Nah szétkaptam a power szervomotorját megfordítottam a fogaskereken az érintkezőket viszont azt nemértem, hogyha ráteszem a gyújtást akkor egyből elkezdi forgatni össze-vissza és kattog. Miért csinálja ezt? Már kisérletezgettem vele máshogy raktam fel a fogaskereket akkor elhúzza egy irányba majd megáll. Nincs valami jelölés rajta hogyan kell rátenni a fogaskereket? Mer én nem találtam ilyet. Egyáltalán minek működteti ha ráadom a gyújtást?
Üdv mindenkinek! Nem tud valaki egy TSR200-as blokkot, vagy egy komplett váltót? Ha valaki tud szerválni az ne kíméljen! Emilem az adatlapomon, vagy zargassatok itt! Előre is köszi!
Hmm, erre a megfordításra nem is gondoltam mer nekem is az a baj, hogy 1 fog levan törve meg összevissza rángtja a fogaskereket szal nem értem mi a baja. Szétszedem majd megint azt megnézem ha nem jutok vele semmire akkor szólok.
"Nekem a mechanika zárva tartotta a powert
alacsony fordon.(Nem tudom jól tette-e de igy tette.)" Ezt jól tette ha így fogalmaztál Viszont akk meg én nem értem vagy én értelek félre...akk most zárt állapotban van fixen? Akk ha így van akk meg fordulaton nem okés...
Heló!
Menyit ér neked?
Én má úgy se tom vissza szervizuálni.Nincs humorom hozzá.
Jól múkszik csak a fogaskerék lett megfordítva 180°-ot
Powertörés miatt 1-2 fogat megrágott de most jó
Nem érinti azt a részt.
Ha komolyan érdekel akkor 06302231518-telószámot hívd
Lehetőleg ne suli időben köce!
Nagyon érdekel az óra de csak szül nap után tudnám.05.22. venni.
Meg érdekelne a felni is kettőt egyben olcsóbban?Na?18 as a felni?
Felni+dobfék+óra+spirál Kéne+kép kéne a emailcímemre vagy fórumra!
Spirál passzol a foglalatba (képen látható)?
Kettő egybe mennyi?Persze érdekel menyit számolsz felnire me nem nekem lesz.
Köce!
Férre értesz nekem benn a nyelv meg minden csak teljesen zárva. leszűkíti a kiput most nem nyitva van u istenem azt tom hogy ha nyitva van
borzalmasan gyenge az alacsony fordszámon.
Hali!
Az kérdésem van hogy alacsony fordulatszám alatt mért mondod
gyengébbnek?Nekem a mechanika zárva tartotta a powert
alacsony fordon.(Nem tudom jól tette-e de igy tette.)
(Nem beszólás képpen csak érdekel hogy hogyan gondoltad)
Ha most nekem tökig le van csavarozva a nyelv nem mozog és
zárt állapotba van akkor mért lenne gyengébb amikor rajt az
áram akkor is zárva van alacsony fordon.Nekem akkor lett gyenge
amikor kézzel kinyitottam a powert a tengellyel és odahúztam neki
majdnem csak hogy leállt tőle.(Persze udvarban terhelés nélkül üresbe)
Most a hengerrel egy vonalba van csiszolva a power nyelve jó
nagyon picit beljebb van hogy ne üssön bele a nyelvbe a dugó.
Nem tudom szerintem egyáltalán nem gyenge. 125ös dt-vel mentem
,de á nem olyan erős mint az enyim.Az szerintem jó. :)
Ja meg na az is amit csinált régen hogy 2.ben volt és odatéptem
neki alacsony fordon és fulladt az csak is az olajazónak köszönhető
(Hülye voltam csak meg kellet nézni visszajön-e a bovden és kész
kiderült volna hogy fennakadt és ezért kente túl.Most hogy jó le
nem kötném semmi pénzért.Akinek van és jó ne nyúljon hozzá.)
Jól meg van az tervezve viszont azért valami szűrő kéne a tartályhoz
a csőre hogy kosz miatt ne menjen tönkre sok bosszúságot megkímélne.
Mindig is kíméltem a mocimat nem tennék vele ojat ami lenullázná.
Bocs ha sok a duma de belejöttem. Üdv!
Próbáltuk már mi is csak kiváncsiság kedvéért többek közt tuaregen,dt-n, és tsr en is h kikötve milyen! Illetve a srác a tsr nek eltörte a power nyelvet abból azért lett kivéve! Hát addigi állapotához képest hatalmasat "romlott" alul a teljesítménye! Forgatni kellett hogy haladjon is...illetve természetes hogy fagyasztás is növekedett!
Bocs,tnap lehet "durván" írtam a mondókámat! AZ az igazság h nem nagyon van türelmem írogatni...Am röviden és tömören: power feladata...aló ford. szám tartományban nyomatékot "biztosít" a 2T motorok számára...a kipu nyillás keresztmetszetét szűkíti le! AZ h neked ugyan úgy kimegy 2. ba ott ahol bekötött powerral...hát az nem csoda,mivel felső ford.szám tarományban ugyan mind1...h van-e benne vagy nincs! Viszont így h nincs bekötve alul mindenen képp gyengébb...az h nem veszed észre...hát nem tom mitől lehet...talán eddig sem működött megfelelően!
komplett valtom is van hozza.
0630 480 78 56
amit gumi és fogaskerék nélkül el akar adni?
Állapota mindegy.
Válaszokat köce előre is!
nekem van hütővédő müanyagom ha érdekel, más ami neked kellene az nincs
06304807856
hivj fel és megdumáljuk.
A jobb oldali hűtővédő,és a bal oldali légszűrőtakaró idom!
Jó mokerulást a garázsba.
Ilyen az enyém.
Amúgy 8ig ugyan ojan mint vol felette is jó
alacsony fordon.(Nem tudom jól tette-e de igy tette.)" Ezt jól tette ha így fogalmaztál Viszont akk meg én nem értem vagy én értelek félre...akk most zárt állapotban van fixen? Akk ha így van akk meg fordulaton nem okés...
A jobb oldali hűtővédő,és a bal oldali légszűrőtakaró idom!
Menyit ér neked?
Én má úgy se tom vissza szervizuálni.Nincs humorom hozzá.
Jól múkszik csak a fogaskerék lett megfordítva 180°-ot
Powertörés miatt 1-2 fogat megrágott de most jó
Nem érinti azt a részt.
Ha komolyan érdekel akkor 06302231518-telószámot hívd
Lehetőleg ne suli időben köce!
Meg érdekelne a felni is kettőt egyben olcsóbban?Na?18 as a felni?
Felni+dobfék+óra+spirál Kéne+kép kéne a emailcímemre vagy fórumra!
Spirál passzol a foglalatba (képen látható)?
Kettő egybe mennyi?Persze érdekel menyit számolsz felnire me nem nekem lesz.
Köce!
borzalmasan gyenge az alacsony fordszámon.
Az kérdésem van hogy alacsony fordulatszám alatt mért mondod
gyengébbnek?Nekem a mechanika zárva tartotta a powert
alacsony fordon.(Nem tudom jól tette-e de igy tette.)
(Nem beszólás képpen csak érdekel hogy hogyan gondoltad)
Ha most nekem tökig le van csavarozva a nyelv nem mozog és
zárt állapotba van akkor mért lenne gyengébb amikor rajt az
áram akkor is zárva van alacsony fordon.Nekem akkor lett gyenge
amikor kézzel kinyitottam a powert a tengellyel és odahúztam neki
majdnem csak hogy leállt tőle.(Persze udvarban terhelés nélkül üresbe)
Most a hengerrel egy vonalba van csiszolva a power nyelve jó
nagyon picit beljebb van hogy ne üssön bele a nyelvbe a dugó.
Nem tudom szerintem egyáltalán nem gyenge. 125ös dt-vel mentem
,de á nem olyan erős mint az enyim.Az szerintem jó. :)
Ja meg na az is amit csinált régen hogy 2.ben volt és odatéptem
neki alacsony fordon és fulladt az csak is az olajazónak köszönhető
(Hülye voltam csak meg kellet nézni visszajön-e a bovden és kész
kiderült volna hogy fennakadt és ezért kente túl.Most hogy jó le
nem kötném semmi pénzért.Akinek van és jó ne nyúljon hozzá.)
Jól meg van az tervezve viszont azért valami szűrő kéne a tartályhoz
a csőre hogy kosz miatt ne menjen tönkre sok bosszúságot megkímélne.
Mindig is kíméltem a mocimat nem tennék vele ojat ami lenullázná.
Bocs ha sok a duma de belejöttem. Üdv!