nem akarok nagy hulyeseget mondani, sem okoskodni, de lehet hogy a hengertalpnal at van szakadva a tomites (ha van, egyaltalan es nem fbs-el van kinyomva)
Nem artana ranezned, mert ebben az esetben akar a hengerterbe is beszivaroghat..
Bitos h nem fentrol jon csak nem latod hogy hol folyik le?
Köszi szid! nem elsö terep mocim lesz volt egy pár drz, crf , yz, jelenleg Husaberg ! Nagyon meg tetszet a TM bele szeretnék vágni egybe! azért kérdezösködök ennyit!
Az imént megnéztem,letörölgettem,és egy darabig sasoltam mi lesz.
És valóban a rezónál csepeg ki,látni lehet ahogy jön ki a víz.
Gondolom pont ezért olyan rozsdás a csőnek az a része,bizonyára régóta játssza ezt...
Viszont érdekes módon mikor a végét visszaigazítottam a helyére egy csavarral(ahol a dobbal kell összetoldani),a szivárgás látszólag megszűnt.
Érdekes...
A vezérmű tengely közvetlenül a tőkét nyomkodja , nincs himba és kis korongokkal kell hézagolni. Az enduro acél szelepes - az enyém is. A hajtókart cseréltem , megette a forgattyú csapot. azóta 10 óránként cserélem az olajat , nem 20 -anként , ahogy elő van írva . 80 óránként kicserélem a vezérmű láncot. Nem szivárog az olaj sehol belőle , megbízható motor, és rohadt masszív ,szerintem nem kell tőle félni.
Hali!
Lenne egy érdekes problémám.
Ma vettem észre hogy a motor valahol ereszti a hűtővizet.
A rezó bekötésénél folyik ki,vagy legalábbis ott gyűlik össze és csepeg le.
Eddig ilyet nem tapasztaltam.
Kicsit szétkaptam ma a váz hátsó részét,a blokkhoz vagy a hűtőkhöz nem nyúltam.
De mivel a berúgókar is keserves próbálgattam és 2-3szor átmozgattam vele a belsőséget.
A henger talpánál lehet szar a tömítés? vagy szerintetek mi a bánatos f... lehet?
szid volt valami problémád a 530-asal? akár milyen kis dolog is érdekel max vásárlásnál oda figyeljek! én is inkább endurót szeretnék! milyen a szelep acél vagy titán és korongos vagy hézagolós? és van himba görgö ami a szelepnél van mint a Husabergnél meg a KTM nél van? van valahol robbantot rajz amit le lehet tölteni?
Mint már többször írtam , nekem 530 - as van , de ez nem sokban különbözik a 450-estől. Dugattyú a Pinknél van 47- 48 e. , hajtókar talán Wiseconál -Én Parillánál vettem gyárit (Wiseco) 75000e. Vezérműlánc 10e. A blokk többi részéhez nem kellett alkatrész.
Lehet hogy valamelyik nap szétkapom a kipufogót,mert elég repedt fazék hangja van:D Meg olyan furcsa,nem tudom miért,ba...za a csőröm,na...
Ha esetleg nem találok benne gyapotot az nagy gáz?
És ha igen,miért?
Bocs a kérdésért de ezt a részét a kipufogónak mint olyannak nem értem.
Belenyúlkáltam és vastagon van benne a szemcsés,kormos,olajos dzsuva,ki kéne pucolni.
Csak itt jön a másik gebasz,hogy ugye popszegeccsel van rögzítve a dob,és nem tudom miként szedjem szét
Mert ezt azt hiszem csak kissé barmolva lehet...
Gondolom összerakás után popszegecs pótol és viszonlátás.
A Pinknél utángyártott alkatrészt kaphatsz,Prox,Twinair stb.
Én speciel légszűrőszivacsot,és felújítószetteket a hátsó futóműhöz tőlük rendelek majd,elfogadható áron vannak,és gyári helyett ezek is bőven megteszik...nem a VB-re készülök.
Viszont a blokkhoz szerintem érdemesebb a gyári cuccokat megrendelni ha van rá lehetőség,és ahogy ez lentebb elhangzott párszor ezt a Parillánál tudod megtenni.
Mivel "egyszerűbb" lehetőség nincs...
Sziasztok! azt szeretném kérdezni TM tulajdonosoktól, hogy szeretnék vásárolni egy 450 crosst vagy 450 endurót kb 2006-2008ig bele merjek vágni? nagyon tetszenek!gyári alkatrész elátás érdekelne, hogy müködik lehet rendelni bármit hozzá vagy személyesen kell elmenni érte? és honan szerezhetö be? és van után gyártott alkatrész hozzá ami érdekellne a hajtókar és a dugatyú! pl a pinkmotorsnál van hozzá valami? és mennyire megbizható? nincs valami gyerek betetegségei? elöre is köszönöm!
sziasztok! tm en 250-300 ról valami tapasztalat valakinek? alkatrész ellátás milyen? télen szeretnék venni új gépet, csak nem tudom mi legyen exc 300 vagy en 250-300?
Nem artana ranezned, mert ebben az esetben akar a hengerterbe is beszivaroghat..
Bitos h nem fentrol jon csak nem latod hogy hol folyik le?
És valóban a rezónál csepeg ki,látni lehet ahogy jön ki a víz.
Gondolom pont ezért olyan rozsdás a csőnek az a része,bizonyára régóta játssza ezt...
Viszont érdekes módon mikor a végét visszaigazítottam a helyére egy csavarral(ahol a dobbal kell összetoldani),a szivárgás látszólag megszűnt.
Érdekes...
Lenne egy érdekes problémám.
Ma vettem észre hogy a motor valahol ereszti a hűtővizet.
A rezó bekötésénél folyik ki,vagy legalábbis ott gyűlik össze és csepeg le.
Eddig ilyet nem tapasztaltam.
Kicsit szétkaptam ma a váz hátsó részét,a blokkhoz vagy a hűtőkhöz nem nyúltam.
De mivel a berúgókar is keserves próbálgattam és 2-3szor átmozgattam vele a belsőséget.
A henger talpánál lehet szar a tömítés? vagy szerintetek mi a bánatos f... lehet?
http://www.tm-racing.co.nz/man...
Az óriás csatolmány sem?
http://www.tm-racing.co.nz/man...
Ha kell küldöm!
Ha esetleg nem találok benne gyapotot az nagy gáz?
És ha igen,miért?
Bocs a kérdésért de ezt a részét a kipufogónak mint olyannak nem értem.
Belenyúlkáltam és vastagon van benne a szemcsés,kormos,olajos dzsuva,ki kéne pucolni.
Csak itt jön a másik gebasz,hogy ugye popszegeccsel van rögzítve a dob,és nem tudom miként szedjem szét
Mert ezt azt hiszem csak kissé barmolva lehet...
Gondolom összerakás után popszegecs pótol és viszonlátás.
Én speciel légszűrőszivacsot,és felújítószetteket a hátsó futóműhöz tőlük rendelek majd,elfogadható áron vannak,és gyári helyett ezek is bőven megteszik...nem a VB-re készülök.
Viszont a blokkhoz szerintem érdemesebb a gyári cuccokat megrendelni ha van rá lehetőség,és ahogy ez lentebb elhangzott párszor ezt a Parillánál tudod megtenni.
Mivel "egyszerűbb" lehetőség nincs...
hasznaltmotor.hu
sportmotor -apro
...meg meg vagy 200 kulonbozo oldal..