Elvagy tájolódva.... semmivel nem rosszabb mint egy japán tucat motor, van ismeretségi körben kb 10 éve minden gond nélkül évi 10-15ezreket belenyomnak, soha nem maradt még ott az útszélén... A hangjáról meg ne is beszéljünk, megőrülök tőle annyira szép az a v2 -es hang......
De ha megveszel x km-rel megveszel egy 1000cc S4-et vagy ugyanakkora futásteljesítménnyel egy egyhengerest, akkor szerinted melyikhez kell majd hamarabb hozzányúlni? És addig is melyikre kell többet költeni a kötelező karbantartások miatt? Akkor miről is beszélünk?
Ettől mondjuk még nekem is egyhengeresem van, de ennek jóformán kizárólag a - mondjuk úgy, elég speciális - helyi viszonyok az okai
Ez igaz, de mi arrol beszeltunk hogy mi van ha javitani kell... Latattok mar olyan hasznalt motort magyarorszagon, amibe mzgvetel utan meg 150ezer km-ert nyugodtan belerakhatsz? Mert en nem..
Ja, csak egy soros blokkban van 4 henger , 4 hajtokar meg minimum 8 szelep.. Akkor melyikben olcsobb dugot cserelni?
Ok hogy nem kell alltalaban mind a negyet, bar ha drama lenne en mind a negyet cserelnem..
Egy SM-ben inkabb csinalok nagygeneralt, mint egy speed gepben.
Es most nem a kotelezo szervizrol beszelunk Dani, hanem arrol hogy mi van ha drama van..
Szerintem meg egy ilyen erős egyhengerest sokszorosan többe kerül fenntartani.
Amennyinként egy S4-ben olajat cserélsz, lehet a SM-ban már hajtókart fogsz vagy szelepeket...pár éve nagy szám volt amikor ismerős FE501-ese közel 1000 üó-t elment bontatlan blokkal, de ő csak endurozott vele, meg amúgy minden más karbantartásra piszkosul odafigyelt (olaj/szűrők)...és ha kiszámolod, az a "hűdesok" üzemóra km-ben kifejezve lehetett vagy 30000, ami egy nagyobb túramotornak még csak a második, harmadik olajcsere ideje...
Szia, mindketto mas-mas..
Az egyhengeresnel az az egy henger visz mindent, viszont kevesebbet porog.. Ha meg elromlik, nem 4 hajtokart cserelsz, csak egyet..
A soros, 4 hengeres sokkal nagyobbat porog, bonyolultabb.
A supermoto szervizelese joval kevesebbe kerul
Javaslom hogy probald ki mindkettot. Ugyis 2 dolog fog donteni: a penztarcad meg az higy melyik jon be jobban.
Köszönöm a válaszodat de lenne még egy kérdésem.
Ez lehet hülyén fog hangzani de a gyorsasági motorját nem kell annyit nyúlkáni nem mint egy 1 hengerest?
Vagy aztán tejesen mindegy?
Ertem.
Gyorsasagim sosem volt, bar vezettem, mert motoros szalonban dolgoztam es nagy ritkan mentem Kawa ninja-val, meg mas modelekkel..de ez csak bohockodas volt, nem vagyok a Rossi..
Supermotom volt/van ketto is, de nem vagyok egy expert..
Attol fugg, mit szeretnel csinalni, mire szeretned hasznalni.
Gyorsasagival evidens hogy jobb lesz tepni az egyenesben, messzebb jutsz vele, de kirandulasra az sem jo, kenyelmetlen.
Supermoto annyibbol jobb hogy egy hengeres, kevesebb a hibalehetoseg.
Viszont jobban szetrazza a segged, kezed, lassabb.
Kanyarvadaszatra jobb, mint a gyorsasagi...ha eldobodd, kevesebb elem serul es olcsobb javitani.
Ha inkabb varosban es kornyeken, illetve pl. a Matraban akarod hasznalni, akkor jobb az SM.
mellesleg egy jo SM olcsobb, mint egy gyorsaasagi.
Azért mert ha ezt a kérdést a husaberg fórumra írom akkor csak hosaberg ha a másikhoz írom akkor meg csak az érted.
Ezért szeretem volna motoros de mégis más jellegű fórumon feltenni ezt a kérdést.
Helló! Lehet hülyén hangzik de lenne egy kérdésem?
Motort szeretnék venni és nem tudom eldönteni meik lenne jobb a két típus közül.
HUSABERG FS vagy fe 650 vagy SUZUKI gsxr 1000 k1?
Ezen gondolkodom és ebben kérnék segítséget.
En lottem egy ilyen kedves, 357-el, vicces volt..
.. Na meg az oreg Clint Eastwood is egy ilyen vizipisztollyal apritja a jonepet a Piszkos Harry sorozatban.
Ettől mondjuk még nekem is egyhengeresem van, de ennek jóformán kizárólag a - mondjuk úgy, elég speciális - helyi viszonyok az okai
Ok hogy nem kell alltalaban mind a negyet, bar ha drama lenne en mind a negyet cserelnem..
Egy SM-ben inkabb csinalok nagygeneralt, mint egy speed gepben.
Es most nem a kotelezo szervizrol beszelunk Dani, hanem arrol hogy mi van ha drama van..
Amennyinként egy S4-ben olajat cserélsz, lehet a SM-ban már hajtókart fogsz vagy szelepeket...pár éve nagy szám volt amikor ismerős FE501-ese közel 1000 üó-t elment bontatlan blokkal, de ő csak endurozott vele, meg amúgy minden más karbantartásra piszkosul odafigyelt (olaj/szűrők)...és ha kiszámolod, az a "hűdesok" üzemóra km-ben kifejezve lehetett vagy 30000, ami egy nagyobb túramotornak még csak a második, harmadik olajcsere ideje...
Az egyhengeresnel az az egy henger visz mindent, viszont kevesebbet porog.. Ha meg elromlik, nem 4 hajtokart cserelsz, csak egyet..
A soros, 4 hengeres sokkal nagyobbat porog, bonyolultabb.
A supermoto szervizelese joval kevesebbe kerul
Javaslom hogy probald ki mindkettot. Ugyis 2 dolog fog donteni: a penztarcad meg az higy melyik jon be jobban.
Ez lehet hülyén fog hangzani de a gyorsasági motorját nem kell annyit nyúlkáni nem mint egy 1 hengerest?
Vagy aztán tejesen mindegy?
Gyorsasagim sosem volt, bar vezettem, mert motoros szalonban dolgoztam es nagy ritkan mentem Kawa ninja-val, meg mas modelekkel..de ez csak bohockodas volt, nem vagyok a Rossi..
Supermotom volt/van ketto is, de nem vagyok egy expert..
Attol fugg, mit szeretnel csinalni, mire szeretned hasznalni.
Gyorsasagival evidens hogy jobb lesz tepni az egyenesben, messzebb jutsz vele, de kirandulasra az sem jo, kenyelmetlen.
Supermoto annyibbol jobb hogy egy hengeres, kevesebb a hibalehetoseg.
Viszont jobban szetrazza a segged, kezed, lassabb.
Kanyarvadaszatra jobb, mint a gyorsasagi...ha eldobodd, kevesebb elem serul es olcsobb javitani.
Ha inkabb varosban es kornyeken, illetve pl. a Matraban akarod hasznalni, akkor jobb az SM.
mellesleg egy jo SM olcsobb, mint egy gyorsaasagi.
Ezért szeretem volna motoros de mégis más jellegű fórumon feltenni ezt a kérdést.
Szerintem itt egyikunknek sincs egyik se...
Motort szeretnék venni és nem tudom eldönteni meik lenne jobb a két típus közül.
HUSABERG FS vagy fe 650 vagy SUZUKI gsxr 1000 k1?
Ezen gondolkodom és ebben kérnék segítséget.
.357-essel lőttem én is már "csomót", az - főleg ilyen egy-másfél kilós pisztolyból - teljesen jól lőhető...a titán-szkandiumtokos kis 360 grammos "tücsökpöcsből" mondjuk már izgalmasabb
.. Na meg az oreg Clint Eastwood is egy ilyen vizipisztollyal apritja a jonepet a Piszkos Harry sorozatban.