Köszönöm a dicsérő szavakat a motor és előző gazdái nevében is.
Szerintem is jól néz ki így is, de a gyári dobbal, indexszel nekem jobban tetszene.
Mondjuk annyira azért nem hogy rohanjak a honda szalonba alkatrészeket vásárolni, ezeket meg feltegyem a polcra.
De hátha valaki más meg pont ezeket szeretné a gyári alkatrészek helyett.
Nem tudom hogy itt vagy a motor topicjában számíthatok-e nagyobb érdeklődésre, szóval beírom ide is, meg oda is.
A héten vettem egy Honda CBR 600 F4-et, ha valaki szeretné a motorján a gyári dobot, indexeket lecserélni kis indexre és sportdobra, akkor szívesen elcserélem vele a magamét.
Őszintén szólva nekem jobban tetszik a gyári dob és a nagy indexek.
Képek a galériámban, emilcím az adatlapomom.
Más:
Honda HISS kulcs tanításról vannak-e valakinek tapasztalatai?
Egyetlen kulcsot kaptam, ebay-en 2500 Ft az immo chipes nyerskulcs, youtubos videókat láttam, elvileg nem nagy varázslat, a kulcstanítás, de még nem tudom nekiálljak-e.
Szervizben nem kérdeztem meg az árakat, de látva a feladat egyszerűségét sok pénzt nem adnék érte.
Részint kéne tartalékkulcs, részint szeretném hogy az eddigi évek során elhagyott kulcsokat elfelejtse.
Maradt pár használt gumim,akit esetleg érdekel...
5-6 darab 180/55,190/50-es ledurrantani való gumim is akad,stuntosoknak egy doboz hideg sörért elviszem Fehérvárra.
Bridgestone Battlax Hypersport 190/55-17 2011/37hét -2000 HUF
Pirelli Diablo Rosso 180/55-ZR17 2009/43 hét -2000 HUF
Dunlop Sportmax Roadsmart 160/60-17 2012/46 hét -3000 HUF
Bridgestone Battlax BT021R 160/60-17 2012/25 hét -5000 HUF
Bridgestone S20F Hypersport 120/70-17 2011/29 hét -3000 HUF
Dunlop Sportmax SportSmart 120/70-17 2013/14 hét - 3000 HUF
Dunlop Sportmax 120/70-17 2009/49 hét - 3000 HUF
Michelin Macadam 90X 120/70-17 2011/5 hét -3000 HUF
Metzeler Lazertec 130/90R17 - 2000 HUF
Nah végre kiderült a hétvégém.
Szombat reggel Fehérvár-Pápa, vasárnap vissza.
Természetesen motorral... :-) de most csak szólóban
Valamikor a csapattal is felmehetünk...ha van kedvetek és nem kell időhöz kötni magunkat.
Ma voltam Abán motort átíratni fél óra alatt végeztem, kedvesek voltak, mosolyogtak. 50 km oda-vissza simán belefér.
Ehhez képest Székesfehérvári okmányirodában 05.08-ig minden időpont foglalt, későbbre meg nem is lehet foglalni az on-line felületen.
De az már amúgy is kicsúszna a 15 napból.
Hát, nem úgy viszonyulnak az emberhez ahogy a fizető ügyfélhez dukálna. Az egyedüli üdítő kivétel Fehérváron a jogsi-ügyintéző hölgy aki kedves és segítőkész de a gépjármű-ügyintéző szoba förtelem. Mindig oda megyek ha arra vágyom, hogy úgy beszéljenek velem a pénzemért, mint akit a seggükből rángattak elő... Bár ehhez néha elég csak beülni egy korsó sörre valahova.
A fehérvári ügyintézõkre sokmindent tudnék mondani, a legtöbb jelzõ nyomdafestéket nem tûrõ, így csak ennyit mondok: DILETTÁNSOK! Nem értenek ezek semmihez, és még a stílusuk is bicskanyitogató.
Tegnap forgalomba helyeztem a gépet, kaptam forgalmit és rendszámot, és ami a legfontosabb: NEM fizettem vagyonszerzési illetéket! További költségek sem voltak, pedig március vége van. Gondolom mondanom sem kell, hogy nem a fehérvári okmányirodába mentem, láss csodát agyvérzést sem kaptam a hozzá nem értéstõl.
Szerintem is jól néz ki így is, de a gyári dobbal, indexszel nekem jobban tetszene.
Mondjuk annyira azért nem hogy rohanjak a honda szalonba alkatrészeket vásárolni, ezeket meg feltegyem a polcra.
De hátha valaki más meg pont ezeket szeretné a gyári alkatrészek helyett.