Öhlins rugóstag 400ezer, Wilbers kijön 300ezerből. Szóval rohadtul nem éri meg lecserélni, ha amúgy nincs vele gond. Ha a Bimota gátlóval mégsem jutnék dűlőre, én azé elmentettem egy Wilbers könyvjelzőt.
Gumi ügyben meg leginkább felhasználási módtól függ, hogy milyen legyen.
Lassan elsődleges szempont lesz közúton, hogy milyen mély a minta. A legtöbb sportgumi zsírújként felrakva is olyan, hogy belekötnek a rendőrök...
Nekem spec most Michelin Road 5 van fent, de mivel sokat Mátrázok, oda jó lenne valami sportosabb téma. Bár jelentősen lassult a tempóm az utóbbi években, úgyhogy ez se rossz.
A nyárra ki van nézve a Michelin Power RS, vagy a Metzeler M7RR. Ezeknek elég jó a mintája, sportgumi létükre. De tapasztalatom semmi velük... Méret szerintem is 190/55
Sziasztok, két kérdésem lenne a típussal kapcsolatban:
Tapasztalat alapján milyen gumi ajánlott a TLR-re?
Illetve a hátsó rugóstagot érdemes lehet gyáriról lecserélni pl. Wilbers-re? Hoz annyit ár érték arányban?
Van hozzá spéci pumpám, szal már vagy 100x állítgattam a nyomásokat, mire beállítottam magamnak.
Nyilván nem nitrogénnel, de az legyen a legnagyobb probléma...
Odavissza 120km az út, nincs kedvem annyit kínlódni vele.
Ha én csinálom, akkor legalább tudom, hogy meg van csinálva, ahogy kell. Ha elbaszom, akkor meg kezdem elölről az egészet .
Kajak öt perc alatt kiszedem a fullra összerakott motorból, annyit szereltem má ki-be.
Garancialis visszavitel szoba se johetett?
Nekem is elmenne a kedvem egy ilyen akcio utan, de ha mar valamiert fizettem, azt addig csinaljak, amig jo nem lesz, nem?
Ez egy sb8 rugostag?
zenithracing.eu
Nem akarom amúgy leszólni a műhelyt, mert az Öhlins-ekhez biztos értenek, csak épp ez a cucc adta fel annyira a leckét, hogy inkább telibeleszarta az egészet az ember.
A probléma a korrektség teljes hiánya volt.
Csak annyit kellett volna mondani, hogy nem tudtam megcsinálni, oszt szevasz. Nem pénzé összebaszom, oszt vagyjó vagy nem szevasz...
O gyűrűket megvettem ma, megjön a villaolaj, oszt 10 perc lesz összerakni...
Max azt tudom elbaszni, hogy nem annnyi olajat rakok bele mint kéne.
De nem a légtartályba baszki!
Nem foglalkozok vele tovább, tanulópénz megvolt, 4 hónap alatt sikerült nem megcsinálni.
Az tény, hogy senki nem ért hozzá, meg információt se lehet találni róla sehol.
Az érdekesség(azon kívül, hogy nekem sikerült észrevenni), hogy duplafalú a nagyobb tartály. A külső az olajé, a belső a levegőé. Na most sikerült az embernek a légtartályt feltölteni olajjal.
Még én is meg fogok küzdeni vele, hogy mégis mennyi olaj legyen benne, de azért egy Öhlins szerviztől többet vártam volna...
Megáll az eszem, azért minimum egy telefont megeresztenék hogy azért annyira nem kéne átbaszni a népet... Még egy O gyűrű csere se volt akkor mit számláztak ki? Az 50 centiről ránézést???
Végre kész lett a hátsó telóm, és hazakerült a szervizből.
Természetesen szarabb lett mint volt , úgyhogy kénytelen leszek én megcsinálni...
Annyira nem egyszerű, mint ahogy kinéz kívülről, de azért az O gyűrűket csak kicserélem má, amit nem sikerült kicserélni húszezeré...
Az az érdekesség, hogy a használtautón ez a gép a másik négyhez képest - ami fenn van ma - nem kirívóan drága, sőt, olcsó.
Más kérdés, hogy ez az öt eladó jelenleg a madarat várja, pontosabban a sült galambot.
Gumi ügyben meg leginkább felhasználási módtól függ, hogy milyen legyen.
Lassan elsődleges szempont lesz közúton, hogy milyen mély a minta. A legtöbb sportgumi zsírújként felrakva is olyan, hogy belekötnek a rendőrök...
Nekem spec most Michelin Road 5 van fent, de mivel sokat Mátrázok, oda jó lenne valami sportosabb téma. Bár jelentősen lassult a tempóm az utóbbi években, úgyhogy ez se rossz.
A nyárra ki van nézve a Michelin Power RS, vagy a Metzeler M7RR. Ezeknek elég jó a mintája, sportgumi létükre. De tapasztalatom semmi velük... Méret szerintem is 190/55