómű, fék; nekem hobbi szinten bőven sok a tudása, de tud kezes is lenni sokszor kihúzott már a csávából! .
Sikerült már találnod endurót? Persze Tm - ből , vagy nem is gondoltad komolyan?
Hetek óta nem írt senki , ébresztő!
Ez nem véletlenül egy 80-as nagykerekű TM?
Mert ha az akkor ez a motor már volt nálam, 1994-ben!
06706090700
Hogy mennyibe fáj? Az attól függ...
Én ezt 180-ért vettem. Részben mert szimpi a márka,részben meg azért,mert a 80 cc egyelőre elég nekem,viszont mivel 125-ös vázban van így a méreteimhez jobban passzol.
96-osként árulták,de valójában 95-ös,mondjuk ez a kis füllentés még elmegy.
Sokkal rozogább gépeket árulnak hasonló árban jópár évet ráhazudva a korára.
Megnéztem egy párat mielőtt ezt megvettem.
Azt azért mindenképp vedd figyelembe ha hasonlót akarsz venni,hogy hasonló árban költségmentes mocit 100 hogy nem kapsz. Én szeretek vele pepecselni,tehát nem mondhatnám hogy megbántam a vételt,csak kicsit lelombozó hogy keveset tudom használni,mert nem vagyok miller,hogy minden alkarészt rövid időn belül megvegyek,és rendbe tegyem.
Egyébként én ajánlom a TM-et,unikum,különleges,az alkatrészek beszerezhetők hozzá,igaz bizonyos esetekben sokat kell várni egy egy ketyerére,de annak az ára elviselhető,nem elszállt.
A minap láttam egy 125-öst 200-ért,ránézésre tuti vételnek tűnik,érdemes rajta elgondolkodnod.
Én ha tudtam volna előre hogy a tulaja ennyire leviszi az árat,inkább azt vettem volna meg.
Sajnos nincs eladó mocim,ez az egy van csupán.
mennyibe fáj egy ilyen tm?mikori évjárat?mert régebben rám akartak sózni egy 1990-eset
és láttam keresel 80-as cross motorokat én meg pont venni akarok egyet yz 80 rm 80 rm100 kx80 mx80 stb
na szóval ha lenne valami cross eladód akkor írd meg lécci
előre is köszi
martin
Lapozz vissza egy oldalt,és a lap alján a hozzászólásomnál van beszúrva fotó a masináról:)
előre is köszi
Ma levettem a rezót,és kicsit belenéztem a belsőségekbe.
A dugattyú tiszta égésnyomok nincsenek rajta,karcok se,a gyűrű szintén.
A henger,amennyit láttam belőle szintén karcmentesnek tűnik,és az is szép homogén felületű.
A zörgés akkor gondolom nem innen jön,mert különben nem indulna egy rúgásra a gép.
A problémát bizonyára a hajtókar és a főtengely környékén kell keresni.
Viszont a rezóbol jó adag feketés szürke olajos híg lötty folyt ki.
Az nem tudom mi a bánat lehet,bizonyára keveredett bele némi hűtővíz is a szivárgás miatt.
És hogy az honnan szivároghat...egyelőre a rezó szárad addig egy tiszta száraz rongyot dugtam a helyére miután kidzsuváztam a nyílást,aztán meglátjuk pontosan honnan.
Van ott egy sötét színű betét,kívülről nézve olyan mint egy gyűrű,ennek a felső része egy helyen törött,és pasztával volt kikenve.
Viszont fölötte ha jól rémlenek a robbantott rajzok,a power szelep mozgató rúdja van.
Jó kis nyomozás lesz ebből:)
Hamarosan amint ráér a megkért szaki,felboncoljuk. Elég zöldfülű vagyok,egyedül nem szívesen nyúlok hozzá.
A tömítésszett már intézve van,kár hogy sok idő mire megjön.
De hát valamit,valamiért...
Hát Andris...igen nagyon érik egy motorgenerál:-D
Már csak spórolni kell rá,a kis nyugdíjbúúú...
Terveztem hogy kimegyek vele egy körre,de nem nagyon merek,mert nem akarom hogy valami nagyobb gáz legyen vele,ami nagyon pénztárcába nyúlós lenne.
A tömítésszett az már szinte biztos hogy kell,mert pont tegnap vettem észre azt is hogy a vízpumpa alatt szivárog az olaj a blokkból.
Egyik csavar sem volt laza szóval...
Van egy ismerősöm aki a yamaha fehérnél melózik,valamikor vele is megnézetem,ő mit szól hozzá.
Én levenném a hengert csak nem nagyon van viszonyítási alapom,mondjuk attól függ milyen állapotban találom.
Ha gondolod, csak a rezot kapd le, latni fogod egybol a dugo falan hogy csereltek-e vagy sem.
De en a helyedben mindenkeppen lekapnam a nehgert es raneznek a blokk belsejere is...
Ha at van szakadva a tomites, akkor egybol latni fogod, illetve megnezheted a henger belsejet, hajtokart, csapagyakat.
ha az elozo tulaj ilyen trehany volt, akkor valszinu var rad egy felujitas... ...de lagelabb tudni fogod, mettol szamold az uzemorakat.
Én viszont rendeltem az italmondotól méret alapján felújítószettet,de nem jó,mert fékhez való,szóval még mindig nem tudom bejáratni a kicsikét.
Erősen gondolkozom,hogy bevállaljam,amit szid mondott,hogy csináltassak a nikkel háznál,de nem tudom tényleg bírná-e.
Valaki valami ötlet?
Csak karmantyú kéne,eladás előtt jó lenne,ha kész lenne.:S
Igen,az lesz hogy majd lekapom a rezót és megnézem belül is.
Ma rászántam egy fél órát hogy beindítottam melegítettem és közben figyeltem,füleltem.
Járó motornál is szivárog,és természetesen a rezónál,szóval nagyon valószínű a tömítés hibája.
A motor alapjárata elsőre jónak és folyamatosnak tűnik de észrevettem közelről hallgatva,hogy néha kiesik a ritmusból,ilyenkor finoman ráadtam egy leheletnyi gázt és stabilizálódott.
Viszont nagyon fémes csörgése van a blokknak,olyan mintha a dugattyú/gyűrű verdesné a hengert minden ütemnél.
előző tulaja elmondása szerint 1-2 hónappal előtte cseréltek benne dugót,hogy igaz-e vagy sem,az úgyis ki fog derülni,de ha igaz,azon hogy máris szarrá kopott nem csodálkoznék olyan hibák után amiket teljességgel leszart...pl.: a légszűrőszivacs el volt szakadva,ezen simán bemegy a por,el volt repedve az a gumicső is ami innen közvetlenül a karburátorba megy,arról nem is beszélve hogy a karbit a hengerrel összekötő másik gumi/műanyag cső szintén repedt,ha finoman elmozdítom a karbit máris ott figyel a közel mm-es repedés.
Lényeg hogy kapta rendesen a "jót",minden tele volt homokkal,egy egész napomba telt mire kipucoltam.
Elég jó arány hogy kb. az eddigi másfél üzemórára jutott 4szer ennyi szerelés:-)
Úgy látszik mivel igényes vagyok a járgányaimra,igy baszhatom és motorozás helyett szerelhetek:-D
Mindenkinek kellemes hétvégét!:-)