Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt az S-es verzió
Nekem jó. Ha a többieknek is megfelel, akkor már írom is be a szabit, és hűtőm a vodkát
Augusztus 20-23
Amúgyis négynapos 7vége, aki nem tudja szabaddá tenni magát, az nem is akar jönni.
Amúgy meg nekem szokásosan bármelyik hétvége jó lehet, beleértve a mostanit is.
halóhalóó!!!:)
Még jóó hogy kell S-re !!!! Részemről aug első hete után mehet!
Bökjetek ti!
Ciao! Részemről is rugalmas vagyok, bár ahogy látom a július jobb lehet nekem, de alapvetően az augusztus is működhet, amennyiben időben ki van találva az időpont. Borcsa! Bökj rá egy hétvégére, és akkor már konkrét napokról tudunk beszélni. Szerintem.
Közben összedobtam a póló ötletet, érdekelne a véleményetek. Természetesen S-el is csinálnok ha kell
Csak találjuk ki mikor legyen. Nekem kb jó egész augusztus, és július is.
A PCV azért szerintem a 'legtöbb mi adható' - a durvább beavatkozásokat ide nem sorolva: alap esetben nem csak mapping le fel töltögetésről van/lenne szó, hanem hengerenkénti lambda szonda beépítés és mérés után padon 500-as fordulatszámonként és külön hengerenkénti befecskendezés beállításról..
Ugye ez elég pontos tud lenni az adott / egyedi motornál - ami az épp rajta lévő légszűrő/kipufogó ( +gyújtógyertyát/szikraképzést is ide venném) kombinációhoz 'igazodik'.
Ettől pontosabb adagolás nehezen képzelhető el, kivéve egy dynojet autotune rendszer plusz beépítésével.. de ez így már majdnem egy átlag TL motornak a fél piaci ára..
Azért nem árt tisztában lenni azzal, hogy a Powercommander az nem valami teljesítménynövelő varázscucc.
Egyszerűen csak optimalizálja a befecskendezést. Ahol sokat kap a motor ott elvesz, ahol keveset kap, ott hozzátesz. Lóerőből csak akkor lesz több, ha magas fordulaton amúgy kevés benzint tolt az injektor. A TL-nél ezzel nem szokott nagy gond lenni, kb 5-6 lovat hozhat a PC. A gyakoribb az, hogy 4-5000 környékén sokat kap, ezért gyorsításnál torpan egyet a motor. Az enyém pont ilyen, én kifejezetten ezt akarom megszüntetni, csak jussak el végre addig...
Nem védeni akarom a Csabát, vagy mások ellen beszélni (nincs is tapasztalatom mással eddig), inkább csak a tapasztalatom:
5-6 éve lett belőve padon a Prop-technél az enyém, mert addig csak netről letöltött "összekattintott" map volt rajta, és nekem jól sikerült.
Érezhetően jobban megindult lent, és simább lett az egész, ez a teljesítménygörbén is látszik még akkor is ha az értékek talán kicsit optimisták is
De mielőtt elviszem valahova azért körbekérdezek. Köszi mindenkinek a tippeket
Hát annak én is, mennyi az főtengelyen, 200?
Lékán van még az Otto aki állitólag elég profi, de gondolom nem jársz arra.
Én majd oda akarom vinni a cbr-t amint nyilik a határ...
Szeretnék én is 160 lovat, de a szar fogyasztás nélkül ha kérhetem

Tudom, ha van pénz majomra, legyen banánra is, de egy új PC padozással mindennel együtt az már 100 felett lenne, abból meg inkább motorozok, ezért marad az ami benne van, aztán meglátjuk ki nyúl hozzá.
PC nélkül is lehet állitani yoshi boxal a gyári vezérlést, de az elég messze van a tökéletestől.
Meg az a 160 ló hátsó keréken
Dejó hogy ezek szerint Agóval csak én szopok... Nem tudom valójában mennyire játszik közre a virushelyzet, de 'Kiemelt dynojet forgalmazóként' 3 hónapja nem akar megjönni nála a PCV5 elektronika amit kértem...
Végh Janánál kötött ki mindenki akivel ilyen ügyben beszéltem..
Legutóbb Facebookon láttam minap egy piros TL S hirdetést ami hátsó keréken mérve 160 Lóerőre van írva, nincs itt a fórumon a tulaj?
Nem tudta részletesen elmondani hogy, de Power Commander nélkül, 15 literes fogyasztással Végh Jana állította be neki
Én rugalmas vagyok,találjátok ki az időpontot.
esetleg ha Ő nem akkor VÉgh Janá-t érdemes még megkérdezni Gyöngyösön, aztán ha kész a mátrában már próbálhatod is :D De az biztos hogy AGO az én PC3-at hengerenként nagyon babán belőtte.
AGO szerintem a PC2-vel nem fog foglalkozni. Nem hinném hogy azóta megszerette volna...
6-7 éve nem akarta megcsinálni, mert pc2 van a motorban, ami nem USB, és szopás lenne feltanítani, ezért mentem akkor a proptech-hez, és elégedett voltam. De megkérdezem AGO-t is megint, hátha :D
Másik kérdés viszot: Idén lesz banzáj, és ha igen, kb mikor? Van póló ötletem, ha lesz egy kis időm, összerakom és felteszem ide
AGO-hoz menj, ha elvállalja. Az első mocimat ő lőtte be egy FI tunerrel. A propteches padozás szerintem nem lett jó a kéken. Le van, de nem megy úgy ahpgy szeretném.
Sejtettem hogy neked nem gyári :) . Lehet hogy lesz 1-2 szabad napom, ès ha már ott vagyok a lègszűrő takarítás miatt, akkor megcsinálnám ezt is. Aztán ha lesz megint 1 napom, akkor kèrek egy időpontot a prop-techhez :D
Csá!
Nekem természetesen ki van dobva a vákuum cucc pillangószeleppel együtt, légszűrőház átalakítva, + pipercross légszűrő ami direkt ehhez van. A gázreakció ugyanolyan, sőt talán kicsit butább is padozás nélkül. Szóval csak úgy nem érdemes kínlódni vele, talán majd padozás után nekem is összeáll a csomag.
Van valaki köztünk, aki megcsinálta az airbox mod mindkét részét? Érdekelnének a tapasztalatok, tényleg annyival jobb lesz tőle gázreakció, stb?
http://tlmods.com/Airbox/Index.aspx
De sose elég
Jah, már látom betettétek ide.