Hát Srácok, én ma délben tettem két kis kört a vassal.
Hát csúszik még, főleg a mi utcánk vizes is meg koszos.
Igaz még csak megközelítőleg volt 10 fok, habár a déli országrészen nem volt ritka a 15 fok is. Remélem holnap kicsit jobb idő lesz még ennél is, és szárazabb lesz, mert akkor kanyarodok vele egy nagyobbat!
Nagyjából átlagban évente 150-200-at költök csak alkatrészre, akkor még nem beszéltünk az üzemanyagról, gumiról, biztosításról stb. Ha beleszámolnánk hogy szezonban egy hétvégén 10-15 eft-t elpörkölök, lehet elszörnyülködnénk mennyit pacsálok a hobbimra.
Mivel az agyam nem állt rá a munkára ezért elkezdtem összeszámolni azt amit pontosan eddig nem akartam tudni, vagyis a motorkerékpár használatából(tervezhető kopás-fogyásból) eredő forintocskák elvándorlását kilóméterre levetítve...arra voltam kíváncsi hogy ha az ember huzamosabb ideig megtartja az adott motort, vagy használ egy hasonlót akkor ÁTLAG milyen értékről lehet szó. nagyjából.
Számba vettem minden olyan dolgot amiről tudom hogy tervezhetően cserés lesz előbb utóbb(pl.:70ezren belül biztosan) olyan dolgokat is mint a vezérműlánc, szelephézagolás,szinkron,kuplung lamellakopó, kerékszimeringek, porvédők,tárcsák, karmantyú szett sokminden stb...
7000km per évvel számolva a (műszaki+bizt+teljadó hatszázas motorra) is meg minden egyéb szezonális és nem szezonális dologgal 275ftos benzinnel 6,5-es fogyasztással, a motor tiszta értékvesztése(mintha állna) NÉLKÜL ez 52ft-ra jött ki,évente 361eft, ebből elméleti síkon 15ft/km a kötelező bizt+adó, 18 a benzin 19 az összes minden egyéb...(hangsúlyozom ez átlag)
nem olcsójáték nem hülyegyerekeknek:)
a benzinár persze optimista becslés...
Hát csúszik még, főleg a mi utcánk vizes is meg koszos.
Igaz még csak megközelítőleg volt 10 fok, habár a déli országrészen nem volt ritka a 15 fok is. Remélem holnap kicsit jobb idő lesz még ennél is, és szárazabb lesz, mert akkor kanyarodok vele egy nagyobbat!
Számba vettem minden olyan dolgot amiről tudom hogy tervezhetően cserés lesz előbb utóbb(pl.:70ezren belül biztosan) olyan dolgokat is mint a vezérműlánc, szelephézagolás,szinkron,kuplung lamellakopó, kerékszimeringek, porvédők,tárcsák, karmantyú szett sokminden stb...
7000km per évvel számolva a (műszaki+bizt+teljadó hatszázas motorra) is meg minden egyéb szezonális és nem szezonális dologgal 275ftos benzinnel 6,5-es fogyasztással, a motor tiszta értékvesztése(mintha állna) NÉLKÜL ez 52ft-ra jött ki,évente 361eft, ebből elméleti síkon 15ft/km a kötelező bizt+adó, 18 a benzin 19 az összes minden egyéb...(hangsúlyozom ez átlag)
nem olcsójáték nem hülyegyerekeknek:)
a benzinár persze optimista becslés...
van állítható és fix,de rózsaszínben(testszínűben)nagyobb a választék
Szöglet?
Jó idő esetén közúton tartják az órát.
Ezen már játszani is lehet rendesen.