Ismerős Az enyém is más olajpumpát kapott, meg az SV főtengely is jobb. Van rajta plusz olajjárat. Monduk tartrós tesztet nem csináltam, mert 10 ezret ha mentem vele utána. De addig nem esett szét
csak egy kis apróság javítása blokkon belül. lendkerekbol veszünk le súlyt, erősebb olajszivattyut kap erosebb szelep rugokat ilyenek persze ha a kompressziom meg jó
igen 285-t mutatott az ora mikor megtorpant. alapjaratin semmi hang aztan lassan haladva egyre jobban kerepelt igy leallitottam. valószínű fotengely csapágy.
Én először szetszednem a munkahengert és alapos takarítás alá vetném a 6 dugos nyergeknel ez nagyon fontos h ugy jarjanak mont a zongira billentyűk :) alapjaratin a porvedok fogják meg a dugokat ezert is szokott szarabb lenni plusz egy fém fékcso sosem árt. aztán ha minden tuti es igy is kevés akkor elindulnek az elottem szólók tanácsai felé. Nálam a gyari 4 dugos van az S en plusz egy Brembo 16os fofek femfekcsovel és annyit mondhatok h a tarcsam hamarabb adta eddig meg magát mint a tobbi rendszerelem. és igen huzom neki :)
Amúgy fém fékcső az első lépés, amitől mondjuk nem fog jobban majd a fék, de sokkal határozottabb lesz a nyomáspont.
Utána radiális főfékhenger. Nekem Nissin van (csak mert arany színű ), de most Brembo-t vennék, szóval azt ajánlanám.
A többi is kb úgy ahogy J3sus írta.
Az alulra is radiális cucc meg haladó szint sérülteknek . Vagy adapter a saját féknyereghez (https://www.tlzone.net/forums/...) amit azt se tudom hol lehetne venni, vagy komplett villa-féknyereg-sallangok cseréje.
Én több lépcsőben javítottam az enyémen amikor elégedetlen voltam:
Először jött a fém fékcső +szinteres betétek.
Aztán jött egy radiális brembo felső, ami sokat javított.
És most a végén kicseréltem a 6 dugós nyergeket az rf900 4 dugósaira. 1-1-ben felmegy, csak betétet is kell vele cserélni. Most elégedett vagyok.
Persze nem olyan mint az új allul fellül radiális brutál cuccok a mai gépeken, de rendben van.
A németeknél elvileg ott van. Szívótorok + az ECU-nál kellett egy kábelt vágni talán.
Az enyém francia volt, ott meg a szívó vezérműtengelyen volt fele akkor a a bütyök.
Jó gazdája lett.
Ez így elég jól fog.
Amúgy fém fékcső az első lépés, amitől mondjuk nem fog jobban majd a fék, de sokkal határozottabb lesz a nyomáspont.
Utána radiális főfékhenger. Nekem Nissin van (csak mert arany színű ), de most Brembo-t vennék, szóval azt ajánlanám.
A többi is kb úgy ahogy J3sus írta.
Az alulra is radiális cucc meg haladó szint sérülteknek . Vagy adapter a saját féknyereghez (https://www.tlzone.net/forums/...) amit azt se tudom hol lehetne venni, vagy komplett villa-féknyereg-sallangok cseréje.
Először jött a fém fékcső +szinteres betétek.
Aztán jött egy radiális brembo felső, ami sokat javított.
És most a végén kicseréltem a 6 dugós nyergeket az rf900 4 dugósaira. 1-1-ben felmegy, csak betétet is kell vele cserélni. Most elégedett vagyok.
Persze nem olyan mint az új allul fellül radiális brutál cuccok a mai gépeken, de rendben van.
Az enyém francia volt, ott meg a szívó vezérműtengelyen volt fele akkor a a bütyök.