A képen látható motornak még megmaradt alkatrészei eladók.
Pl első-hátsó kerék, telók, himba, váz, meg még néhány apróság.
Évjáratot nem tudok pontosan. 125ccm az tuti.
hat ha matematikailag ken megmondanom, akkor kb egy 175 cm3-es, 2T masinahoz hasonlitanam...gyakorlatilag meg nem igaz, mert endurozasnal, pl egy sirato elott fenyevekkel van elorebb, mint egy 250 2T...marmint nyomatekban.
haver a 250-es RM-jevel esett-kelt mogottem, mert nem volt nyomateka..viszont egy krosszpalyan meg megenne az ovevel...szoval relativ.
Sokkal kevesbe faraszt, nagyon jol jon a nyomateke, nekem ez a lenyeg...en mar csak igy, papasan nyomom..
Az a jobbik eset ha "csak" véraláfutás lett! Az hamarabb elmúlik, felszívódik!
Nekem 09-ben volt és jól rácsesztem, mert 1 hét várakozás a műtétig, sebgyógyulás miatt, aztán csavaros-drótok 7 hétig majd 2 hónap gyógytorna mire rendesen beindult a kezem és hálisten tökéletes lett! (ja és munkahely ugrott)
Ha van rajtam rendes cumó akkor is elszakadt volna minden, de a sok sérülést, sebet meg úsztam volna!
Addig jó amíg nem maradandóak a többiből felépülünk!
Nem serultem, meg, csak mivel oldalt pont nincs semmilyen protektor, nem vedett semmi..
Nem mentem gyorsan ugyan (kettesben), de pont ilyen fel oklomnyi murvara,kovekre estem ra.
Nem hittem el, de meg a t**om is veralafutasos volt!
Latszik sajna a rongenen hogy jol odacsaptad magad...ez a baj, ha protektor lett volna rajtad se biztos hogy segit, mert a valladra iranyulo, oldal iranyu utest egyik sem nyeli el...
Remélem nem sérültél meg!
Így szabtam le a vállam polóba-ingbe-látószemüvegbe az aszfalton csináltam meg ugyanezt csak én az első fékkel lőttem bele magam pofára a betonba! (életembe másodszor ültem fel motorra cucc nélkül és a Murphy dolgozott)
A képen nem látszik csak aki ért a röntgen képekhez. de az a kulcs csont nagyon hegyesen kiállt!
En MOTOROZOM! ...legalabb is remelem..
Haver kolcsonadta megint a GO-PRO-t, ugyhogy lehet majd megint rohogni rajtam..
Mar csak arra kene rajonnom hogy hol tudok letolteni hozza terkepet.. Garmin hivatalos oldalan 99$ a Marokko map..
http://www.bikepics.com/pictur...
Pl első-hátsó kerék, telók, himba, váz, meg még néhány apróság.
Évjáratot nem tudok pontosan. 125ccm az tuti.
Meg is hajtom jovo heten, akorra megint kapok kamerat kolcson...
hat ha matematikailag ken megmondanom, akkor kb egy 175 cm3-es, 2T masinahoz hasonlitanam...gyakorlatilag meg nem igaz, mert endurozasnal, pl egy sirato elott fenyevekkel van elorebb, mint egy 250 2T...marmint nyomatekban.
haver a 250-es RM-jevel esett-kelt mogottem, mert nem volt nyomateka..viszont egy krosszpalyan meg megenne az ovevel...szoval relativ.
Sokkal kevesbe faraszt, nagyon jol jon a nyomateke, nekem ez a lenyeg...en mar csak igy, papasan nyomom..
Nem nevettem (na jó csak kicsit)
Ez a 250 4t erőben hol van? 125 2t és 250 2t között?
Nekem 09-ben volt és jól rácsesztem, mert 1 hét várakozás a műtétig, sebgyógyulás miatt, aztán csavaros-drótok 7 hétig majd 2 hónap gyógytorna mire rendesen beindult a kezem és hálisten tökéletes lett! (ja és munkahely ugrott)
Ha van rajtam rendes cumó akkor is elszakadt volna minden, de a sok sérülést, sebet meg úsztam volna!
Addig jó amíg nem maradandóak a többiből felépülünk!
Nem serultem, meg, csak mivel oldalt pont nincs semmilyen protektor, nem vedett semmi..
Nem mentem gyorsan ugyan (kettesben), de pont ilyen fel oklomnyi murvara,kovekre estem ra.
Nem hittem el, de meg a t**om is veralafutasos volt!
Latszik sajna a rongenen hogy jol odacsaptad magad...ez a baj, ha protektor lett volna rajtad se biztos hogy segit, mert a valladra iranyulo, oldal iranyu utest egyik sem nyeli el...
Így szabtam le a vállam polóba-ingbe-látószemüvegbe az aszfalton csináltam meg ugyanezt csak én az első fékkel lőttem bele magam pofára a betonba! (életembe másodszor ültem fel motorra cucc nélkül és a Murphy dolgozott)
A képen nem látszik csak aki ért a röntgen képekhez. de az a kulcs csont nagyon hegyesen kiállt!
Jobbulást!
http://youtu.be/LZrWwsQwchA