Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz4 srácok!
Szia! Nekem 105-ös volt a főfúvokám a 125-ös TSR-be, de országonként eltérő lehet ,120,150-ről is hallottam.A blokkba jó a négyütemű 10W-40 félszintetikus motorkerékpár motorolaj is üdv Peti.
én úgy tudom hogy NGK BR9ES

Gondolom hajtóműolajra gondolsz?
Mert ha igen akkor az csak ugynevezett 2ütemü hajtóműolaj vagy ha az nincs akkor ATF.

Igen a gyári karbi Mikuni tm fuvóka méretet nem tudok.
mi a TSR gyári gyertyája?
Milyen olaj kell a blokkba?(mi a viszkozitása)
Mikuni TM karbi van rajtuk gyárilag,mert nekem az van,ja és mekkora a gyári fuvóka?

Ja és bontott alkatrészek továbbra is érdekelnek!
Sziasztok, szeretném a segítségeteket kérni, abba hogy honnan lehetne tsr-be bontott, vagy új power szelepet szerezni ugyanis az enyémbe eltört. Előre is köszönöm.
A pewer megoldja magának kenést.

Ha itt nem találsz próbálkoz motorbontókal postáznak mindent!
Heló TSR alkatrészek érdekelnének,tud nekem valaki segíteni?
Rezonátor ,kuplung bovden kompletten,idomok,keverékállitó csavar


ja és a power szelep fedele(4csavar fogja)oda kell valamennyi olajat rakni,vagy megoldja magának a kipufogóba jutó keverékolajból?

mi a TSR gyári gyertyája?
Hali!
Csak csere érdekelt volna , de valószinű még sem adom el.
Megoldom máshogy
Heló esetleg nem adnád el?Érdekelne!
Hali 125 ös tsr Rezonátor,a karbit és a légszűrődobozt összekötö csö és jobb oldali hütőtakatró idom,és a bal oldali légszűrő fedél kellene!
Ilyenek vannak neked?Vagy hol tudok jó árban szerezni?
HALÓ

hol lehet beszerezni kuplung kart , elsőteló szimeringet meg eztazt tsr 125 höz?
A haverom mult héten vett 1 kmx-et 170ért !
anyi hibája van hogy nincs gyujtás kapcsoló és 1 irányjelző le van törve és mem mérnek a műszerek csak a viz óra. Kiprobáltam és egész jól ment 125-ötöt ment alatam.
maga a motor jóval kisebb a tsr-től ,de blok vagyis a henger sokkal nagyobb kocka alakú mint a tsr-é, nem előnyös a járdok szemébe 50-es használatnál.Ja és a pover szelep mehanikus nem olyan szar mint a mienk.
Szerintem elsőre nézd meg a bovdent hogy nem e akad nincs e megtörve.Ha újat csinálsz ügyelj a hoszuságra.Ha ez mid tuti akkor nézd meg a szivattyút hogy nyom e olajat ,mert ha eddig szárazon ment nemigen tett jót neki (húzd le a vékony nyomó csövet).Ha ez is megvan akkor csak a szivattyút kell beállitani a feszitő csavarral.
Hát a beálítás nálam úgy történt hogy elsönek kicsit többet állitotam és füstölt is szépen, utána kicsit lejebb csavartam Elsőre még nem láttam külömbséget, de kell neki 1 kis idő mig kiég a rendszerből 20-25 km. és utánna már kevésbé füstölt de még a kipufogó vége mindig olajos lett hiába letöröltem,aztán még 1 kicsit viszább megint motorozás 20 25km és már nem füstöl és az olaj is kezd elégni a végéről és lassan 1 hét múlva el is égett.Nem füstöl csak hidegen, és ha 1 picit is feljeb csavarom hogy többet kapjon máris kezd olajos lenni a kipuff .Szerintem ez az optimális beállitás neki.
Ja és szerintetek a Kawasaki kmx 125 árához képes tó motor?
170E körüliekre gondolok
Na má tényleg köszönöm a türelmet!
Hát én olajozóm nincs beállítva valami fényesen.
A bovden szétment(külső) azt otthon v mit csináltunk
vele kicsit jobb lett de aztán nem volt az igazi.
Beköpte a gyertyát többször is.Nagyon füstölt.
Nem tudom hogy állítsam be az új bovdenhez
az olajzót.
Még nincs új bovden de ha valaki segít megcsinálom
a gépet.Segíthetne valaki megmagyarázni mire figyeljek
beállításnál STB... A gázkartól lejön 1 szál bovden
majd valahol valahogyan szétágazik.Azt se tudom hogy
oldották meg igazán még nem néztem meg de majd
megnézem ha jobb idő lesz.
Valaki az előfeszítésröl küldene képet?
Az is lehet hogy amikor odahúzom neki akkor
fennakad a belsőbovden a szar külsőbe
és többet oszt mint kéne ez is csak feltételezés.
Köszönöm segítséget! ! ! !
Nekem a gép magának keveri.
Sokat gondolkoztam rajta hogy kösem-e ki,de lebeszélt róla a szerelő hogy ugy jó ahogy van mert a motor mindig fordolatszám fuggően keveri az arányokat, mást kever alapjáraton mint különböző fordulaton.
Hali!
Motult néztem elég jókat írnak róla
Motul bio 2t olajat néztem:
Érdekes környezeted akarod védeni hogy lebomló olajat veszel
és semmi támogatást nem kapsz ráadásul majdnem 6E forint.
Marad a power 1 racing
de azért köszi legalább nézegethettem Motul 510 2t-t
Hányasra keveritek?
Én utánna olvastam hogy az ilyen gépeknek kell az 1/40-es keverék
de nem vagyok benne biztos hogy az kell neki.
Eddig 1/50 1/40 1/48 1/45 Mindenfélét kevertem függően attól hova mentem.
Útnak lazán nem kínozva 1személy alatt.(1/50)
Máskor 2személlyel elég húzós utakon hegynek felfele 70-80 (1/40)
Erdőn egyedül (1/45)
Az érdekel engem jól csináltam-e.
Ha nem volt értelme szóljatok!
Mijenre keverjem?
Általában finoman használom mert 50-es papperrel van és
nem akarok gondot ezért városban meg ahol ismerhetnek 40
Ha tiszta az út mint pálihálás meg Szépalma-puszta fele
akkor 60-80 közt elvagyok erdőn se szeretem kínozni
akkor az 1/45 elég?
Hali MOTUL a nyerő csak elég drága
Hali Suzuki Tsr 200 hoz hol lehet alkatrészt venni dugó gyűrű ilyesmi
Köszönöm válaszokat!
Elég meggyőző + 500ft-ot megér a minőség.
Delortó karbival kevesebbet enne a mocim?
Hallom a tm szereti enni az anyagot ,de nem
hinném hogy a karbi a hibás.Kellemes husvétot!
Üdv!
Szintén Castrol Power 1 Racing.
Csövi!
Én már elég sok olajat kipróbáltam és a castrol power 1 nyert
Hali!
Tsr tulajdonosok kihaltunk?
Milyen olajat használtok?
Szerintetek CASTROL POVER1 RACING ?
De nagyon érdek ki milyen olajat használ de még jobban hogy milyet használna ha ingyen lennének.
Válaszokat kösz!
FZSOLTI
hivj fel valamikor teloon és megdumáljuk.
06304807856