Ebben mi a jó? Most komolyan ? Nem értem mire való a tankbőr. Véded a fényezést? Fóliázd le. Jobban tudod fogni a motort ? Arra van csoko franko "matrica". Tanktaska miatt? Ezer olyan van ami nem magneses.
Hiába hisztizel. Az nem változtat a tényen, hogy kettőnk közül csak én tudom hogyan kell TL blokkot összerakni Mivel nem a házépítők forumán vagy, így más tudás itt kevésbé fontos
Abba nem gondoltál bele, hogy félelmetes baromságokat hajtottál mindvégig és azt is helyesírási hibák tömkelegével leírva Ha már írsz egy nyílvános fórumra vagy vedd a fáradtságot bekapcsolni a hibajavítót, vagy ne csodálkozz ha mások analfabéta, tudatlannak tartanak.
Amikor ezért kiröhögtelek egyből legyökereztél
Jó mondjuk a gúnyos beszólás helyett elmagyarázhattam volna, hogy miként működik egy TL kuplung stb... de imrufonak se hitted el, hogy van AH kuplung a motorban (mert te már csak tudod, mert extra okos vagy), akkor meg kár beléd a tudás
A többi 1300-as hengerszett, meg a 180 lóerő (ami 1200ccm és 150 le inkább), az a no comment kategória.
Szkandertudásod villogtatása helyett olvasgass a neten. Okosabb leszel.
Bár azt sosem értettem embereknek miért olyan fontos a szkander. Még jó, hogy nem a pöcsünket akartad összemérni.
Nade mindegy is. Részemről ennyi.
Boldog "karit"
Köszi az infót!ezt már én is néztem az e-bayen, de annyit nem adok érte, inkább csináltatok egyet :-)
Meghát a hosszított lengőkar se lesz olcsó mulatság :-D
Ja hogy gyorsulásra kell? Elejét 2 centire be kell ejteni, koppra betekerni mindent.
Hátuljába kell egy ilyen: http://www.ebay.com/itm/TLR-Lo...
koppra betekerni mindent.
Hali!
Ten: tension-húzófokozat
Com: compression-nyomófokozat
Ha nem pályázol, és mondjuk kb 100kg alatt vagy, akkor maradhat a gyári értéken szerintem. Nekem 2-3 klikk rá van tekerve, és nem azért mert pályázni szoktam...
Miért szeretnéd leültetni? Nem ér le a lábad? Rossz hír, de a TL-nek pont az elejét szokás leültetni, a hátulját meg kiemelni...
De beindult az élet...
Még Tasi is előkerült. Üdv!
Csak így nagy általánosságban én azt mondom, hogy egy motort nem kell leírni azért, mert földhöz volt vágva... Meg lett csinálva? Ha meg, akkor nincs probléma.
Pont én vagyok a példa. Tőlem többször szerintem nem sokan vágtak földhöz TL-t, oszt mégis itt van, gurul, fűt-zenél-világít.
A hat év kihagyást még mindig érzem, de azért már jönnek vissza a dolgok... Viszont a szezononkénti legalább egy esést sikerült eddig nullára csökkenteni...
Sziasztok. Nemrég vettem egy TLR-t, és kérnék egy kis infót a hátsó felfüggesztéssel kapcsolatban ha nem gond.
1. Mivel mit állítok TEN, COM?
2.Ha le szeretném ültetni, kell cserélnem vmit?vagy elég ha a bordás tengelyen arébb rakom?
Valoban el volt repedve...de azt gondolom messze nem volt osszetorve ugy mint nemelyik a felismerhetetlensegig. Azt gondoltam-es nem is tevedtem, hogy vannak itt normalis sracok de kar, hogy a magadfajta szerencsetlenek is talalnak helyet itt. Jano...Jano, azert remelem lesz nagyobb oromod is az eletben ennel, meg azt is hogy egyer csak osszefutunk es kezet razhatok majd veled :) vagy a tengernyi tudasod es bolcsesseged olvashatom majd valahol ahol a hozzam hasonlok valamit tanulhatnak. Boldog Karacsonyt Kicsi Jano ;)
Na jó félre a tréfát ....ő szerintem tlr- el született ....jobban motoroztak mint én lényegesen bár gondolom a hosszú kihagyást míg a renovalas tartott azért ő is megérezte ....
Nemtudom még. Olcsó volt, kipróbálom.
Abba nem gondoltál bele, hogy félelmetes baromságokat hajtottál mindvégig és azt is helyesírási hibák tömkelegével leírva Ha már írsz egy nyílvános fórumra vagy vedd a fáradtságot bekapcsolni a hibajavítót, vagy ne csodálkozz ha mások analfabéta, tudatlannak tartanak.
Amikor ezért kiröhögtelek egyből legyökereztél
Jó mondjuk a gúnyos beszólás helyett elmagyarázhattam volna, hogy miként működik egy TL kuplung stb... de imrufonak se hitted el, hogy van AH kuplung a motorban (mert te már csak tudod, mert extra okos vagy), akkor meg kár beléd a tudás
A többi 1300-as hengerszett, meg a 180 lóerő (ami 1200ccm és 150 le inkább), az a no comment kategória.
Szkandertudásod villogtatása helyett olvasgass a neten. Okosabb leszel.
Bár azt sosem értettem embereknek miért olyan fontos a szkander. Még jó, hogy nem a pöcsünket akartad összemérni.
Nade mindegy is. Részemről ennyi.
Boldog "karit"
Meghát a hosszított lengőkar se lesz olcsó mulatság :-D
Hátuljába kell egy ilyen:
http://www.ebay.com/itm/TLR-Lo...
koppra betekerni mindent.
mert járok Kunmadaras versenyezni :-)
Ten: tension-húzófokozat
Com: compression-nyomófokozat
Ha nem pályázol, és mondjuk kb 100kg alatt vagy, akkor maradhat a gyári értéken szerintem. Nekem 2-3 klikk rá van tekerve, és nem azért mert pályázni szoktam...
Miért szeretnéd leültetni? Nem ér le a lábad? Rossz hír, de a TL-nek pont az elejét szokás leültetni, a hátulját meg kiemelni...
Még Tasi is előkerült. Üdv!
Csak így nagy általánosságban én azt mondom, hogy egy motort nem kell leírni azért, mert földhöz volt vágva... Meg lett csinálva? Ha meg, akkor nincs probléma.
Pont én vagyok a példa. Tőlem többször szerintem nem sokan vágtak földhöz TL-t, oszt mégis itt van, gurul, fűt-zenél-világít.
A hat év kihagyást még mindig érzem, de azért már jönnek vissza a dolgok... Viszont a szezononkénti legalább egy esést sikerült eddig nullára csökkenteni...
1. Mivel mit állítok TEN, COM?
2.Ha le szeretném ültetni, kell cserélnem vmit?vagy elég ha a bordás tengelyen arébb rakom?
http://www.ebay.de/itm/RARE-Su...
http://www.mtc-motorrad.de/typ...