Örülök, hogy ezt írtad, mert én sem találtam semmi rációt a kettő között. Viszont kérdésem lenne: A TMUK-nak írtam, hogy kéne tengely, azt írták, hogy nincs, de a 99-es évjárat ugyanúgy jó bele. Szted ez a tenegely már jobban bírja?
Ez egy elég hülye pletyka szerintem...
A kettőnek semmi köze sincs egymáshoz,a 94-eseknek is van berúgótengelye,sőt a legelső '70-es évek végén készült 125-ös TM-nek is van. Ki a franc tologatná? Elég logikus...
Ha meg szar az előgyújtás az nem a berúgókart fogja először hazavágni,és ebben az esetben csupán annyi a teendő hogy be kell állítani az előgyújtást a megfelelő értékre,és no problem.
Itt két különálló dologról lehet szó,az egyik hogy ezeken az évjáratokon Motoplat gyújtás van amit sokan nem szeretnek,a másik pedig hogy gyárilag a berúgótengelyen (ami hatszög tengely) a berúgómechanizmus pöcökje nem egy atomtámadást túlélő alkatrész. Ez egy mérnöki probléma amire(nem tudom miért) nem fektettek nagy hangsúlyt. A gyakorlatban ez azt jelenti hogy rúgnád be a motort,de a tengely csak "üresben" forog. Tapasztaltam.
Hallottam egy olyan "pletykát", hogy a 94-es TM-emben azért nincs berúgótengely, mert olyan szar a motor előgyújtása, hogy mindig eltöri a tengelyt? Hallott már valaki ilyen problémáról?
Ez meg a 300-as TM hatso kereke volt, ami el vettem.
Elozo gazdaja egy kis,17 eves Ir hulyegyerek volt, semmit nem apolt/cserelt a motoron, amig nala volt. Hagyta lelazulni a kulloket, amik a mozgastol kivertek a felnit de ugy, hogy lar majdnem atestek a kullok fejei... Szoval a felni kuka volt es a kullok is, de az agy meg jo...
Rt olyan szinten nincs az aksiban semmi hogy menetkozben is leallt.. Bebikazni be tudom, az nem gond.. Egyebkent ezekben gyarilag is gyenge az aksi, elozo tulaj mar erosebbet rakott bele.
10 métert mentem vele, mert szar az akksija..
..de jó, meglepően könnyű vele fordulni, azt hittem hogy ekkora "bálnát" nehezebb terelgetni....na mondjuk ha meg van tankolva és fel van pakolva, az már mindjárt más lesz..
Veletek mi van? Nem nagyon írogat senki sem a fórumra..
Mi holnap fejezzük be a fényezőkamránkat, majd tolok fel képeket!
A kettőnek semmi köze sincs egymáshoz,a 94-eseknek is van berúgótengelye,sőt a legelső '70-es évek végén készült 125-ös TM-nek is van. Ki a franc tologatná? Elég logikus...
Ha meg szar az előgyújtás az nem a berúgókart fogja először hazavágni,és ebben az esetben csupán annyi a teendő hogy be kell állítani az előgyújtást a megfelelő értékre,és no problem.
Itt két különálló dologról lehet szó,az egyik hogy ezeken az évjáratokon Motoplat gyújtás van amit sokan nem szeretnek,a másik pedig hogy gyárilag a berúgótengelyen (ami hatszög tengely) a berúgómechanizmus pöcökje nem egy atomtámadást túlélő alkatrész. Ez egy mérnöki probléma amire(nem tudom miért) nem fektettek nagy hangsúlyt. A gyakorlatban ez azt jelenti hogy rúgnád be a motort,de a tengely csak "üresben" forog. Tapasztaltam.
Hallottam egy olyan "pletykát", hogy a 94-es TM-emben azért nincs berúgótengely, mert olyan szar a motor előgyújtása, hogy mindig eltöri a tengelyt? Hallott már valaki ilyen problémáról?
Elozo gazdaja egy kis,17 eves Ir hulyegyerek volt, semmit nem apolt/cserelt a motoron, amig nala volt. Hagyta lelazulni a kulloket, amik a mozgastol kivertek a felnit de ugy, hogy lar majdnem atestek a kullok fejei... Szoval a felni kuka volt es a kullok is, de az agy meg jo...
Én készen állok!
(na jó, a felni kuka volt, csak az agyat akartam megmenteni..)
http://youtu.be/aTvYAcJOx3s
Az hogy neked nincs aksid, az ok de van töltésed....
Az enyémben egyáltalán nincs akksi (gyárilag), mégis megy...
..de jó, meglepően könnyű vele fordulni, azt hittem hogy ekkora "bálnát" nehezebb terelgetni....na mondjuk ha meg van tankolva és fel van pakolva, az már mindjárt más lesz..
Veletek mi van? Nem nagyon írogat senki sem a fórumra..
Mi holnap fejezzük be a fényezőkamránkat, majd tolok fel képeket!