Nekem van pár utólagos hülyeség ráakasztva a motorra, így egy fokkal átláthatóbb a kábelezés.
Ilyenek hogy: Usb töltő, óra, fokozat kijelző, váltóvillantó, speedohealer, PCV, Autotuner...
Meg van még nappali menetfényem, amit be kéne kötnöm, de arra rá kell pihennem.
Ja és csak a poén kedvéért:
A blokkot 15 perc alatt beraktam a helyére, de most 4 estém ráment arra, hogy átrendezzek pár kábelt. Itt untam meg az egészet...
Van ötlet, bevált megoldás index szár pótlására? A régi elöregedett és elporladt / eltört. Utángyártottban szereztem új komplett indexet, ám annyira merev, hogy az elvileg gumis szár az öntőforma illesztésénél minimális nyomásra be is repedt - amellett hogy 'E' jel sehol sincs feltüntetve az egész indexen..
Más évjáratban hasonló típusé (SRAD gixxer, Hayabusa) esetleg jó lehet?
Az első mérés Agónál, a második Janánál. Agónál csak bele lett rakva + padon beállítva. A menetdinamika jobb lett, ám hogy-hogynem ezután előjött a fesszabályzó hibajelensége és az alacsony fordulatnál spontán lefulladások. Mintha csak jobban előhozta volna a rejtett hibákat.
Aztán mivel közelebb volt Jana és nála is van dynojet pad hozzá vittem szervízre. A fesszabályzó cserélve lett, a PCV újraírva, + az említett gyújtás és üzemanyag ellátás beszabályozása. (utóbbiért ezúton is köszönet bigoneoszi-nak a tanácsokért) Most egy rövid tesztelés után tünetmentesnek tűnik, nem áll le, stabil rögtön hidegen indítás után az alapjárat, stb. és olyan mint amilyennek alapból, a gyárból kigördülve lennie kell / kellene..
2000-es évjáratú TL-R-nél van egy olyan jelenség, hogy 'mindig másképp jár' a blokk, mintha karburátoros lenne és nem a jó fúvóka lenne benne.
Az alap dolgok, eshetőségek már körbe lettek járva, az ok egyelőre nincs meg.
Nem bonyolódnék bele a részletekbe, a nevén most nem szeretném nevezni de egyébként eléggé köz és elismert szerelőm ajánlotta, hogy 1 napra próbáljak már szerezni egy motorvezérlő elektronikát kölcsön, hogy legalább az kiderüljön azzal van-e baj vagy mással.
Szóval a tisztelt fórumtársak közül lenne valaki akitől kölcsön tudnék kérni egy motorvezérlőt? Nem kívánom ingyen, és igyekszem mindent a legsímábban intézni (háztól-házig vinni, stb.) privátban mindent részletesebben elmondok, megbeszélnénk.
Ilyenek hogy: Usb töltő, óra, fokozat kijelző, váltóvillantó, speedohealer, PCV, Autotuner...
Meg van még nappali menetfényem, amit be kéne kötnöm, de arra rá kell pihennem.