Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja cicc meg feladta... Nem ivott Redbullt
Jobb is... Nem lennék a helyedben amikor két és fél év után meglátod magad a tükörben
Nekem 2 és fél éve nincs tükröm... Elvileg a hiánya miatt büntethetnek, de én mindig hátranézek inkább. Nem tart semeddig.

Matska ezt főképp neked:
http://ajanlo.kapu.hu/video/po...
jajj hát én sem tom ám h írják:)... Az egyik képen asszem épp ott van azon majd elolvasom:). De én a másikfajtára gondoltam ...:).
vagy can-am...a jóég tudja...annyira nem is érdekel.
Mittomén... A google ezt dobta ki erre a szörnyecskére. Azért tettem kérdőjelet mögé...
Arra a bukóra én is emlékszem. Világi lehet benne motorozni amikor hátulról perzsel a Nap. Az átütő siker szépen elmaradt, a marketing kevésnek bizonyult. Marad a nyaktekergetés!
a 3 kerekű bigyóval ment ott egy pasi de elég idétlennek tűnt ahogy kanyargott:). Mármint a motor volt idétlen:))). én nem vágyok ilyenre és robogó stílusú motorra sem:).
hihi "cam-am?' az miiii?:)
Egy olyan 3kerekű bigyót (cam-am?) szívesen kipróbálnék...
Persze, hülye dolog ez a holt tér. Volt régebben olyan bukó tesztelgetés, amibe beépitett tükör volt, és lehetett közben hátra is kukkerolni. Arról sem hallottam mostanában. Előzésnél marad a hátranézés, vagy bízzunk benne hogy mi vagyunk a leggyorsabbak
Amúgy én folyamatosan pásztázom a mögöttem lévő teret is a tükörből, meg előzésnél hátrapillantok.
pár kép a mai Hungaroringes napról...

http://kriszkee.fotoalbum.hu/i...
A Fészer idomra rögzített visszapillantóival nekem sem volt gondom, nem rezonált, de egy nakeden a kormányon kívül más helyre nem nagyon lehet elsuvasztani. Kis retek ide vagy oda... Különben meg cseszheted a hatalmas görbe felületű tükreidet, ha holttérbe van az autó.

mesélek egy jót;). H ringen volt fékerőmérő berendezés, amiről menet közben kiderült, hogy egy prototípus, most fejlesztették és ilyet alkalmaznak pár helyen. A lényeg, hogy előttem felállt rá egy BMW1200-as. Első kerék volt mérésen, hátsó kereket fogta egy pneumatikus satu:).Aztán mikor csúszóra kellett fékeznie, akkorát fogott a fék, hogy a motort kis híján 'kidobta' hátrafelé. Volt még pár próbálkozás, mire kitalálták, hogy akkor majd a hátsó fékkel besegítenek:). NAh azt kellett volna látni. Amint rálépett a hátsó fékre, befogott az első is és produkálta a kidobást. Szal nem nagyon követik a fejlődést az illetékesek:). Más. Mikor feltűnt az a háromkerekű csoda ( elöl kettő ), hát jól összenéztünk:). Azt meg sem próbálták:).
Ilyenkor áldom a Zizi hatalmas görbe felületű tükrét
Lehet nem olyan menő mint a kis retkek, de használható. Matska majd megerősít - vagy nem
:) nem nem... én is csak pillantgatok!;) eddig szerencsére nem történt hasonló helyzet. ÉS tényleg jó hogy megúsztam. És a statisztikai adatokat is kellően alátámasztottam, mert kimutatták hogy a motoros balesetek egy jó része az indulást követő percekben történik..., valami ilyesmi:). Én 200 méterre voltam otthontól, tankolás után hajnali fél7 kor. Még lehet nem indultak be a motoros rutinok:(.
"...annyira nem érdemes forgolódni:). Csak egy pillanatra..:)"
Miért? Te percekig figyeled a melletted/mögötted haladó forgalmat? Inkább forgolódok mint hogy felforduljak. A motoromon lévő visszapillantó a rezonancia miatt (kormányra rögzített tükör rulez) nem sok mindenre használható.

A lényeg, hogy nem történt baj.
teljesen jogos..., úgy is tanítják és én is hátranézek mindig, ezért sem értem hogy ma miért nem..., vagyis elég gyorsan történt a dolog és lehet hogy csak az időzítéssel volt baj....:(. az egész szituáció szerencsétlen egybeesés. Folyamatosan nézem a forgalmat előttem, mögöttem is. Most még jobban oda fogok figyelni... . Pesten viszont ez a hátranézegetés már elég gáz, mert ugye elég pörgős a forgalom, cikáznak össze vissza és annyira nem érdemes forgolódni:). Csak egy pillanatra..:). Azon gondolkoztam hogy kellene egy ilyen domború tükör a tükörbe mint az autókon...?!?!?!? Nem? Meg ugye kell a jó tükörbeállítás hogy minél kisebb holterem legyen... . Részemről megoldom legközelebb, csak azt nem értem mért húzott még rám csakazért is;(( A lámpánál azért odagurultam mellé és bocsánatot kértem, hátha rájön, hogy bárki hibázhat..., egyszer még talán ő is.
Ha városban csak a visszapillantóra hagyatkoznék már lenne pár törött csontom meg egy tk-s motoROM. Inkább hátrapillantok, biztos ami biztos...
jah... és bocs az illetékes autósnak ( Budai út ma reggel )! köszönöm hogy nem csapott el, bár nem értem a jo reagálás után miért rántotta ijesztésképpen rám a kormányt?!? Érti ezt valaki? Am sajnos a tükör holt terében volt pont akkor... nem is tudom hogy kerülhetett oda olyan gyorsan...;) mikor én is már 60-al gurultam;(. de az hogy miért ijeszgetett még?! ehhh ( szituáció: külső sávban mentem 2 autó után, mikor előttem intenzíven fékeztek én pedig kiraktam az irányjelzőt, tükörbe néztem sehol senki és hát láttam abban a pillanatban mellettem az autót. Egy kicsit átkényszerült részben a szembe sávba de velem egy tempóban így haladtunk ezután is közben rámhúzta a kormányt:(, ahelyett hogy folytatta volna az előzést... ) ezt elkúrtam;(
csak megjegyzem hogy délelőtt csodás napfényes idő volt a H.ringen! ;) ennek szellemében elég sokan is voltak;). Majdnem elhittem hogy viharos, felhőszakadásos nap lesz ma:(...
hát igen... de mostanában egyre többen vannak
Át tudnád küldeni a tel számodat e-mail-en? sehol sem találom.
Ráérsz mostanában valamikor foglalkozni a motorommal? Az összekötőcsövön kellene egy kicsit igazítani, vagy egy újat gyártani, sehogy sem akar passzolni.
ÉBRESZTŐ! Hasatokra süt a Nap!