Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ennyire nem egyszerű a történet!
Valamennyi űrtartalmának,meg fojtásának kell lenni,hogy ne köpködje ki a csővégén a szelepjeidet!Persze ehhez elég aránylag kicsi GP-típusú dob,vagy tölcsérdob is!Ezt gixxerre-(600-750)használom,de jó kicsi alakítással a ciberére is!
Valami ilyesmi,csak a végén szűkítés nélkül!
Hali! Épp ma jutott az eszembe, hogy egy nagyon egyszerű csövet mi pénzért hajtogatnál nekem a motor alá? Csak rendszeren nem akarom folyton üzemeltetni mert úgy baja lesz a fülemnek. MIIIT? nem kéne semmiféle dob csak a motor ajlára egy kis hangtompító cső. Nos?
Szeva BRÚNÓ!Ezzel a 'pirosalma utcai ragasztottal azért csínján!
Már én is dolgoztattam velük,de csak a fiam pit-bike vasát ragasztattam meg,ami azért köztudottan nem egy versenygép!
Első ránézésre majdnem eldobtam a friss betéteket(nagyon gánynak látszik),csak nem volt más,ezért maradt!Aztán beraktam,használtuk,nem keveset!Meglepően jó a fékteljesítménye!Ettől függetlenül csakis,és kizárólag kismotorra,valamint qudra ajánlom!Utcai vasaknál felejtős!
Széles utat!
a honap beszolasa :-)
Nem mindegy. Nomeg tudni kell a borosta jó oldalára születni.
Attól függ melyik végén állsz a f...
Nézőpont kérdése.
szibériában a -50fokos hőmérő belefasz a konnektorba .....
Vaszilij nem hűt hanem fűt.
Nye vazeliny... Vaszilij!
az álumínijum beszerezhető bármelyik kereszteződésben, tolómérőt pedig a práktikerben lehet ugymond beszerezni, vehhehehe.

vazelin pedig a márkakereskedésekben :-)
Hogyé' adod kilóját Báttya?
pedig otthon te is fel tudod újitani a leharcolt fékbetétet!
popszegecs+7mm alu=űrtechnológia!
előny: mindenki téged néz a pályán, motor 200km/h-ról 2m alatt lassul 0-ra, rossit is kifékezed a kanyarban, tényleg jó, talma is ezt használja, és nézzétek meg, hol motorozik!



extra hűtésnek pedig az extraslide2009 kiegészítőt ajánlom, 2dl vazelintartó-kiegyenlítő tartállyal, most akciós a 25L 10/40-es vazelin a motorsliccben, a készlet erejéig!

ákció!
Rendes tőled...
Nem azt mondom hogy vegyél olyat, én csak mondtam hogy van ilyen lehetőség is.
Fizika leckébe ne menjünk bele, de nem... Közútra nem való, és a fék az utolsó amin szabad spórolni! Én biztos nem bízom az életemet eme "mesteremberek" munkájára.
Épp azt mondom hogy nagyobb az igénybevétel ott!
Tompié nem az, nem is erről beszéltem...
Tompié hol közúti?
Ügyi!
Csak ha eldobja magát akkor nem mindegy, hogy gyök kettő sebességű mutatványnál teszi vagy mondjuk épp amikor 200 felett satuznál egy eléd kitámolygó miatt... Nem véletlenül tilos a közúti járművek fékbetét felújítása... Ugyanis jó pár éve nem szabad már csinálni.
nálam van
Ami bevált: EBC,SBS,Gyári. Kedvencem a szinter ferodo ami 500km után még nem fogott semmit ellenben vonyított, mintha nyúznák. EBC,SBS a berakás után egyből hasznavehető és ez tart amíg el nem fogy.