Ha van 20000 forintod és AJP olajos kuplung van rajta , ne sajnáld rá a pénzt és dobd le! Nem hittem el milyen használhatatlan , míg le nem cseréltem - Magurára ,mert azt kaptam , de a Brembo talán még jobb egy picivel , mert könnyebb. Hogy türte ezt meg a Tm eddig a motorjain? 2011 - től már Bremboval jönnek ki.
Dugot most rendelem hozza, meg a teloszimeringet kell kicserelni rajta..
Uj uleshuzat mar van, uj lanc (lankerekek ujak rajta) , komplett hatso fekrendszer megjott, meg egy uj matricaszettet is kap hogy ne legyen jobban erezze magat ...ja, meg elso rajtszam tablat is kapott mar.
Hetvegen nekiallunk es amit lehet, osszerakunk rajta.
Most hetvegen van verseny, arra meg lehet h kimegyek a Gasgas-al..
Én is mehetnék a jövő héten, időm is lenne rá, de a GasGas-t már nem bántom, eladásig már nem ülök rá.
A TM-et meg még rakjuk összefelé...lánc, fékbetétek, hátsó fékrendszer, üléshuzat megvan...már csak a dugó kell, hónoltatni és mehet a paripa...ja, még telószimering is kell...
Szitu:
-van matricaszettetek?
-Kecskeméten, igen
-Ma csüt van, hétfőn megyek vissza külföldre, haza...addig fel tudjátok hozatni?
-nem.
Na, jó, az is igaz jhogy a srácok normálisak voltak, de csak 1x kapnak árút egy héten
Viszont az ott lévő leányzó mondta hogyha márciusban jövök haza megint, akkor hagyjak előleget a szettre és felhozzák...mire mondom: figyi, nem hagyok, mi van ha elüt egy kamion addig? na meg nektek felhozatni nem pénz, jön a többi cuccal, ergó nem adsz ki érte pénzt....megértette.
..szerintem ki kell használni hogy sokan nem ismerik, így azt hiszik hogy szar...aztán meg csak lesnek hogy mi a franc ez a bugyikék valami, ami mindenkit aláz a pályán...
Még annyit hogy a jelenlegi TM-em egy 300-as, mint azt írtam korábban. Azért mertem megvenni, mert sok évig nyomtam GasGas EC 300-akkal (többel is), meg persze EC 250-el is.
A GG modelleknél azóta sem láttam jobbat.
Szerintem ez a TM is fog pár motort alázni itt, Írországban...
"Tm mx 250 (2002) szeretnék vásárolni."
"Vagy inkább egy Japán gépet válasszak?"
Először döntsd el hogy mit szeretnél valójában. (nem piszkálódásból mondtam)
Szerintem (SZERINTEM) a TM-ek jó kis masinák.
Nagyban hasonlítanak a GasGas modellekhez...annyira hogy a '90-es évek végéig szinte ugyanaz volt a két márka.
Nagyon jól fel vannak gyárilag szerelve és bitang erős blokkjuk van.
Alkatrész...Parilláékról eddig csak a rosszat hallottam.
Én az Ebay-t szoktam nézni, azon belül is az amerikait, németet, olaszt,angolt.
Jelenleg úgy vettem észre hogy a legtöbb alkatrész TM-hez az angol Ebay-en van (www.ebay.co.uk)
Találtam olyat is, aki forgalmaz rendszeresen cuccokat hozzá, de az új és sokszor méregdrága...
Dugot most rendelem hozza, meg a teloszimeringet kell kicserelni rajta..
Uj uleshuzat mar van, uj lanc (lankerekek ujak rajta) , komplett hatso fekrendszer megjott, meg egy uj matricaszettet is kap hogy ne legyen jobban erezze magat ...ja, meg elso rajtszam tablat is kapott mar.
Hetvegen nekiallunk es amit lehet, osszerakunk rajta.
Most hetvegen van verseny, arra meg lehet h kimegyek a Gasgas-al..
Kepek lesznek hamarosan!
Egy jó dolog van csak ott , hogy áfa nélkül kaphatod a dolgokat.
Én ott csak gerincprotektort vettem , meg levegőt.
Én is mehetnék a jövő héten, időm is lenne rá, de a GasGas-t már nem bántom, eladásig már nem ülök rá.
A TM-et meg még rakjuk összefelé...lánc, fékbetétek, hátsó fékrendszer, üléshuzat megvan...már csak a dugó kell, hónoltatni és mehet a paripa...ja, még telószimering is kell...
Mi van veled egyébként?
Csika úr kiokosított már mindenkit odaát?
Szitu:
-van matricaszettetek?
-Kecskeméten, igen
-Ma csüt van, hétfőn megyek vissza külföldre, haza...addig fel tudjátok hozatni?
-nem.
Na, jó, az is igaz jhogy a srácok normálisak voltak, de csak 1x kapnak árút egy héten
Viszont az ott lévő leányzó mondta hogyha márciusban jövök haza megint, akkor hagyjak előleget a szettre és felhozzák...mire mondom: figyi, nem hagyok, mi van ha elüt egy kamion addig? na meg nektek felhozatni nem pénz, jön a többi cuccal, ergó nem adsz ki érte pénzt....megértette.
Miert,volt olyan hogy nem voltunk baratok?;-)
Csak Csika ur nagykepu mindenki ámítását nem Huron,azert nem jarok a GG forumra...
Most vettem az angol ebay-en KOMPLETT, hátsó fékrendszert, pedállal, munkahengerrel, főfékhengerrel, fékcsővel, összerakva, kőkemény 12.000 Ft-ért...
A GG modelleknél azóta sem láttam jobbat.
Szerintem ez a TM is fog pár motort alázni itt, Írországban...
Nem értem a kérdést..
"Tm mx 250 (2002) szeretnék vásárolni."
"Vagy inkább egy Japán gépet válasszak?"
Először döntsd el hogy mit szeretnél valójában. (nem piszkálódásból mondtam)
Szerintem (SZERINTEM) a TM-ek jó kis masinák.
Nagyban hasonlítanak a GasGas modellekhez...annyira hogy a '90-es évek végéig szinte ugyanaz volt a két márka.
Nagyon jól fel vannak gyárilag szerelve és bitang erős blokkjuk van.
Alkatrész...Parilláékról eddig csak a rosszat hallottam.
Én az Ebay-t szoktam nézni, azon belül is az amerikait, németet, olaszt,angolt.
Jelenleg úgy vettem észre hogy a legtöbb alkatrész TM-hez az angol Ebay-en van (www.ebay.co.uk)
Találtam olyat is, aki forgalmaz rendszeresen cuccokat hozzá, de az új és sokszor méregdrága...
Remélem, segítettem.