Ismerős a téma, nálam ugyan ezek törték, meg a bal oldalidom. Ebayről vadászgattam jórészt a cuccokat. Esetleg őt kérdezd:
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Suzuki_TL_1000_S_1997_alkatreszek___komplett_blokk_50677345.htm?first=1
Sziasztok ! Májusban volt egy balesetem, azóta lábadozunk a párommal, és mivel a biztosító az ügy lezárultáig nem nagyon mozgatja a füle botját sem, elkezdeném összegyűjteni a hiányzó alkatrészeket. Keresek: első lámpatestet, jó állapotú fejidomot, bal oldali első lábtartót váltókarral, bal oldali hátsó lábtartót, bal első indexet és bal visszapillantó tükröt 1998-as TL 1000 S-hez. Ha eszembe jut még valami jelentkezem. Privátban írjatok légyszi .
Ne is mondd. 3-4 kiló nekem idén meglesz Most adok le egy több mint 60 ezres megrendelést. lánc, olaj, meg ilyenek...
Hihetetlen ütemben amortizálódik a gép
Nekem jó, bár nálam nincs nagyon hajlítgatva, csak egy ív oszt kész. Képek a [#5241893]-as hozzászólásban.
Csak úgy poénból összeadtam az íbéjes vásárlásaim összegét, amit a motorra locsoltam az újrakezdés óta(2014-2015-2016), mondom biztos lesz 3-4 kiló...
Aha, milla + egy kis zacc...
Azt nem tudom. Eddig semmilyen infót nem találtam a vázrol.
Sejtelmem sincs milyen árat fognak mondani a fényezésre. Ha sokat akkorr csak az oldalidom lesz fekete.
Ez a gép b@szottszép!
De az 520-as láncot én sem értem. Egyedüli előnye a súlycsökkentés, de ez nem egy pályagép, hogy számítson az a kb fél kiló minusz. Viszont nagy eséllyel meglepetésszerűen hátbacsap egy erőltetett menet alkalmával...
Az arany önindító burkolat full nem illik oda, amúgyis Jim eloxálta kékre is, ménem olyan?
Hátsó gátlót is inkább egy kék rugós Wilbers-t raktam volna fel. Ezekkel maga a tökély lenne...
Ismerős a téma, nálam ugyan ezek törték, meg a bal oldalidom. Ebayről vadászgattam jórészt a cuccokat. Esetleg őt kérdezd:
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Suzuki_TL_1000_S_1997_alkatreszek___komplett_blokk_50677345.htm?first=1
http://www.ebay.de/itm/1110368...
Vehetnénk majd felesben.
Nekem a factory racing feliratú oldal kell csak.
Lánc természetesen arany szinű.
Hihetetlen ütemben amortizálódik a gép
Csak úgy poénból összeadtam az íbéjes vásárlásaim összegét, amit a motorra locsoltam az újrakezdés óta(2014-2015-2016), mondom biztos lesz 3-4 kiló...
Aha, milla + egy kis zacc...
Mert vettem ilyet, de nem tudtam meghajtani olyan merev volt. Aztán meg is tört.
http://www.ebay.com/itm/Tygon-...
Egy éve fent van, hibátlan.
Sejtelmem sincs milyen árat fognak mondani a fényezésre. Ha sokat akkorr csak az oldalidom lesz fekete.
Azt hiszem német cég vagy angol csinál olyen vazat hozzá
Eke idom meg lehetne karbonos.
De az 520-as láncot én sem értem. Egyedüli előnye a súlycsökkentés, de ez nem egy pályagép, hogy számítson az a kb fél kiló minusz. Viszont nagy eséllyel meglepetésszerűen hátbacsap egy erőltetett menet alkalmával...
Az arany önindító burkolat full nem illik oda, amúgyis Jim eloxálta kékre is, ménem olyan?
Hátsó gátlót is inkább egy kék rugós Wilbers-t raktam volna fel. Ezekkel maga a tökély lenne...