cr-ben eltort a furulya, ugy ledugozta a kiput, hogy eselye nem volt szegeny vasnak olyan folytast kapott, 5osbe nyelgazon 25, bakony kozeperol, lejtoknek orultem, domboknak nem igazan, 4 ora alatt haza ertem 5 kilot leizzadtam, majd meg 1 napot, mire kiderult hol a hiba, mert addig ilyenrol meg nem is hallottam, darabokra szedtem a motort, persze a legvegen derult ki ....
Pár éve 2szer is jártam így, egyszer szabadisóstón, majdnem siófok. Feltekert alapjárattal 6ban 70-el 35 perc alatt értem fehérvárra. Sehol nem lassítottam, mindenhol 70-80. Szar volt, mert a nyergesvontatók meg buszok előzgettek, de hazaértem. Második az dabason volt, ott nem volt mese, szerelni kellett, mert a nulláson eltiportak volna...
Most,hogy mondod.....................majd legközelebb kipróbálom!
De az nem hiszem,hogy azzal tudtam volna lakotteren kívül 120-al gurulni
Amúgy nagyon szar érzés így motorozni bakker!
Hüdedurva... Anno a Babettával jártam így de az nem akart kiugrani alólam a finommotoros mozdulatok hiánya miatt.
A 180-as Frecciámon tanultam meg kuplung nélkül váltani (szintén szakadt bovden miatt) az is finom történet lehet 100+ lóerős 4T géppel. Még szerencse, hogy a Mozdonyon hidraulikus a kuplung. Feltekert alapjárattal nem próbálkoztál? Lassú de biztos.
Kalandtúra:
Hozzávalók:GSX-R 750+szakadt gázbowdwen,mindez Siófok belvárosában,piros lámpánál!
Nem kis meglepimre elszakadt a gázbowdenem,aztán én egyszerű úgy gondoltam,hogy ha annak idején az MZ-vel is sikerült hazamennem ilyen körülmények között,akkor mi bajom lehet?
Nosza neki:felcsavartam az ujjamra a bowdent,aztán rájöttem,hogy így nem tudom fogni a kormányt,mivel erőből kell húzni a karbirugót,tehát jobb kéz elenged a kormány..............!
Végül is sikerült hazajutnom,de azért kiderült,hogy ez a motor kicsit idegesebb a gázmocorgásra mint az MZ-volt!
Lámpáktól így elindulni autók között(micsinálsztebarom)felkiáltások közepette!
Na ezt nem kívánom nektek véletlen sem,mikor te vagy a 'gyűlölt motoros",ráadásul kiszolgáltatott vagy,ugyanakkor balfaszkodsz is.........................,ráadásul rájönnek,hogy préda lettél!
Messzebbről én sem mertem vol na megpróbálni!
De az nem hiszem,hogy azzal tudtam volna lakotteren kívül 120-al gurulni
Amúgy nagyon szar érzés így motorozni bakker!
A 180-as Frecciámon tanultam meg kuplung nélkül váltani (szintén szakadt bovden miatt) az is finom történet lehet 100+ lóerős 4T géppel. Még szerencse, hogy a Mozdonyon hidraulikus a kuplung. Feltekert alapjárattal nem próbálkoztál? Lassú de biztos.
félig ismeretlenül is...
Hozzávalók:GSX-R 750+szakadt gázbowdwen,mindez Siófok belvárosában,piros lámpánál!
Nem kis meglepimre elszakadt a gázbowdenem,aztán én egyszerű úgy gondoltam,hogy ha annak idején az MZ-vel is sikerült hazamennem ilyen körülmények között,akkor mi bajom lehet?
Nosza neki:felcsavartam az ujjamra a bowdent,aztán rájöttem,hogy így nem tudom fogni a kormányt,mivel erőből kell húzni a karbirugót,tehát jobb kéz elenged a kormány..............!
Végül is sikerült hazajutnom,de azért kiderült,hogy ez a motor kicsit idegesebb a gázmocorgásra mint az MZ-volt!
Lámpáktól így elindulni autók között(micsinálsztebarom)felkiáltások közepette!
Na ezt nem kívánom nektek véletlen sem,mikor te vagy a 'gyűlölt motoros",ráadásul kiszolgáltatott vagy,ugyanakkor balfaszkodsz is.........................,ráadásul rájönnek,hogy préda lettél!