Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott még nem tartok. 5 szál 6-os betonvasat kellene felcsippenteni. Fűrészelni nincs kedvem. Nos? Kellene egy rabszolga....
Berágtál az Ezredesre?
flexet
Makka! Délután tudod nélkülözni a felxet?
no comment
a zold motorosok mindig be vannak tepve :-) persze csak ha van eszuk
A zöld motorosok üzenik,hogy fossál szögesdrótot hajnalig
Ja majd megy rá remélhetőleg a magyar rendszám,csak még elöttebeszélnem kell a Gyurcsánnyal,hogy sűrgőssen törölje el a reg.adót...
A Zöld motorosoknak meg üzenem,hogy f*ck u.....
Ángolból motort?!? Azon jó oldalon van a kormány?
Biztos taxizni fog vele, azért sárga rendszámos Másra nem is jó
Látom egyre gyengébb motorkerékpárokat vásárolsz Mondjuk a R(h)onda nem is tud erőset csinálni. Miért nem motort vettél?
akarommondanisárgarendszámmal
(igen a Kawasaki még a szárazkuplungos Ducati fílinggel is felvértezte motrjait, nálam szigorúan csak 1-esbe csörög a mérgeskígyó ) Na akkor inkább arról a szolid kis V2-es csühőgőről ejtsünk néhány szót. Friss műszakival hazagurulsz vele tán, és itt tervezel garázdálkodni vele rendszám és biztosítás nélkül? Műszaki meddig tart ki?
4 liter százon,kell ennél több kedves Ákos?
Ja és majdnem 100000km van benne,és még mindíg úgy ketyeg,mint egy új kawa(szar)ki...
Na ezt nevezem, végre valaki, aki tisztességgel azt a kategoriát vállalja fel,
ami összhangban áll a tudásával: HONDA CB ötszáz
Na itt van a papírmotor-eeeeee
Ja a másik is az enyém,de azt most árulom
Életed filmje pornó volt vagy akció?
Szebben dekorálsz, mint öcsém
Pompás Márton pompás....Mákod van hogy ennyivel megúsztad fater!

Én meg ma tréningeztem a tarjáni szerpentinen.FEL LE FEL LE FEL LE.Mentem vagy 40 km csak azon a kb 8 kanyaron felértem fordul le fordul fel FELFORDUL BÁÁÁ lefáradtam mint a szemét...elöl 2.2 hátul 2.5 egész jónak tűnik...Na majd okádunk császtok!
Köszi Fenyő
Szeva! A dob bukolatodat úgy tudod legegyszerűbben,és legolcsóbban kicserélni,hogy leveszed az elejét meg a végét,ezt elviszed fehérváron az ALUKO Kft-hez és ezalapján legyártják neked savállóból 0,6 vagy 0,8 mm-es anyagból!Ezután már csak fel kell szegecselni! A saválló popszegecset pedig a Berényi úton a Csavar- Akuban tudod megvenni!((az Aluko Kft pedig a Segesvári utca 84-ben van!(Vidipályától nem messze!)Ez a legolcsóbb módja a palástcserének!
Széles utat:Fenyő
GP500-al 2.00.150-et mentem hungaroringen billentyűzettel, nyeo
Lövök be még egy képet is, miről lenne szó(ja, kettő kipufi van):
FENYŐOLDRIDER!

Remélem olvasod néha a topicot, lenne egy olyan kérdésem, hogy szeretném beburkolni egy palástal, lehetne-e a régire egy sima lemez palástot, amit én itthon felszegecselek rá, illetve egy árat is szeretnék kérni még a carbobon is gondolkodom, meglátom az mennyibe kerülne, mert mégis csak szebben néz ki, Illetve amik vannak rajta a szegecsek alatt körbefogó lemez(értelmesebben nemtudom körülirni), azokat hol lehet beszerezni?

Üdv: &rash
AZbeszt, te kis klingerit-kukkoló. Yamaha 1000 zöld-fehérben, nagy tudósok ezek ott az Inj-actoron