Ha valóban kivan tiltva a forgalomból akkor újbóli forgalomba helyezésről beszélhetünk! Elméletileg a közbe esők kimaradhatnak a tulaj meg kellett.hogy fizessen már bírságot mert azt ha kiszabják és nem fizet az APEH behajt!Így több költség talán nincs! Minden esetre a régi tulaj helyett semmit ne fizess!
Jó árban vettem 125/50-nek is, nem romától. a kérdés csak az, hogy nekivágjak-e ocsmány nyereségvágyból a rendszámoztatási procedúrának, írogassak-e másik 3 évvel ezelőtti tulajokkal papírokat, vagy hagytam így 125/50nek...
5000 pénzért mindent elintéznek? Jól hangzik... műszakiztatnom is kellene, persze az is lejárt... eredet is persze... már ha ÁTMEGY ELSŐRE, mert ha belekötnek hogy pl. NEM AZZAL VAN ADÁSVÉTELIM, AKINEK A NEVÉN A FORGALMI ÉS A TÖRZSKÖNYV VAN, sőt nem is az őelőtti tulajjal, akkor szívtam. Vagy ha tudomására jutott valamilyen hatóságnak valami miatt hogy ez a motor közben átment még 6 kézen, ami nincs bejelentve, és átugorjuk, akkor azért is odavághatnak később, nem?
Gondolom az eredet vizsgát is bevállaltad! Az sem kis lóvé!
Ha mindent el akarsz rendeztetni ajánlom a " Korrekt KFT-t" Mindent elintéznek eredettől átírásig 5000-! Tőlem ennyit kértek!
Kezdek meggyőződni róla, hogy jó nekem a 125/50... azért a max 50 körüli "nyereségért" nem merek bevállalni ilyen procedúrát.. talán...nehéz ebben dönteni
Én is bele vau kicsit! Én most vettem egy motort és elkéstem az átírással! Önkormányzat 2000- rendőrség 12 000- bírság!Gondold meg mit válalsz be és mit nem! Nálam nem is hibáztunk csak annyit,hogy a törzskönyv az eladónál maradt és mire elküldte kicsúsztam a 15 napból!Most fellebbezem a rendőrséget!
Nem néztem rá. De mondták mások, hogy ha a roma csávónak beleegyezek hogy fizetem az ő összegeit, akkor innentől mindent rám akar varrni, azt is amit nem emiatt kapott... veszélyes kicsit...
A tulajdonukba legálisan került, az adásvételi-lánc megvan az okmányirodában, ugyanis azokat leadták, csak nem iratták át a nevükre.
Aláírni hajlandóak, azzal a feltétellel, hogy ha küldenek nekik bírságot, akkor én fizetem. Cikis...
Akkor hagyd a francba....ennyiért rendezett papírost is lehet kapni....vagy ha már megvetted.......akkor nem tudok mit mondani, régebben minden átírást kifizettettek azzal aki a végén átiratta és bemutatta az összest adás-vételit előtte.........de most már semmilyen köztartozás nem lehet a járművön ez benne is van az újfajta adás-vételiben és csak azt fogadják el....
Először is bocsi, hogy belevau. Olvasgattam más topikokban a kérdéseidre írt válaszokat. Irdatlan nagy szopás amibe sikerült belenyúlnod . A rendszámozáson felül még azt is figyelembe kell venni, hogy az előző tulaj(ok) lesz@rták a motorral járó költségeket, így valószínű Téged is elhajtanak, ha egy aláírást kérnél tőlük az adásvételire. És persze honnan lehet tudni, hogy ez a motor legálisan került a tulajdonukba? Akkor még a költségekről nem is beszéltünk(adók, átírás, eredetvizsga), meg az ezzel járó idegességgel, utánajárással. Egy szó, mint száz, szerintem 125/50. Szerintem.
Sajnos én sem értek hozzá
Kb 200 körül ér max rendszám nélkül, és 250-280 rendszámmal. Persze 50 lejön, mert a forgalomba helyezése sem kis meló, eredetiség, műszaki, eccettera. Tehát jó kérdés megéri-e ezért... Aprilia Red Rose 125, 1994.
Tényleg nem írják át, ha díjelmaradás van? Az előző két tulaj egyikője sem iratta át 2006 óta, és nem is fizettek rá semmit. Erre nem is gondoltam.
Nagyértékű a gép?(nem figyeltem miről van szó)....ha nem akkor értelmetlen egy csomó átírást és sarat a nyakba venni mert június 1 óta akkor sem írják át ha valahol taljesítmény vagy régebbi súlyadó elmaradás is van....azt is rendezni kell....
Küldtem mailt, ha lesz egy kis időd írhatnál valami.....valamit.