A Suzukit muszáj egy napon említeni az MZ-vel mivel a Suzuki felemelkedésében és első sportsikereiben legnagyobb szerepe pont az NDK-ból disszidált MZ főmérnök és gárdájának munkásságának volt illetve az általuk vitt tudásnak és technológiának.
Egy fokkal, de az én Drága Egyetlenemet egy lapon említeni holmi keletnémetekkel...
Egyébként már majdnem megrendeltem az új lámpát (MT03 első), de aztán megnéztem jobban és rá kellett jönnöm, h a műszerfal kialakítása miatt nem lehet úgy ráoktrojálni, hogy szép legyen...
Jövőre ha újból összejön(ne) egy közös kakucsozás akkor esetleg beférne még egy pici motor a DöRZsi mellé? Sajna nincs vonóhorog az autón, különben simán bérelnék futót.
Osztrák-Horvát vérűként nem veszem magamra amit össze hordasz de még mindig nem fogtad fel, hogy mi a probléma veled. Az ominózus cikk kommentjeiben is te ugrottál egy vadidegen nyakának aki ráadásul veled ellentétben a témáról írt, te meg csak személyeskedtél. Ráadásul ő tudta jól mégis személyeskedve nekirontottál. Az meg, hogy visszakaptad, törvényszerű. Amiért meg piszkosul dühös vagyok, hogy gerinctelenül célozgatsz a Dia balesetére te szerencsecsomag, ha érdekelne bármi a saját rózsaszín álomvilágodon kívül és menne legalább az értő olvasás akkor tudhatnád, hogy egy autós akarta kiütni alóla a vasat ráadásul jól döntött amikor az aszfaltig döntött mert ha az autót találja el akkor most nem lenne közöttünk. Ezzel nem kéne egy napon említeni a te balf@szkodásodat amit ráadásul kedves ismerősöm, az akkor még nem ilyen színű benzinkút munkatársa látott, mi meg aznap ketten se találtunk ott olajfoltot pedig:
1. azoknak nem szokásuk pikkpakk eltűnni
2. mivel úgyis arra volt dolgom hát körülnéztem jobban mert bökte a csőröm a dolog. Fehér aszfalt volt, olaj nem.
Szóval izmos és okos barátom, fejezd be ezt a stílust itt és mindenhol mert nem kifizetődő ha mindenkit magadra uszítasz.
Ha még hozzáfűzni valód akadna, kérlek ne itt tedd a monitor mögül, gyere pénteken a Race-be aztán meghívlak egy sörre a husipénzből.
Személyeskedés vége részemről, nem kérek választ a fórumba.
Bocs, a külön álló karikalámpa az MZ-nél is nagy esztétikai előrelépés volt az ES ill. Trophy förtelméhez képest. (most mindjárt jön valaki ES250/1 tulajként és megsértődik)
Lehet, hogy ragályos?
Na az tuti nem gyorshajtásból fakadó baleset volt
A Suzukit muszáj egy napon említeni az MZ-vel mivel a Suzuki felemelkedésében és első sportsikereiben legnagyobb szerepe pont az NDK-ból disszidált MZ főmérnök és gárdájának munkásságának volt illetve az általuk vitt tudásnak és technológiának.
Egyébként már majdnem megrendeltem az új lámpát (MT03 első), de aztán megnéztem jobban és rá kellett jönnöm, h a műszerfal kialakítása miatt nem lehet úgy ráoktrojálni, hogy szép legyen...
1. azoknak nem szokásuk pikkpakk eltűnni
2. mivel úgyis arra volt dolgom hát körülnéztem jobban mert bökte a csőröm a dolog. Fehér aszfalt volt, olaj nem.
Szóval izmos és okos barátom, fejezd be ezt a stílust itt és mindenhol mert nem kifizetődő ha mindenkit magadra uszítasz.
Ha még hozzáfűzni valód akadna, kérlek ne itt tedd a monitor mögül, gyere pénteken a Race-be aztán meghívlak egy sörre a husipénzből.
Személyeskedés vége részemről, nem kérek választ a fórumba.
Bocs, a külön álló karikalámpa az MZ-nél is nagy esztétikai előrelépés volt az ES ill. Trophy förtelméhez képest. (most mindjárt jön valaki ES250/1 tulajként és megsértődik)
Így már jó?
Miért nem jöttél oda szombaton lecsót kajálni?