Racetecem volt, utána Rennsportom volt, most D211. Brutálisan böszmejó gumi a metzeler, viszont a dunlop még annál is. Gondolj bele... Volt hasonló kategóriás mizslenyem is pilot power 2ct, hát hokifos volt mindháromhoz képest...
Ezekről a 2/3 komponensű karikákról van tapasztalatod? Nekem ez az első ilyen, nem is próbáltam másik típust. Mindenki azt állítja, hogy ez a szent grál. Eddig nekem bejött, most akartam vsárnap kivinni a Hringre megpróbálni, de sajnos mostanában nem kell oda menni... :(
Bár az én tudásom még messze áll a tiédtől, de kiváncsi lettem volna nekem mit nyújt. Tavaly a PilotPowerrel voltam ringen, az tetszett... Volt vigyorfaktor a Metz.Z6 után... :D
Hárman, három garnitúra előtte sosem próbált gumival (D211) három homlokegyenest különböző motorral (ZZR1.1,Z1000,XZ7R) és egyénenként más-más stílussal már az első próbakör után le voltunk nyűgözve pedig előtte se bakeliton gurultunk. Ez azért jelent valamit, nem?
Nekem Rennsport van fennt elöl-hátul. Nehezen melegszik be utcán, addig nagyon tud csúszni, de nem még akkor is kontrolálható, érezhető marad a csúszáshatár. Ha viszont bemelegszik...
Nem mentem még sokat vele, kezdő is vagyok még motoros berkekben, de hihetetlen a különbség még számomra is. Úgy, és oda teszed a motort, ott állsz meg ahol akarsz(ésszel persze).
A rennsport ugye már megszünt, leváltotta a Racetec család. Ha pénztárcám is úgy akarja, akkor az lesz a következő.
Hát nekem nem sok állítási játék van...
A puhos seggemhez kicsit hozzáállítani is csak a villaolajjal tudtam.
Gyári 2.9 nyomással megyek utcán, de tényleg meg vagyok vele elégedve. A PilotPowert megette 3000 alatt a hátsót (láttad) Viszont nagyobb élvezetet nyújtott, az tuti. De utcára nekem a legjobb (eddig).
Ha a főnököm pénztárcája megengedi (kifizet rendesen) akkor megkóstolom a Dunlop SportSmartot az idén. Sok jót olvastam arról is. Bár az eddigi túra- és pályázási tervek alakulása láttán sztem elég lesz még ez a garnitúra az idénre...
Bryan ment mail a Gmailre!
Na ja. 20-al drágábban Z8 meg M5, K3 meg egyéb nyalánkságok, hogy interactualizáljunk. A Pirelli St-t is agyon dicsérték, azt amikor elkezdték használni kezdtek köpködni rendesen. Az a Road2/3 nem lehet rossz, mert ennyi hülye ember nem lehet/nincs, de az sajnos Mizslényből van, és azt már tíltja a vallásom.
Egy szupersport gumin ugyanúgy van vízelvezető mintázat, ez nem slick gumi...egy gumi nem csak attól fog a vízes úton, hogy mennyire képes elvezetni alóla a vizet, hanem hogy milyen keverék. Egy puhább keverék nyilván esőben jobban fog, mint egy bakelit túragumi.
Azért egy enduró-sportmotor kapcsolat között kicsit nagyobb a differencia, mint egy sportmotor-sporttúra között...
Most ezzel nem azt akarom mondani, hogy vegyél szupersport gumit, csak itt sokan olyan tévhitben vannak, hogy megveszik a túragumit, ami 20ekm-t elmegy és még mindig 5mm gumi van rajta és azzal mennyire jó lesz kanyarogni... Az NEM arra való, hanem arra hogy elmenj Monacoig meg vissza autópályán, anélkül hogy elfogyna alólad a gumi.
Csavajda Péter 26 éves dunaföldvári fiatalember. Motorbalesetet szenvedett és gerincsérültsége végett lett fogyatékkal élő.
A kijevi klinika elfogadta Péter leletei alapján a gyógykezelést. A család kéri a támogatók segítségét.
Ezt a szöveget egy alapítvány oldalán találod Péter fényképe mellett! De Peti nem csak adományokat vár keze munkáját dicsérik a kosarak székek fonott használati tárgyak! Ha azon gondolkozna épp valaki hogy ilyesmit vásárolna keressen engem vagy őt telefonon ! Ha tőle vásároltok már segítettétek is! Köszönöm !
Beszarás jók. Nekem nagyon bejönnek. Persze közúton nem fogom kéregig dönteni, de amire szükségem van azt oda teszik. Hogy meddig? Kérdezd Notradamust.
A legfontosabb dolog egy motorn a gumi. Alapjaiban változtatja meg egy gép viselkedési formáit, és mégsincs egyetemleges megoldás. Ha a D211, vagy a Road2 lenne a legjobb, mindenki azt használná. Van aki a driftelős, gazdagon visszajelzős gumit szereti (én nem), van akit a kanyar nem is érdekel, mert úgyis megáll előtte mint lámpánál. Igazi teszt sincs ami leírná egy gumi tulajdonságait, mert ua. gumi is mást mutat gépenként, teljesítményenként, terhelésenként és futóművek szerint is.
Nincs okosság szerintem. Azt azért nem hiszem, hogy egy sport gumit barázda nélkül úgy lehet dönteni esőben mint szárazon. Egy túra gumit sokkal inkább. Egy pályára orientált kaucsuk nem fog laza városiban március1 10 fokban felmelegedni és ragadni, ahogy a túragumi is lazán elmálik pályán. Na és az 5 és a 20 ekm között is van rendes különbség. pl.: Az endúrókon sem fordul elő D211
Valóban ígéretesnek néz ki az a guma.
Amúgy azt se felejtsd el, hogy a te nehéz XX mozdonyod máshogy viselkedne, mint az én könnyű Cibere szöcském UGYANAZZAL a gumákkal. Aztán itt kell megemlíteni a teló beállításokat, nyomás különbségeket, stb...
Tehát az én véleményem az, mint az olajnál: "Kinek a pap, kinek a paplan..." Embere válogatja, ki-mire esküszik!
Jut eszembe, emléxel hogy panaszkodtam, hogy nem igazán érzem a Ciberével kanyart?! Na, állítottam a telókon az Attila tanácsai alapján. Háhhááát besz@rok tőle, teljesen megváltozott a menetdinamikája a kis szarosnak! Keményebbre vettem és így lehet vele kunkorodni rendesen.
Misi PilotRoad 2
ezt koptatom kb. 9000 km (!) óta, de megmutatom nyugodtan még a rendőrnek. Benne volt az Erdélyi 3200 km batyuval+anyával mindennap esővel, kijárás Osztrákba soxor (nem pályán), meg párszor a saját tervezésű gyakorlópályám. Bryan látta, meg tudja mondani, ezek után milyen. Peremig lehet borogatni teljes nyugalommal... Ezt sztem nagyon eltalálták. Csak ajánlani tudom bárkinek.
A kompromisszum a motorozásban nem járható út. Ha kompromisszum van, ott valami nem stimmel. Ez bármelyik részére igaz. Annak idején vaciláltam, hogy streetfighterkedjek, vagy utcán esetleg pályán motorozzak. Rájöttem hogy a három, de még a kettő sem megy együtt. Fájterkedni csak olyan motorral lehet eredményesen, ami totál erre a célra van alakítva. Pályamotorozás szintén ilyen. Ezért vagyok vele úgy mostanában hogy marad az utca, mert ugyan fel tudok menni pályára ezzel a motorral is, de az nem az igazi, az csak olyan maszatolás. Az F2-vel is tudtam egykerekezni, meg füstölni, de az nem igazi stunt riding.
Gumival, fékkel szintén ez a téma. Egy szupersport gumival utcán nagyon jó tapadást érsz el, de tévhit hogy ez pályagumi. Fényévekkel jobb időt mennék a ringen egy pályagumival mint egy ilyen D211-el, de tudom hogy ez itt eléri korlátait. Egy túragumi lehet hogy elmegy 20ekm-t, de se a profilja nem arra van hogy fordulj vele, sem a keveréke. Elmész vele kanyarodni, berakod az első kanyarban a gépet az árokba, és elgondolkozol, hogy lehet jobb lett volna egy tapadós gumi, még ha csat 5ekmt is megy el...
Én tudom, mi az hogy szar gumi. Pár éve tehetem meg azt hogy "alig használt", de első osztályú gumit vegyek. Előtte még a CBR-rel olyan gumikkal motoroztam, amik életveszélyesnek mondhatók és nem mentem velük finomkodva. Meg is tanultam hogy kell fordulni, és érezni a határt tapadás és csúszás között.
Utólag visszagondolva hálás is vagyok, hogy nem születtem burzsujnak és tudom mi az szarral motorozni, utána tudja értékelni az ember a jót...
Ja sör mellett majd egyszer tovább fejthetjük a témát
Hát jövőhetén szombaton tuti lesz éjszakai party természetesen ha az idő engedni
Amúgy sátorozásra,bográcsozásra is van lehetőség de el kell jönni és körül nézni,nem fogsz csalódni ebben biztos vagyok
Jelenleg a tóban szinte minden megtalálható de főleg ponty van benne (1.5-4 kg-ig nagyobb még nincs benne) vagy egy 15 kg harcsa,2-3kg amurok
10db 2 kilós aranyhal
és stb stb stb
Ez sem igaz ez ennyire szögletesen, de ezt inkább sör mellett kéne megdumálni, mert így nem lenne elég szagszerű
Minden kompromisszum kérdése. Hova teszed a fontossági pontot. Apropó, melyik a 3. tényező?
Csodák nincsenek. Vagy tapad egy gumi, vagy tartós. A három együtt nem megy
Ami tartós, az nem tapad, tehát esőben még jobban nem tapad.
Ami tapad, az jobban tapad esőben mint ami kevésbé tapad...érted.
Nekem is D211 van, brutálisan fordul vele a gép, és marha nagy biztonságérzetet ad.
Az nem egy fullos sport gumi, erősen pályázós tulajdonságokkal? Én félnék vele hidegben meg esőben elindulni asszem. Nekem olyan mindenes kell. Ebböl is egy kicsi, meg abból is egy kicsi. Nem szer4etem a hagymát hagymával.
Bár az én tudásom még messze áll a tiédtől, de kiváncsi lettem volna nekem mit nyújt. Tavaly a PilotPowerrel voltam ringen, az tetszett... Volt vigyorfaktor a Metz.Z6 után... :D
Nekem Rennsport van fennt elöl-hátul. Nehezen melegszik be utcán, addig nagyon tud csúszni, de nem még akkor is kontrolálható, érezhető marad a csúszáshatár. Ha viszont bemelegszik...
Nem mentem még sokat vele, kezdő is vagyok még motoros berkekben, de hihetetlen a különbség még számomra is. Úgy, és oda teszed a motort, ott állsz meg ahol akarsz(ésszel persze).
A rennsport ugye már megszünt, leváltotta a Racetec család. Ha pénztárcám is úgy akarja, akkor az lesz a következő.
A puhos seggemhez kicsit hozzáállítani is csak a villaolajjal tudtam.
Gyári 2.9 nyomással megyek utcán, de tényleg meg vagyok vele elégedve. A PilotPowert megette 3000 alatt a hátsót (láttad) Viszont nagyobb élvezetet nyújtott, az tuti. De utcára nekem a legjobb (eddig).
Ha a főnököm pénztárcája megengedi (kifizet rendesen) akkor megkóstolom a Dunlop SportSmartot az idén. Sok jót olvastam arról is. Bár az eddigi túra- és pályázási tervek alakulása láttán sztem elég lesz még ez a garnitúra az idénre...
Bryan ment mail a Gmailre!
Azért egy enduró-sportmotor kapcsolat között kicsit nagyobb a differencia, mint egy sportmotor-sporttúra között...
Most ezzel nem azt akarom mondani, hogy vegyél szupersport gumit, csak itt sokan olyan tévhitben vannak, hogy megveszik a túragumit, ami 20ekm-t elmegy és még mindig 5mm gumi van rajta és azzal mennyire jó lesz kanyarogni... Az NEM arra való, hanem arra hogy elmenj Monacoig meg vissza autópályán, anélkül hogy elfogyna alólad a gumi.
A kijevi klinika elfogadta Péter leletei alapján a gyógykezelést. A család kéri a támogatók segítségét.
Ezt a szöveget egy alapítvány oldalán találod Péter fényképe mellett! De Peti nem csak adományokat vár keze munkáját dicsérik a kosarak székek fonott használati tárgyak! Ha azon gondolkozna épp valaki hogy ilyesmit vásárolna keressen engem vagy őt telefonon ! Ha tőle vásároltok már segítettétek is! Köszönöm !
Nincs okosság szerintem. Azt azért nem hiszem, hogy egy sport gumit barázda nélkül úgy lehet dönteni esőben mint szárazon. Egy túra gumit sokkal inkább. Egy pályára orientált kaucsuk nem fog laza városiban március1 10 fokban felmelegedni és ragadni, ahogy a túragumi is lazán elmálik pályán. Na és az 5 és a 20 ekm között is van rendes különbség. pl.: Az endúrókon sem fordul elő D211
Amúgy azt se felejtsd el, hogy a te nehéz XX mozdonyod máshogy viselkedne, mint az én könnyű Cibere szöcském UGYANAZZAL a gumákkal. Aztán itt kell megemlíteni a teló beállításokat, nyomás különbségeket, stb...
Tehát az én véleményem az, mint az olajnál: "Kinek a pap, kinek a paplan..." Embere válogatja, ki-mire esküszik!
Jut eszembe, emléxel hogy panaszkodtam, hogy nem igazán érzem a Ciberével kanyart?! Na, állítottam a telókon az Attila tanácsai alapján. Háhhááát besz@rok tőle, teljesen megváltozott a menetdinamikája a kis szarosnak! Keményebbre vettem és így lehet vele kunkorodni rendesen.
ezt koptatom kb. 9000 km (!) óta, de megmutatom nyugodtan még a rendőrnek. Benne volt az Erdélyi 3200 km batyuval+anyával mindennap esővel, kijárás Osztrákba soxor (nem pályán), meg párszor a saját tervezésű gyakorlópályám. Bryan látta, meg tudja mondani, ezek után milyen. Peremig lehet borogatni teljes nyugalommal... Ezt sztem nagyon eltalálták. Csak ajánlani tudom bárkinek.
Gumival, fékkel szintén ez a téma. Egy szupersport gumival utcán nagyon jó tapadást érsz el, de tévhit hogy ez pályagumi. Fényévekkel jobb időt mennék a ringen egy pályagumival mint egy ilyen D211-el, de tudom hogy ez itt eléri korlátait. Egy túragumi lehet hogy elmegy 20ekm-t, de se a profilja nem arra van hogy fordulj vele, sem a keveréke. Elmész vele kanyarodni, berakod az első kanyarban a gépet az árokba, és elgondolkozol, hogy lehet jobb lett volna egy tapadós gumi, még ha csat 5ekmt is megy el...
Én tudom, mi az hogy szar gumi. Pár éve tehetem meg azt hogy "alig használt", de első osztályú gumit vegyek. Előtte még a CBR-rel olyan gumikkal motoroztam, amik életveszélyesnek mondhatók és nem mentem velük finomkodva. Meg is tanultam hogy kell fordulni, és érezni a határt tapadás és csúszás között.
Utólag visszagondolva hálás is vagyok, hogy nem születtem burzsujnak és tudom mi az szarral motorozni, utána tudja értékelni az ember a jót...
Ja sör mellett majd egyszer tovább fejthetjük a témát
Amúgy sátorozásra,bográcsozásra is van lehetőség de el kell jönni és körül nézni,nem fogsz csalódni ebben biztos vagyok
Jelenleg a tóban szinte minden megtalálható de főleg ponty van benne (1.5-4 kg-ig nagyobb még nincs benne) vagy egy 15 kg harcsa,2-3kg amurok
10db 2 kilós aranyhal
és stb stb stb
Minden kompromisszum kérdése. Hova teszed a fontossági pontot. Apropó, melyik a 3. tényező?
Ami tartós, az nem tapad, tehát esőben még jobban nem tapad.
Ami tapad, az jobban tapad esőben mint ami kevésbé tapad...érted.
Nekem is D211 van, brutálisan fordul vele a gép, és marha nagy biztonságérzetet ad.