Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inotai halálkanyar, az melyik? A 8-ason Várpalota előtt ahol kettőről egyre szűkül a sávok száma?
szombat, inotai halálkanyar 170+vizes ut - gumi 0ára van kopva. akkor nem csuszott. persze 1-esben a plus elott majdnem takony lett, minimalis gazra kiporgott, de makom volt :-)
sportbolt -- párnás focista térdmelegítő 1500ft. probléma megoldva
1000 féle megvilágítása van a dolognak, és ez így van jól. Van aki szereti van aki meg nem. Én szeretem mert szerintem csúcstechnika, és ehhez képest az ára baráti.
huhu itt azt hiszem sokan rá tudnának világítani miért lehet a dzsixer az eladási lista elején
Jogos. Kicsit túl / félre értelmeztem az összehasonlítást.
GSX!
nem GSXR!
És milyen igaza van...
Persze hogy más. Az Sv-n én sem éreztem a sebességet csak hogy a kollegák nagyrésze messze lemarad az egyenes szakaszokon ( a kanyarokról inkább nem szólók... ). A gixer teljessen más, de olyan hatalmas különbség nem lehet 200-nál a ZZR meg a gixer közt, pláne ha ua. az évjárat meg a cm3. Nem akarok leszólni semmit, csak megvédeni gixert, szerintem nem véletlen hogy az eladási listák élén van a típus.
apám kedvenc és örökérvényű mondása: Addig nincs baj amíg nincs baj"
Én meg nem bírom ki nélküle.
én meg ott már nem motorozok
+15 alatt cordura. A bőrben még ha alá tudnék öltözni akkor is átfagynék egy idő után.
Nálam a Pilot Road-ok 100%-osan tapadtak szombaton. Persze nem mentem a határának a közelébe sem. A Z-n a D209 amikor kitoltuk a garázsból olyan hangokat adott, mint a műanyag kerekű gyerekgokart a murván Pár km után bemelegedett, fogott ahogy kell és olyan puha volt, mint a frissen kiköpött rágó.
A megyei hírlap a megoldás!
mióta bőrbe bújtam,nem akarok kordurát
a gumi meg akkor sem tapad,ha szkafanderben nyomod
ha meg nem tudok úgy motorozni,ahogy szeretek,akkor nem megyek ki
Röhögni fogsz, de a ZZR-en a 200 kb olyan érzés, mint a GSX-en a 70. Utólag kellett rájönnöm, hogy 120 felett a Gizin minden pillanatban az életemért küzdöttem. Az volt az adrenalin. A ZZR a szanatórium
darabig
utána annál jobban
Adrenalin jóbarát, 200 fölött nem fáj semmi.
És 200 fölött
Nekem is ramatyok a térdeim, de olyan I.osztályú cordura gátyót kaptam valamelyik karácsonyra az itt jelenlévők egyikétől , hogy abban fázni még nem sikerült. A fika ráfagy a bajszomra de lábon még nem fáztam fagyhatáron sem
Hja, 30 fölött már oda kell figyelni, pláne ha 30 alatt az ember nem foglalkozott a dologgal.
Ha megjön a rendszámtartó konzolom ( febr. vége ha minden igaz ), és az időjárás engedi idén szakítok a megszokással és elkezdem a szezont korábban. Ha meleg gumival indulok az talán segít valamit. A múlt évben a hülyeségem miatt olyan hamar vége lett a szezonnak hogy szinte fájt. Az átlagom ~ 6000 km / év, tavaly 3000 se volt.
Egy kis gurulás alaposan beöltözve nem probléma. Nem kell órákat a nyeregben ülni...
a térdeim is megköszönik az ilyen motorozást