Am azt hogy ne szóljátok le csak a tréfa kedvéért írtam le... Hát mindenkitől elnézést de nekem ilyen "humorom" van... Nem tehetek róla Elvégre focista vagyok... Szóval elnézést A lényeg az hogy a CG 125 egy nagyon faja moci
Ki szólta le? Ha valamiért leszólható az az, hogy a csirkések 2006-ban váltották csak le a dobfékét, meg,hogy hidegben kicsit nehezen kel életre. De nem szólta le senki. Mondjuk melóba járni inkább egy YBR. Pláne a 250-es.
CG 125! Azt ne szóljátok le Én azon tanultam mikor letettem az A1-es jogsit... Sokáig azon voltam hogy olyan motor kellene mert kicsit old stílusa van és nagyon nagyon keveset fogyaszt igaz hogy nem egy erőmű dehát ugye valamit valamiért...Amúgy meg minden motornak megvan a maga szépsége szerintem Szóval véleményem szerint a CG 125 egy nagyon jó tanulómotor De azért örülök hogy találtam CBR-t elfogadható áron.....
nem kötelező elolvasni
jaj gecc, voltam olyan szerncsés hogy szombat délelőtt valamikor véleltlenül az m1-re váltódótt a TVcsatorna, és egy Repsol RR-t meglátva, nem nyúltam reflexból a kikapcs gombhoz. Mondom magamnak: áá a némító gombot is hagyjuk egyelőre, hiszen miért is feltételezem, hogy a sok sületlenség mellett, némi kis gyakorlati érdekességet sem fognak tudni átadni, (miért is vagyok én ilyen előítéletekkel terhelt) Hát megis kaptam ami nekem(néző) járt..Igaz hogy arra a szintű szakmai igénytelenségre azért nem számítottam amit az rtl-klub-os tökömse tudja miacíme motorosösszeállításnál(meg az összes többinél:))
szerintem egy józan embernek is, aki ugyna nem ért a motorokhoz, se a marketinghez, de szellemileg sem zokni, annak is teljesen világos hogy amit nyújtanak ezek, az egy kalap szhaaar:)
Természetesen ennek a fajta bullshit-elésnek is megvan a maga célközönsége, de könyörgöm ennyien lennének?
Konkrétan itt arról volt szó hogy kiadtak limitált gyönyörű szép repsolos 1000RR-eket(megjegyzem eddig is megszokott gyakorlat volt), és hogy ez micsoda kibaszottnagy májerség hogy megszerezték bemutatóra az egyik példányt, csak most csakitt csaknekünk.
a okoskodó laikus szerepét betöltő kb így áradozott:
jaaahhj hűűűű meg ha, ez akkor azt jelenti hogy a már eddig is csúcs szerkezetet még tovább csiszolták, speciális kiegészítők segítik a motorst, meg kifinomultabb lett, a tökéletesség szinte új értelmet nyert stb stb ez kb egy kétperces körmondatvolt és erre a túlodalról érkezett a válasz(a hasonló értelmi színvonalat képviselő tesztelőtől)
Nem semmiben nem különbözik, csak kapot egy (szájbab*szott) festést....
(Félelem)
Kiderült továbbá hogy mindennapi utcai használatra, például munkába járásra az 1000RR-t ajánlják...valamint, hogy a 60ezerFt alatti bukósisakokat két év után dobjad ki azonnal(és nem röhögték el magukat!)
CG 125
azért biztos fasza lehet
Egy biztos ha eljő az idő h belehet tesztelni, megrotyogtatom de úgy hogy kő kővőn nem marad... kiváncsi vagyok a nyomi görbécskéjére
- IGEN! FOCISTA!
Bocs csak muszáj volt idézni a Mirigytől.
főleg mivel én is sokat hallgattam ennek a fajta blokknak a hangját egy kis xl-ben
http://www.hasznaltauto.hu/2671918_kawasaki_zx9-r_1
999
jaj gecc, voltam olyan szerncsés hogy szombat délelőtt valamikor véleltlenül az m1-re váltódótt a TVcsatorna, és egy Repsol RR-t meglátva, nem nyúltam reflexból a kikapcs gombhoz. Mondom magamnak: áá a némító gombot is hagyjuk egyelőre, hiszen miért is feltételezem, hogy a sok sületlenség mellett, némi kis gyakorlati érdekességet sem fognak tudni átadni, (miért is vagyok én ilyen előítéletekkel terhelt) Hát megis kaptam ami nekem(néző) járt..Igaz hogy arra a szintű szakmai igénytelenségre azért nem számítottam amit az rtl-klub-os tökömse tudja miacíme motorosösszeállításnál(meg az összes többinél:))
szerintem egy józan embernek is, aki ugyna nem ért a motorokhoz, se a marketinghez, de szellemileg sem zokni, annak is teljesen világos hogy amit nyújtanak ezek, az egy kalap szhaaar:)
Természetesen ennek a fajta bullshit-elésnek is megvan a maga célközönsége, de könyörgöm ennyien lennének?
Konkrétan itt arról volt szó hogy kiadtak limitált gyönyörű szép repsolos 1000RR-eket(megjegyzem eddig is megszokott gyakorlat volt), és hogy ez micsoda kibaszottnagy májerség hogy megszerezték bemutatóra az egyik példányt, csak most csakitt csaknekünk.
a okoskodó laikus szerepét betöltő kb így áradozott:
jaaahhj hűűűű meg ha, ez akkor azt jelenti hogy a már eddig is csúcs szerkezetet még tovább csiszolták, speciális kiegészítők segítik a motorst, meg kifinomultabb lett, a tökéletesség szinte új értelmet nyert stb stb ez kb egy kétperces körmondatvolt és erre a túlodalról érkezett a válasz(a hasonló értelmi színvonalat képviselő tesztelőtől)
Nem semmiben nem különbözik, csak kapot egy (szájbab*szott) festést....
(Félelem)
Kiderült továbbá hogy mindennapi utcai használatra, például munkába járásra az 1000RR-t ajánlják...valamint, hogy a 60ezerFt alatti bukósisakokat két év után dobjad ki azonnal(és nem röhögték el magukat!)
azért biztos fasza lehet
Egy biztos ha eljő az idő h belehet tesztelni, megrotyogtatom de úgy hogy kő kővőn nem marad... kiváncsi vagyok a nyomi görbécskéjére