Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenkinek! Jelezném h élek, és nincs elfeledve senki sem! :D Csak hát logós vagyok, de majd megyek ám RC-be is meg motorozni is. Bár ez utóbbi titeket kevésbé érint:). A lényeg h örülök megvagytok mind ahogy elnézem:). A legjobbakat... bye!
Ja, láttam én is, fasza! Ha már az a tőgyarcú fotós egy kurva képet nem csinált rólam a pályán, a kettővel kanyarodó balfaszokról annál inkább. Biztos őket könnyebb volt befogni a gépével.
Cső!
Tamáska!
A mostani motorrevü magazinban egy pompás fotón látható a csodálatos motorkerékpárod, valami lime-partys fotón. Meg talán a GUROé, de nem volt időm jobban megnézni, mert mennem kellett fizetni.
"Dunaújvárosban rendezik meg a Magyar Motorkerékpárok Technikatörténeti Kiállítást.
Magángyűjtők állítják ki féltve őrzött gépeiket.

Akit érdekelnek a régi technikai megoldások és az,hogy milyen gépekkel gurultak régen,az feltétlenül látogasson el a kiállításra.

Pontos helyszín: Dunaújváros, Munkás Művelődési Központ
Kassák Galéria (Bejárat az iskola felől)
Dunaújváros, Apáczai Csere János utca 11."
2010.10.06. - 27.-ig

Erre kíváncsi vagyok
Apropó, terveztek valami évadzáró féleséget? Egyszer már elmennék egy fehérvári csapattal is, csak ne a velencei kilátóhoz. Vasárnapra egész "jó" időt jósolnak.
Még kék is, így nem lehetett kihagyni.
Csak nehogy a sisakba kösd a nitrót!
Ejj, de beindult a fórum.
ZX7RRRRRRRRRRR
Magas labda volt!
telefontöltő, táska, szék lába, papírzsepi, újságpapír, cipők, papucsok, zoknik... ...az a baj, hogy még le se tudom szidni érte mert csak a végeredményt látom. Meg aztán ahogy rám néz...rögtön elolvadok.
előre tudtam h valami ilyesmi pojén lesz belőle
Gyári perselyekbe belemegy a cucc, felfúrva nyilván. Ez a legkézenfekvőbb alternatíva, mivel ezek a wisecok emelt dugattyútetősek, szóval nagyobb kompót, plusz nagyobb furat, állítólag igencsak előjön belőle a bestia, főleg ezzel a nyitott rendszerrel, nagy karbikkal. Árban is ez éri meg a legjobban, mivel gyári dugattyú nincs túlméretes, szóval az meg csak új hüvelyekkel menne gyári értékre visszamunkálva, de ott csak a hüvely 50papiros, a dugattyúnak komplett 30 darabja, és akkor kell hengerfejtömítés is. A wiseco az olyan 180 körül megvan hengerfejtömítés is jár hozzá, plusz bírja a kéjgázt és a feltöltőt, mert valami vastag betét van a dugattyútetőn. De ez igencsak a jövő zenéje. Természetesen ez magával vonzza a nyugvócsapágysor cserét, plusz tömítések stb. Min 3 kiló...
Az már így se megy szarul, a végén még be kell újítanom egy G-Lader-t a mozdonyra?

Komolyra fordítva: Annyit lehet fúrni rajta vagy másik hengersort is kap?
Kaszki, jól megy a szarosbödönöd bászki. Jövő télen ugranak a békámba a wiseco dugattyúk, úgyhogy ZX-8.5R lesz a gépből
Abba gondoljatok bele amikor még tizenéves titánként éreztem a krosszozás fílingjét....

...Babettával!

Ha egy konténernyi földet meg nem ettem az Aszal-völgyben...
KASZKADŐŐŐŐR
Viagra?
Én meg sose hazudtam.




























IIiiiiiiiiiiii... elkezdtem összeszámolni, hogy hányszor vettem talajmintát...



Holnap jelentkezem, addigra végzek...
gondolom már mindent megrágtak amit lehetett
van az úgy hogy az ember nem tudja felállítani...
Én még sosem estem motorral.




































Nem, én már álltam csak egy apró lábmozdulat maradt el a bal oldalon mielőtt megpróbáltam leszállni Amúgy meg kuss, így szoktam leszállni és kész!
Ebédidőőőő!