Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van pár utólagos hülyeség ráakasztva a motorra, így egy fokkal átláthatóbb a kábelezés.
Ilyenek hogy: Usb töltő, óra, fokozat kijelző, váltóvillantó, speedohealer, PCV, Autotuner...
Meg van még nappali menetfényem, amit be kéne kötnöm, de arra rá kell pihennem.
Na meg hol lehet megvenni? Mert azzal szépen be lehet kötni pár extra fogyasztót.
Köszi!

Az az extra biztosítékdoboz milyen alkatrészekhez kell?
Ja és csak a poén kedvéért:
A blokkot 15 perc alatt beraktam a helyére, de most 4 estém ráment arra, hogy átrendezzek pár kábelt. Itt untam meg az egészet...
Hali! Búék meg minden!
Itt a lista amikbe ezt az indexet rakták:
Suzuki GSXR600 (1997)
Suzuki GSXR600 (1998)
Suzuki GSXR600 (1999)
Suzuki GSXR600 (2000)
Suzuki GSXR750 (1996)
Suzuki GSXR750 (1997)
Suzuki GSXR750 (1998)
Suzuki GSXR750 (1999)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (1999)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (2000)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (2001)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (2002)
Suzuki TL1000R (összes évjárat)
Suzuki TL1000S (összes évjárat)
Suzuki XF650 Freewind (összes évjárat)
Legalábbis a motoralkatrész.eu szerint. Ránéztem párra, és a legtöbb stimmel is.
Amúgy innen nyúltam az infót:
https://motoralkatresz.eu/termekek/Vicma/6668_iranyjelzo_index/
Sziasztok, Buék meg minden..

Van ötlet, bevált megoldás index szár pótlására? A régi elöregedett és elporladt / eltört. Utángyártottban szereztem új komplett indexet, ám annyira merev, hogy az elvileg gumis szár az öntőforma illesztésénél minimális nyomásra be is repedt - amellett hogy 'E' jel sehol sincs feltüntetve az egész indexen..
Más évjáratban hasonló típusé (SRAD gixxer, Hayabusa) esetleg jó lehet?
... egyben utalva ezzel a TL 'dohogós' hangjára...
"Nem horkolok... csak azt álmodom hogy egy motor vagyok..."
Mert mi is az pontosan? A szöveg a pólón?
Nem feltétlenül a szöveg a lényeg hanem a koncepció.
Hmm... hát azért ez a felirat a pólón kicsit fura..
Az első mérés Agónál, a második Janánál. Agónál csak bele lett rakva + padon beállítva. A menetdinamika jobb lett, ám hogy-hogynem ezután előjött a fesszabályzó hibajelensége és az alacsony fordulatnál spontán lefulladások. Mintha csak jobban előhozta volna a rejtett hibákat.
Aztán mivel közelebb volt Jana és nála is van dynojet pad hozzá vittem szervízre. A fesszabályzó cserélve lett, a PCV újraírva, + az említett gyújtás és üzemanyag ellátás beszabályozása. (utóbbiért ezúton is köszönet bigoneoszi-nak a tanácsokért) Most egy rövid tesztelés után tünetmentesnek tűnik, nem áll le, stabil rögtön hidegen indítás után az alapjárat, stb. és olyan mint amilyennek alapból, a gyárból kigördülve lennie kell / kellene..
Ez a mérés már nem Ágónál lett csinálva? Csak mert valahogy máshogy néz ki az egész diagram.
Amúgy jó erőben van...
Megszűnt a lefulladásos hiba?
még 1 ötlet
A gép teljesen gyári, egy nyitott dob van rajta a pcv-n kívül.
Majd az említett fesszabályzó csere + átsimogatta a mester itt - ott.. (szelephézag, gyertyák, injektorok) után:
No úgy néz ki megoldódott pár problema, leginkább a fesszabályzó cserére került.

Egy diagram 'finomhangolás' nélkül, csak simán bedrótozva és padozva PC V-vel - megjegyzem már itt is sokkal jobb lett mint volt..
Megkereslek privát üzenetben!
Szia,
Van vezérlőm hozzá, de egy motorvezérlő ha megdöglik biztos nem így. Párat már javítottam.
Mi a konkrét probléma?
Sziasztok!

2000-es évjáratú TL-R-nél van egy olyan jelenség, hogy 'mindig másképp jár' a blokk, mintha karburátoros lenne és nem a jó fúvóka lenne benne.
Az alap dolgok, eshetőségek már körbe lettek járva, az ok egyelőre nincs meg.

Nem bonyolódnék bele a részletekbe, a nevén most nem szeretném nevezni de egyébként eléggé köz és elismert szerelőm ajánlotta, hogy 1 napra próbáljak már szerezni egy motorvezérlő elektronikát kölcsön, hogy legalább az kiderüljön azzal van-e baj vagy mással.

Szóval a tisztelt fórumtársak közül lenne valaki akitől kölcsön tudnék kérni egy motorvezérlőt? Nem kívánom ingyen, és igyekszem mindent a legsímábban intézni (háztól-házig vinni, stb.) privátban mindent részletesebben elmondok, megbeszélnénk.
Mintha erre már jártam volna
Perverz!