Hello mindenkinek! Jelezném h élek, és nincs elfeledve senki sem! :D Csak hát logós vagyok, de majd megyek ám RC-be is meg motorozni is. Bár ez utóbbi titeket kevésbé érint:). A lényeg h örülök megvagytok mind ahogy elnézem:). A legjobbakat... bye!
Ja, láttam én is, fasza! Ha már az a tőgyarcú fotós egy kurva képet nem csinált rólam a pályán, a kettővel kanyarodó balfaszokról annál inkább. Biztos őket könnyebb volt befogni a gépével.
Cső!
Tamáska!
A mostani motorrevü magazinban egy pompás fotón látható a csodálatos motorkerékpárod, valami lime-partys fotón. Meg talán a GUROé, de nem volt időm jobban megnézni, mert mennem kellett fizetni.
"Dunaújvárosban rendezik meg a Magyar Motorkerékpárok Technikatörténeti Kiállítást.
Magángyűjtők állítják ki féltve őrzött gépeiket.
Akit érdekelnek a régi technikai megoldások és az,hogy milyen gépekkel gurultak régen,az feltétlenül látogasson el a kiállításra.
Pontos helyszín: Dunaújváros, Munkás Művelődési Központ
Kassák Galéria (Bejárat az iskola felől)
Dunaújváros, Apáczai Csere János utca 11."
2010.10.06. - 27.-ig
Apropó, terveztek valami évadzáró féleséget? Egyszer már elmennék egy fehérvári csapattal is, csak ne a velencei kilátóhoz. Vasárnapra egész "jó" időt jósolnak.
telefontöltő, táska, szék lába, papírzsepi, újságpapír, cipők, papucsok, zoknik... ...az a baj, hogy még le se tudom szidni érte mert csak a végeredményt látom. Meg aztán ahogy rám néz...rögtön elolvadok.
Gyári perselyekbe belemegy a cucc, felfúrva nyilván. Ez a legkézenfekvőbb alternatíva, mivel ezek a wisecok emelt dugattyútetősek, szóval nagyobb kompót, plusz nagyobb furat, állítólag igencsak előjön belőle a bestia, főleg ezzel a nyitott rendszerrel, nagy karbikkal. Árban is ez éri meg a legjobban, mivel gyári dugattyú nincs túlméretes, szóval az meg csak új hüvelyekkel menne gyári értékre visszamunkálva, de ott csak a hüvely 50papiros, a dugattyúnak komplett 30 darabja, és akkor kell hengerfejtömítés is. A wiseco az olyan 180 körül megvan hengerfejtömítés is jár hozzá, plusz bírja a kéjgázt és a feltöltőt, mert valami vastag betét van a dugattyútetőn. De ez igencsak a jövő zenéje. Természetesen ez magával vonzza a nyugvócsapágysor cserét, plusz tömítések stb. Min 3 kiló...
Tamáska!
A mostani motorrevü magazinban egy pompás fotón látható a csodálatos motorkerékpárod, valami lime-partys fotón. Meg talán a GUROé, de nem volt időm jobban megnézni, mert mennem kellett fizetni.
Magángyűjtők állítják ki féltve őrzött gépeiket.
Akit érdekelnek a régi technikai megoldások és az,hogy milyen gépekkel gurultak régen,az feltétlenül látogasson el a kiállításra.
Pontos helyszín: Dunaújváros, Munkás Művelődési Központ
Kassák Galéria (Bejárat az iskola felől)
Dunaújváros, Apáczai Csere János utca 11."
2010.10.06. - 27.-ig
Erre kíváncsi vagyok
Komolyra fordítva: Annyit lehet fúrni rajta vagy másik hengersort is kap?
...Babettával!
Ha egy konténernyi földet meg nem ettem az Aszal-völgyben...
Holnap jelentkezem, addigra végzek...