amíg a cbr-nek elfogy az ereje 100-nál az nsr ott kezd megindulni
én is akartam régen cbr-t de aztán rájöttem hogy az nsr az mégis erősebb meg jobban megy
nem cserélném le 125-ös 4t-re
Nem sokkal. És ezt komolyan mondtam.
Poweren persze igen. De ez 14 lóerő+ nyitott dob power nélkül, NSR valamikor 28 volt poweren, amiből 20 körül szerintem még tudott is, mert azért öreg.
Teljesen tanácstalan vagyok.
Attól nem félek hogy valami hibája lenne, mert egy kb. 45 éves fickótól került hozzám, aki első tulaj. Hibátlanul járt, amikor mentem megnézni úgy mentünk el autóval a lezárt garázssorra, pöccre indult mindíg, semmi gond vele.
Most viszont ez meglepett, főleg hogy utána kikupálódott.
Volt amikor rángatott, egyszer ment, egyszer nem.
Mintha
a.) nem lenne neki benzinje időnként
b.) nem lenne neki gyútása időnként
akármi is ez, van hogy van, van hogy alig van, és van hogy másodpercenként változik. Jah, motorhőmérséklettől nem függ, viszont eső után csinálta...HELP
De állásban hogy ázik be?
Olyan volt, mint amikor hideg a motor, és ezért gázra lefullad. De ha szivatót adtam rá, akkor is azonnal leállt. Szivatóval el sem indult.
Köszönöm, most egy hétre elutazok, de aztán lehet hogy beugrok méretet nézni
Ma vettem egy CBR 125-öst.
Nagyon baba, egy gond volt vele:
Miután mentem vele vagy 10km-t, leparkoltam.
kint állt esőben 4-5 órát. Kimegyek, indítom: azonnal indul. Gázreakció pöpec. Elindulok vele, kb. 300m után megáll. Na onnan se kép, se hang.
Aztán beindul, de ilyen 600rpm-es alapjáraton az 1500 helyett. Ha szivatóra teszem vagy gázt adok, AZONNAL megáll.
Néha elkapja a gázt, kipörög, aztán hirtelen ledadog megint.
Ezt csinálta vagy 10 percig, ott szenvedtem vele az esőben. Aztán gondolt egyet, és megjavult. 90-100al jöttem haza, zsír.
Bolt már nincs sajna de ha a telephely túloldalán a Raktár utcában odajössz a vasúti átjáró előtt bal oldalon a nagy piros kapuhoz és megcsörgetsz akkor kimegyek.
Telefonszámom már a postaládádban.
Nem vagyok zs..ó ha neked kell, benne hagyom a 9V-os elemet is.
Másik mai ajánlatom a motorszerelők elengedhetetlen terméke a non-kontakt infra hőmérő. Inkább ezzel nézd meg, hogy egyformán melegednek-e hidegindítás után a kipufogó leömlők, mint hogy a kezedet égesd meg. -42 és +360 fok között pontos, +450-ig mér.
Lézerirányzék, háttérvilágítás. Gumihőmérsékletet is mérhetsz vele de leginkább bármit. Aki eddig a kezébe vette örült, mint az ovis karácsonykor!
Eladó méretprobléma miatt egy Mügen cordura kabát (Arlen Ness birodalom terméke). Kivehető bélés, CE protektorok, sok zseb, nyitható hónaljszellőző, stb.. Mérete XXL, Ára a Superzone-ban 24.990 volt, a gazdája 15.000Ft-ot szeretne érte. Ha valakit érdekel, nálam felpróbálhatja.
Most jut eszembe srácok... ha bárkinek szüksége lenne valami valódi karbon cuccra ((üvegszálast is csinál) sárvédő, dekni védő, üléstakaró, stb), akkor szívesen megadom a srác nevét telefonszámát, mert nagyon szépen dolgozik és szerintem elég olcsón!
Igen-igen
Sőt holnap lehet hogy elcserélem a 2001-es CR125 -öm egy 2005-ös CBR-re http://kepesmotor.hu/honda-kro...
Fehérvári, és crossra akar cserélni.
Holnap lesz a kipróbálás.
Mit szólsz?
én is akartam régen cbr-t de aztán rájöttem hogy az nsr az mégis erősebb meg jobban megy
nem cserélném le 125-ös 4t-re