Ezt gondoltam én is, márcsak onnan is hogyha itthon vettem alkatrész, 90%-ban átbasztak vele hacsak nem valami webshop-ból vettem, ugyanez nem mondható el a külföldről vásárolt cuccokról. Össze se lehet hasonlítani.
Sziasztok,
Pénteken sötétedés után két motoros tartott Szfvár irányába a 70-es úton ahol sorelőztés közben áttértek az út másik oldalára ahol történetessen szerény személyem közlekedett ( autóval ). Na annak a kollegának aki elöl ment üzenném hogy az ölembe borult a mekdonáccos forró kávé, és jön egy sörrel!
Magyart nem szabad venni mert tákolva vannak nem javítva, ami meg polír és szép arról hamar kiderül, hogy rövidebb a tengelytáv, mint kéne és amúgy is két nyomon fut... Ja meg a vázat se azért szokták carbonnal borítani mert az olyan szép... Maradjunk annyiban, hogy nem az számít, hogy honnan való, meg kell nézni olyannal aki maga is élesztett már fel totálkáros vasat.
Őket is nézem folyamatosan, de eddig még nem volt olyan amit keresek. Nincs sok tapasztalatom a külföldi motorokkal kapcsolatban, de az ismerőseim azt mondják külföldit nem szabad venni, mert szét vannak hajtva... de sztem ez csak egyes biciklikre igaz Áraban mindenesetre jobbak mint a hazaiak.
Így már értem. A hitel nem jó móka mostanság. Remélem azért hamar összejön a kiszemelt. Nem árt figyelgetni a kintről behozott vasakat sem, pl. itt Néha egész jó bringáik vannak.
De igen jó lenne, csak hitelbe nem merek belevágni, a teljes lóvé meg nincs még meg ami kéne a 6R-hez, addig meg marad az Nsr. Megtartanám szivesen, sajnálom eladni, de a kettő együtt nem menne.
Pénteken sötétedés után két motoros tartott Szfvár irányába a 70-es úton ahol sorelőztés közben áttértek az út másik oldalára ahol történetessen szerény személyem közlekedett ( autóval ). Na annak a kollegának aki elöl ment üzenném hogy az ölembe borult a mekdonáccos forró kávé, és jön egy sörrel!