Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem mondtam , hogy velük kell szereltetni , én is magam javítom a motorom. Eszembe nem jutna rájuk bízni még egyszer- egyszer már rájuk bíztam!?Az alkatrészek jó minőségűek és nem drágák!
A szelepfedél levétele után derültek ki adolgok hogy sok itt a sufni!Se dugo nem volt még cserélve se a szelepek nem voltak beállitva!Meg a barom valamikor ugy állitott szelephézagot hogy nem lapkát cserélt mert az csak 800FT hanem elcsiszolta a csészét amibe belemegy a hézagololapka aminek az ára 8200Ft!Én nem akarok senkivel sem cirkuszolni de van egy pár jo kivánságom neki!Tudom jol hogy nem kellett volna azt a Kawát eladni már ezrszer megbántam!De ez van!
nem nagyon akarom minősíteni a gondolatmeneted Laci,bírlak:-),de bakker eddig itt a környéken egyedül TE költöttél annyit a motorjaidra mint a vételi áruk,ktm meg még nem dőlt szét azon a szarhatár 125-ösön kívül egy sem.
legalább olyat ne írj ami nem fedi a valóságot hogy mi-milyen,láttad a Bence is mit ad neki,a Gergőében meg szerintem van vagy 400üzemóra meg 4 szezon,minden ktm jó a környéken.
Azt a 250-es kawát nem kellett volna eladnod amit rendberaktál szerintem.
Vagy vedd meg az enyémet!
Csörrents majd rám,nincs meg a számod.
Amugy a szelepállításnál vetted észre a sufnituningot vagy megállt a gép?
ha a sráchoz le akarsz menni beszélgetni csolnokra,nekem szólj nyugodtan,szeretem az ilyen faszkalapokat akik szopatják a motorostársaikat.
vezérmülánc, plusz hengerfely tömités 40 E ft. volt, ha a szerelőm van otthon, nem a felesége, át se vette volna, és még mondhatnék a parilla szerelési módszerekről, hogy tömitést nem használnak sehol, csak sziloplasztot, ami annyit ér, mint falábra a hidegvizes borogatás, de sorolhatnám.........
én személ yszerint bírom a debreceni parillásokat,ma is csevegtem velük jó 1 órát... csk úgy a tm 144et nézegettem,nem értem miért nem hirdetik őket,pedig 3 motor van náluk...ők se tudtak értelmes választ adni,csak annyit,hogy a "főnök" hirdeti...(de hol? ha nem látja senki se?) geci szép az a tm 144! és mint kideült olcsó is lenne,csak ez már 2007es motor,de új!...és ott áll a szalonban...beszarok... viszont haveréknek hónapokat kellett várni egy hátsó lánckerékre,ma kapták meg utánnam jöttek a boltba! szal ez igaz,nem légből kapott monda! ebben az egy esetben így történt,többit nem tudom,kinek mi baja van velük!
Köszi Szid az infot!Különben meg nem vehet mindenki hiperszuper KTM et!Akkor miböl élnének a többi márka kerskedöi!Ha egy év allat mégegyszer annyit rá költesz egy motrra mint amennyiért vetted az biztos hogy jo!Nem a szivem csücske a KTM és szerintem mindenkinek meg lehet a véleménye!
A lényeget felejtettem el :a 2 csapágy + 2 porvédő 20000 volt.
a csapágy száma:305115 , mérete:30x51x15
Csá !
Én is most cseréltem a kormánycsapágyakat és a Parillánál vettem. Nem volt olcsó mert nem szabványos a csapágy , de polcról adták!
Hadjátok már ezeket a szar dumákat , hogy:németből hamarabb itt volt , fele annyiér - persze meg Jürgen eljött és beépítette! A Parillánál semmivel nem g.cibbek mint máshol- nem is jobbak az igaz. Az meg , hogy Faist-et átbaszták az évjárattal az tény , de ha vásárlás előtt megnézte volna a gyár honlapján a motorokat , rájött volna , hogy az előző évjárat matricázása volt olyan. Ettől még átbaszták mert jóhiszemű volt!
Ja,és a 125-ös KTM ami a spanodé,nyilvánvaló hogy mit kapott,azért mert megadta magát nem kell lehúzni a KTM-et,fordult meg már nálad is pár motor,szinte mindegyiket szétszedted és volt bajuk,de egy se KTM volt.
na?:-)
mi van Laci,megint megjött a kedved barkácsolni?
Pedig jónak tűnt az a TM,beszopattak?
Faistot hol tudom utol érni!Valami elérhetöséget tudnál adni!
Hejj,Faist bátyó bírja még?Eltünt mint az aranyóra ,tán binyigli király lett?
faisst most rendelt németből a tm-től.hamarabb itt a cucc mintha a parillára várnál.és egy jó tanács kérdezd meg a gyökereket(parilla)hogy mire odaérsz a cuccért akkor is aNNYIBA FOG KERÜLNI,MINT AMIT MONDTAK!
A felsö az széthullot az also maradt egészben!Akkor marad megint a parilla és az egy napos várakozás mire 10-dik ember tud mad valami árat mondani!
szerintem nem.nem lehet lemérni?
Sziasztok!Olyan kérdésel fordulnék hozzátok hogy Tm 250 kormánycsapágya megegyezik a japán motorokéval!Mert ma szedtem szét és hál isten egyböl szét is esett az egész!
2011 első
Ma szoptam Én is ilyen motrival Élmény
Nekem is mondta hogy 20 üzemorás dugo van benne!A legszebb az egészben hogy még a gyári dugo van benne es már kurvára a végét járta!Nagyon durva sufnituning mehetett ezzel a motorral mert egy csomo csavart csak ugy lehetett kivenni hogy közben melegiteni kellett jo pár meg bele volt szakadva a tőcsavarok ki voltak szaggatva a hengerfelyböl!De mindegy most rendbe rakom aztán talán nem lesz vele gond egy darabig!
azt hogy egy kis buzi az a gyerek!az ilyet jól pofán kellene baszni!beszéltem én is vele és esküdözött hogy így meg úgy jó!ezért nem lehet motort eladni normál áron mert mindenki parázik,az enyém legalább bontatlan.ezért volt az ilyen olcsó,szabadulni akart tőle
Igen!Miért tudsz rola valmit még?
hali,hol vetted Csolnokon?
Erröl a motorol van szo!
Szétszedettem a motorom és ilyen sufni tuningot még nem láttam ami benne volt!Az összes csavar alá fürdöszobában használt sziloplaszt volt nyomva persze a blokk is azzal volt összerakva!A vezérmütengely is faszán szétgányolták most vihetem csináltatni!A hengerfelyet is tele raktáksziloplasztal!Nagy az isten állatkertje!