Én már annyiszor írtam ide ugyan erre a kérdésre a véleményem , nem akarom mégegyszer . Lapozz vissza pár oldalt - egyébként ha találsz egy jó állapotút , nyugodtan vedd meg . Inkáb az a problémám ezzel , hogy nézegettem az olaszországi árakat és ott drágábbak a Tm - ek mint itthon .
Hogy szebb-e az eléggé ízlés kérdése, az első aluvázas Hnnndák (97 környékén) szerintem pl. meglehetősen ocsmányra sikerültek...az újabb japcsi gépek mondjuk már jól néznek ki, de az aluvázas TM az pont nem tetszik...
Egy még biztosan van Magyarhonban , mert mikor vettem az enyémet , volt a boltban kettő és a másik el volt adva . Igaz hogy ebben volt 3 üzemóra , de így odaadták ajándékba az Öhlinseket és a mart befogókat .
80 óránál vezérműláncot cserélek benne , mást nem kell szerelgetni . 2006 - tól már 3 soros a lánc , biztos tartósabb is lett. Nekem a karburálással vannak problémáim , a keihin fcr karbit jobbnak gondolom - nem ilyen érzékeny mint a mikuni tdmr . Olajat nem eszik , egy 6. fokozat elkelt volna bele , de ennélkül tudok élni .
esetleg valami hiba ami sűrűn előjön ? pontosabban a jó-rossz tulajdunságaira. Mivel nekem ugyanilyen van csak 125 2T így a márkával tisztában vagyok, de ezzel a 450 enduróval nem.
Üdv srácok. 2006os TM en-f 450ről mi a véleményetek ? Gondolkozom rajta hogy a picit (125 2T) elcserélem egy ilyen nagy dög enduróra, mivel csak endurózni szeretnék :)
Nem az a motor érdekelne,jövő héten megyek olaszba és gondolkodom egy ilyen tipuson.Tehát?
Érdekelne,hogy mi a tapasztalatotok,illetve mit hallottatok a 4 ütemű Tm-el kapcsolatban?Előre is köszönöm!
http://youtu.be/cAtWcvCxPhc
Tudom, ízlésficamom van, de nekem a csajszi is bejön