Szerintem kicsi,de ki kellene vele próbálni,és ha nem jó,akkor még mindig fel lehet bőviteni.Különben ha jól emlékszem valaki írta régebben hogy a 200-as tsr-ében 170-es volt a főfúvoka.üdv
Ez a két cső mi célt szolgál ami a csonkon van? Mert ez elmegy egészen a gyújtásrész mögé majd visszajön a másik oldalán van értelme ilyen hosszúnak lennie, egyáltalán minek van?
Nekem a power és a szegény keverék is közrejátszott a torpanásra.
Hamar melegedett ez volt gyanús! 90° be a levegőn azt most kegyetlen.
Povert nem merem megfeszegetni bal oldal mer ha igen
akk nyomom lefele a berugdalót és érezni ahogy megakad a dugesz
szal nem játszok vele most jó és kész.
Még azér had tegyem hozzá hogy:kérdésem van-
XD
Aksim van.Leveszem a gyújtás rárúgok nem csinál próbanyitást.
Akkor nem kap áramot?
Na mind1 az a lényeg ha nincs gyújtás valamiért nyomatékosabb.
Az miér? Nem nyit a power mégis jobban gyorsul jobban pörög!?.
Érdekes valami nem stimmel a géppel.
Ha kiderül hogy csak a benzint tépi feleslegessen akkor
új hüvely amin nincs powernyílás srácok.
meg multkor amikor zárt állapotba nem adtam neki áramot
akkor is jobban ment és 4l -el elment.Érdekes nem
4Km-t megtettem 1.5-1.6 deci benzinnel.
Ja azér tok menni gyújtás nélkül mer a vezeték el van csipegetve.
Érdekes dolog.Nem hinném hogy azér rakták rá hogy többet zabáljon csak nem jó a beállítás. Lehetséges a tünet beállítás miatt?
van itt egy pár kép de még sok más is van...
0630 480 7856