De kérlek szépen régi akkumulátor újjra élesztve és pöc-röv megy vele többszöri indítás után se esik a fesz... és indul
Most csak akkor az a bajom hogy van egy régi jó akksi és van egy zsír ujj ami fel van töltve saval meg vizzel de motorban nem volt ha érdekell
Na kérem a motornak semmi baja...kivéve azt hogy az akkumulátor belül csontszáraz...:/
Szóval a relé is az idomban azért katogot mert ugye nem volt elég fesz hogy bezárja a kört!
Nekem apránként lett fejlesztve a fék, de pont hétvégén mentem egy cb1000r-el. Hát nagyon nem akart az megállni a TL-hez képest, pedig sokszor azt éreztem, hogy nem is fog túl jól a fékem
Állítólag a radiális főfékhenger az ami sokat számít, de nekem egyszerre lett minden cserélve, úgyhogy csak a komplett rendszerről tudok nyilatkozni. Mikor kattan a féklámpa mikrokapcsoló, akkor már satu van egy ujjal is.
En meg csak a felso szegmenst csereltem barmit probaltunk allitani/tisztitani folyton az ujjaimra huztam a fekkart, igy csak 4 ujjal mondhatni marokra tudtam fogni. Remelem most majd jobb lesz azert. Az en tudasomhoz meg eleg a gyari fek "lent"
Időjárás hasonlónak ígérkezik mint tavaly. Akkor sem volt melegünk...
Én csak akkor nem fogok elindulni, ha mondjuk kb 5 fok alatt lesz a hőmérséklet, és/vagy indulás pillanatában szakad az eső.
Ha csak úgy néz ki, hogy van esély az esőre, de még épp nem esik, akkor tutira megindulok. Esőruhám van, oszt lesz ami lesz.
No akkor majd meglátjuk. Gondolom ez azon a héten kiderül. Nekem csak annyiból necces, hogyha elmarad valamilyen okból, akkor nem megyek a gépért, azt most még vidéken hagytam. Ha megyünk, akkor viszont logisztikáznom kell, ami nem gond.
Ez Sixtring volt motorja.
Most Magyar Lacié, visszük szervizelni.