Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel? Vett motort? Honda napon úgy tudom mindegy mivel mész, mivel tejelsz. Kawa napon is próbálkoztak sp2-vel meg szétesixerrel, de elhajtották őket. A legkeményebb egy 1000RR volt, ami föl volt matricázva Kawának. Dehát az emberek nem a falvédőről jöttek a ringen.
etredes=ezredes
Szegény Simit nem engedték fel az új etredessel, mert nagyon kirivóan suzuki volt... a honda napon ezt meg nem nézik jó szemmel...
A Simon is fölment a pályára?
Hi! Az nem rossz idő. Mi is voltunk tegnap ezen a lime partyn. De annyian voltak mint a ruszkik, 3 csoportba bontottak, 2*20 percet mentünk csak, ami valójában 2*10 volt, mert a sok buzi behajította a jógépet a sóderba, azt letereltek 10 perc után. Remélem egyszer összemérjük a tudásunkat
Szeva Kókadtkám!
Képzeld Baluval, Symonnal, Kisrózsással, Fülöp barátomékkal végre eljutottunk csütörtökön a ringre.
Elsőre 2"18-at tudtam menni, egyenes kormánnyal. Legközelebb felrakom a csutkákat, és faragok még az időből...
bazd be vele a kirakat ablakát
Szép kis géped van.
Jaja! Mostmár ezt is megtanultam.
Nem volt valami korrekt a kereskedő pedig ami selejt az selejt... Maradunk a JT lánckerekeknél.
Sziasztok!
Tavasszal rendeltem a szalonból egy hátsó lánckereket a mocimra. A "MORJA ÉS TÁRSA KFT." , a forgalmazó, az ESJOT utángyártott lánckerekeknek. Őket az Üllői úton lehet megtalálni.
A lánckerékkel kb. 40 km-t tudtam menni, mert egy komolyabb gázadásra, az összes fogat elhajlította a lánc(új DID lánc, új kis lánckerék), és le is dobta a láncot, ami végigkarcolta a lengőkaromat. Visszaküldtük, amire azt mondták, hogy nem megfelelően volt felrakva a lánc, meg hogy ezeket a lánckerekeket nem szokták hőkezelni, megedzeni.
Nem a 23 ezer Ft a probléma, hanem az, hogy belegyalúlt az excenterembe(hátsóagy), amiért nem is szóltam.
Fúrcsa módon a gyári lánckerék szett az jól lett felrakva. 12ezer km van benne, és csak 1x kellett utána állítanom a láncnak.
Csak azért írom le, hogy legalább ti ne járjatok így ahogy én. Innem ne vegyetek semmit.
nem mondom,hogy szívesen,ez volt a legkevesebb...
mondom ezt azok nevében is,akik nem járnak fel ide
Sziasztok!
A Michal asszonya vagyok -ahogy ő írta itt korábban. Csak szeretném megköszönni mindenkinek, aki eljött a temetésre motorral vagy anélkül.
A balesetet egyébként egy 27 év körüli főtörzsörmester katona okozta. A Michal életébe először talán totál szabályosan 50nel ment, mert egy barátját kereste. Végig mellette voltunk amíg küzdött, de aorta repedése volt és nem tudtak segíteni. Becsüljetek minden napot és vigyázzatok magatokra!
Annyira jelentkeztek amennyire számítottam rá (semmi), Kakucs meg állat volt, 3 kilót fogytam
Ja meg elfogyott a gumim pereme Most gyönyörű trapéz alakú a hátsó
Gizit nem akarták elvinni a trógerek? Kaucsuk milyen vót?
Azt hittem vanami Iljushin csak a hangja nem stimmelt mert az alig volt.
C17 Globemaster. Ezeket telepítik Pápára, pontosan 3-at.
annyira nem ős cucc ez, cimboram is ilyennel nyomja :-)
eleg vad joszag ....
Az kérlekszépen egy új fejlesztésű "beszarszmilyenszögbenszállfel" tipusú szállító gép, 9557 és fél db ZX10es árából mindössze 200 millió dodóért
Tom! A középső képen az milyen gép? Pénteken itt karikázott egy ilyen (vagy ez) Fehérvár felett igen alacsonyan.
Hűtőtáskán álltam. Idő pont optimális volt, max 20 fok, felhős, ha kitisztult meleg volt. Parkolás érdekes, M5 mellett volt őrzött parkoló, onnan Kunság volán teleportált a reptérre bérmentve. Reptérnél is volt valami parkoló, de így teljesen jó volt. Hazafele volt necces kijutni a parkolóból, elütöttek egy rendőrt, meg az egyik forgalomirányító egy astra háztetejéről ugrott le, mer nem akart megállni a faszi, azt ment az anyázás, csak röhögtem. Amúgy kurva jó volt, érdekes volt a program. Érdemes elmenni.
jó idő,meg minden?sokan voltak?mennyit kellett szarakodni a parkolással,meg a bejutással?
az első képre
Sőt waracskos is volt