Mar megvan hogy hogyan jutok le Marokkoig...
Most gyujtom az infokat hogy miket erdemes megnezni es milyen sorrendben...ettol fuggoen alakul majd az ottani utvonal, etapok...egy reszen a Dakar utvonalan fogok/fogunk menni....
Ha valaki ugy erzi hogy ott a helye, ne fogja magat vissza.
Osszesen/max 6 ember fog jonni, valoszinuleg.
Mindenkeppen fontos hogy mindenkinek meglegyen a binomja, parja...ha baj van, csak egymasra szamithatnak (ha pl. elszakadnank egymastol a sivatagban)
Terv van, film készül az egész útról riportok a helyikkel stb... MTV travecsanel diszkóveri venné meg a filmet.. Két profi operatör jönne velünk, akik most is tévéknél dolgoznak.. Az út fejenként kb 1 milka ... év múlva mennénk.... Himalája Indija Pakisztán Afganisztán Nepál Miramar stb helyeken mennénk keresztül AZ egyik srác aki szervezi, ő már végig ment ezen az útvonalon...
Az szep....
Van mar terv?
Nektek annyival jobb hogy egy auto van, oszlik a koltseg...es kevesebb a technikai gond lehetosege, mivel csak egy jarmu lesz.
Majd dobj fel reszleteket, erdekesnek igerkezik.
Morning!
Szervezem a Marokkoi utat, mar van nontakt Marrakech-ben!
Nagyon allat lesz!
Mar ketten vagyunk, osszesen 4 vagy 6 ember kene hogy parban legyunk, ha baj van.
Pár alkalommal már átnéztem minden lehetséges doksit,most még egyszer megtettem,hátha valamit nem vettem észre.
Viszont megint csak ugyanoda lyukadok ki,hogy márka,és torokméret fel van tüntetve,fúvókaméretek,tű,és egyéb dolgok,de konkrét típus az nem.
Annyit sikerült kiderítenem hogy egyedül a 2001-es enduro modellen volt Keihin,megpróbálkoztam azzal is hogy talán találok egy kellően jó minőségű képet amiről megállapítható a típus,de ez sem jött be
Még 2 lehetőség van; az egyik,hogy írok egy könyörgő,szívszaggató levelet a gyárnak,árulják már el a pontos típust vagy megnézem hogy mikortól kezdték el PWK-val szerelni a japán típusokat,és ha később,mint 2001,akkor kizárásos alapon Keihin PE lesz a nyerő.
Szia Andris! Ha 250-esen volt akkor szerintem 38-as lesz,az sajna túl nagy(szerintem)
32-es Mikuni volt rajta gyárilag,de tönkrement,és egyéb lehetőség híján megpróbálok rágyógyítani egy 28-as PWK. De az hogy a PWK jó-e az is csak sejtés részemről,mert egy évjáratot szereltek ekkora méretű Keihin-nel,és konkrét típust sehol sem említenek,csak abból indulok ki,hogy a Mikuni síktolattyús,akkor bizonyára a PWK lehetett rajta(ha már létezett akkor),mert az is síktolattyús. De a PE sem kizárt,lehet hogy nemjött be nekik a körtolattyú és visszatértek a Mikuni-hoz,de a méret maradt a 28-as. Na jól elfilozofálgattam magamban
Bocsánat hogy ide "szemetelek" a fórumba,de keresek tűrhető (vagy minél jobb) állapotú Keihin PWK 28 karburátort! Hátha akad valakinek elfekvőben,vagy tud valakit akinek van
Ha jól sejtem,berúgótengely kell. Hogy megfelelő-e a '99-esé,én személy szerint nem tudom,és hülyeséget sem akarok írni. De ha kollégáink a ködös albionból ezt állítják bizonyára így is van. A legegyszerűbb lehetőség,ha átnyálazod a '94 és 2000 közötti 125-ös modellek manualjait/robbantott ábráit,és cikkszám alapján leellenőrzöd hogy ugyanarról az alkatrészről van-e szó. pl. így jöttem rá arra hogy az enyémben nem jó dugattyú van...
Nem tudom hogy a TM UK oldalán fent vannak-e a pdf manualok,de a TM hivatalos honlapján,az Új-zélandi dealerén (www.tm-racing.co.nz ) biztosan.
Még valami,láttam hogy vita volt idom ügyben. 94-esre ami a hűtőidomot illeti a Suzuki-é talán jó lehet,mert egy az egyben ugyanaz csak a felfogató furatok vannak máshol,a hátsó sárvédő,táblák,szerintem a Hondáéra hajaznak formailag. Az biztos hogy a 95-96 modelleknél a hűtőidom az Suzuki,a hátsó idomok pedig KX másolatok,a 98-asnál pedig tuti hogy a hűtőidom a megfelelő évjáratú YZ másolata,a tank is hasonló,de nem ugyanaz,a hátsó idomok itt is KX stílusúak.
Most gyujtom az infokat hogy miket erdemes megnezni es milyen sorrendben...ettol fuggoen alakul majd az ottani utvonal, etapok...egy reszen a Dakar utvonalan fogok/fogunk menni....
Ha valaki ugy erzi hogy ott a helye, ne fogja magat vissza.
Osszesen/max 6 ember fog jonni, valoszinuleg.
Mindenkeppen fontos hogy mindenkinek meglegyen a binomja, parja...ha baj van, csak egymasra szamithatnak (ha pl. elszakadnank egymastol a sivatagban)