Figyeljétek a különbséget a gyári, és az én motorom kapcsolási rajza között. Az enyémet lefordítottam magyarszkijra. A felesleges dolgok az enyémből kimaradtak, tehát ahol gyárilag van kapcsoló de én összekötöttem kábellel, oda nem rajzoltam be a kapcsolót.
A harmadik kép az előzőleg említett generátoros kötögetés.
A generátor 3 fázisú és mivel mindhárom tekercs egyforma így még a sorrendnek is mindegynek kell lennie. Anno a GSX-en és is próbálkoztam a sorrend variálásával aztán kiderült, hogy a fesszab. pöffent el...
Tudnátok esetleg segíteni hogy a motoromon (cbr 600 f2) a generátor dekninél lévő 3 kábelből melik hová valósi lehet? Márimt hogy melyik hová tart, mivel kéne összeköttetésben lennie? Szétégett a csatlakozóm és szarul jelöltem be és most fogalmam nincs!
Te vagy a mester én nem értek hozzá! Nekem csak az a lényeg, hogy ha elburogatom a motort ne érjen le a dob. A kinézete is mindegy nekem, az a lényeg hogy olcsón kéne. Kábé mennyi pénzbe lenne ez az elképzelés? Írtam e-mailt is végülis ugyan ezt írtam le ott is.
A harmadik kép az előzőleg említett generátoros kötögetés.
Tehát akkor teljesen mindegy melik melyikre megy? A fesszabályzóban is akkor teljesen mindegy melyikre kötöt melyiket, ígyvan?
segíthetek még valamiben?
Leírom az életem egyik kis problémáját ide nektek, csak hogy végre írjon valaki a fórumba. De azért ha valaki tudja a megoldást lesúghatná!