Egész csinoska képről.Ha megnézed a tulajt kérd meg és sanyit hogy sassantsa meg.monortól tárnok nincs messze el kell vinni és átnézetni sanyi úrral.Ha aszongya jó akkor lehet boltolni.
amikor én vettem átnéztem fr oldalán az adatokat azé tünt csak nekem is fel de vannak itt nagyobb mágusok, biztos szólnak ha valami nem stimmel a kiszemelt géppel
és ennyi ,rögtön egy lényeges dolgot észreveszel egy képről.. Szerintem már ha májusba tényleg ott tartok na hogy holnap ezt veszem meg, akkor is majd feldobom a linkjét.. Ti azért jobban ismeritek, meg látjátok, ha valami nem egészen úgy van ahogy az meg van írva...
Nekem nagyon olcsónak tűnik de lehet, h most ezek az árak. ami feltűnt, h nem 2004-es hanem 2003-as de lehet h 04-ben helyezték forgalomba.
Frpetinek az oldalán megtalálsz minden adatot és változtatást évjáratra lebontva.
sziasztok !
ma járattam a motort és nézelődés közben észre vettem, hogy a hűtővízem a minimum jel felett van kb 5 mm-rel. mit öntsek utánna, deszt.vízet vagy tömény fagyállót ? folyást nem láttam sehol sem rajta, de akkor hova lett belőle a hűtővíz ?
Nekem a z külsőre nagyon tetszett(2003-2005), viszont mikor élőbe hallottam láttam sv-t kézközelből nagyon megtetszett. A z-től féltem, h belenyúlok egy széthajtottba. Sztem próbáld ki mindkettőt és úgy dönts nekem a v2 nagyon megnyerte a tetszésemet, összehasonlíthatatlanul más a sor4 és a v2. azt csak te tudod eldönteni, h mi tetszik jobban, a z erősebb gép az biztos. fogyasztásáról nem tudok semmit sem. 1 barátom azt mondta miután vittük az sv-vel és 1 gsx-r-el, h ha kocsikhoz kéne hasonlítani akkor a gixer 1 precíz f-1-es gép az sv meg 1 drag ami felakarja tépni az aszfaltot, ő így érezte teljesen laikusként hátul
Hát igen.. Nem utolsó szempont a fenetarthatósága, meg az se, hogy mennyiért szervizelik..
Megnéztem a képeidet nagyon szép a géped, nekem is a s tetszik, de vicces mert csak a Sv-be másba nem. Sv nek valahogy jól eltalálták, és ami még gyönyörű rajta az a hátsó lámpa....
Hello!
ha z750 vs fz6n akkor sztem z 750 sokkal szebb (a régebbiek).
Anno z 750 és sv között vaciláltam. Sv lett és imádom! Többek között azért is mert volt 1 rossz tapasztalat egy z 750 tulajával. Valamint szerintem olcsóbb fenntartani az sv-t, valószínűleg az alkatrészek is olcsóbbak. Ugyanannyi idős sv-t jobb áron kapsz és kisebb az esélye szerintem, h kifogsz egy széthajtott gépet. A hangja magáért beszél. És szép!
Ha csak és pusztán a kinézet ami a mérvadó és semmi más akkor csak digó gépet érdemes akárcsak nézni is.
Japánok még ha kiadják TMK-ban a digóknak akkor sem tudnak szép gépet tervezni.Lásd Gatyiuszt.
Csak hogy bonyolítsuk a dolgot...
Nekem még az XJ6 ami bejön és szerintem nem rossz. De senki ne gondolja, hogy lecserélném az SV-met akármilyen sor4es gépre.
Elméletileg tényleg jobb egy többhengers gép fajlagos üzemanyagfogyasztása. De szerintem az útviszonyoktól függ leginkább. Egy szerpentines útszakaszon minden bizonnal kevesebbet fog enni a V2, a nyomatékleadás következtében.
Autópályán meg a sor4 lesz a nyerő.
Roadking: kössz , de én hendikep-es vagyok, lazulok otthon így belefér a fórumozás...
NÁlam z750, mert bár a fazert az égig dícsérik mint túrást, szerintem mindenkiben ott az állat, csak elő kell csalogatni.A z750 pedig ilyen!
Főleg amit írtál, az a régebbi szép dizájn, nem pedig a mostani ocsmány .
Frpetinek az oldalán megtalálsz minden adatot és változtatást évjáratra lebontva.
http://www.svmedia.hu/svmedia/www/adat.htm
ma járattam a motort és nézelődés közben észre vettem, hogy a hűtővízem a minimum jel felett van kb 5 mm-rel. mit öntsek utánna, deszt.vízet vagy tömény fagyállót ? folyást nem láttam sehol sem rajta, de akkor hova lett belőle a hűtővíz ?
Szerinted, van ezzel valami vagy tényleg ennyit ér?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_s
v_1000-3556192
Meg annyi, hogy gondolom akkor így kipróbáltad a z-t is meg utána néztél a fogyasztásnak, az nem tudod akkor véletlenül menyit fogyaszt a z?
Ám még annyi, hogy én sokat használom monoton egyenesbe.. azaz jelen esetbe használnám
Érdeklödnék,hogy 1000s sv-hez van e teloszimeringed raktáron mert pénteken járok arrafelé?
Hát igen.. Nem utolsó szempont a fenetarthatósága, meg az se, hogy mennyiért szervizelik..
Megnéztem a képeidet nagyon szép a géped, nekem is a s tetszik, de vicces mert csak a Sv-be másba nem. Sv nek valahogy jól eltalálták, és ami még gyönyörű rajta az a hátsó lámpa....
ha z750 vs fz6n akkor sztem z 750 sokkal szebb (a régebbiek).
Anno z 750 és sv között vaciláltam. Sv lett és imádom! Többek között azért is mert volt 1 rossz tapasztalat egy z 750 tulajával. Valamint szerintem olcsóbb fenntartani az sv-t, valószínűleg az alkatrészek is olcsóbbak. Ugyanannyi idős sv-t jobb áron kapsz és kisebb az esélye szerintem, h kifogsz egy széthajtott gépet. A hangja magáért beszél. És szép!
Japánok még ha kiadják TMK-ban a digóknak akkor sem tudnak szép gépet tervezni.Lásd Gatyiuszt.
Nekem még az XJ6 ami bejön és szerintem nem rossz. De senki ne gondolja, hogy lecserélném az SV-met akármilyen sor4es gépre.
Autópályán meg a sor4 lesz a nyerő.
Most már át ment
Sv-vs.-Z750-be fézert leszavasztam..
NÁlam z750, mert bár a fazert az égig dícsérik mint túrást, szerintem mindenkiben ott az állat, csak elő kell csalogatni.A z750 pedig ilyen!
Főleg amit írtál, az a régebbi szép dizájn, nem pedig a mostani ocsmány .
tehát z750 +1