A sornégynél kissebb küblit kell a tökéletes égéshez kalkulált mennyiséggel feltölteni.Sokkal precízebben lehet az inyektor program ezen részét megalkotni mint két nagyobb vödörnél.
Haver karbis 2001-es Fazere 4,3-5liter amit persze én sem hittem el. De a szememnek hinnem kellett a kúton nekem is, én nem tratottuk be a KRESZ könyv szabályait Vele együtt mentem az SV-vel, telenyomtam énis és 6,4 liter volt
Persze nem oszt-szoroz 1-2 literes fogyasztáskülönbség, nem hinném, h ez a döntő abban, h ki milyen motort vesz. Sajnos a motor az már luxus a mai világba, de ha mégis megteheted, h van akkor nem ez fog dönteni, h melyik típust válaszd
Kevesebbet......sokkal.....tapasztalat, persze minden géppel meg lehet szinte bármennyit etetni, de egy túrán a sor4-ek kevesebbet fognak enni hacsak nem egyfolytában kerekezik.
De, mikor a Laci ugyanazzal a tempóval jön mint mi közel 1 literrel kevesebbet tankol 100-on mint mi. Pl. nekem a Béka is 6 alatt eszik 150-ig, kisebb tempónál 5 alá is esett már.
Bár kéthavonta leírom, nekem a legelső injektoros 650S SV átlag 5-öt eszik (túra, város). Autópályán megy föl néha 6l-ig, de felette már nagyon ritkán. Utassal 5-5,5. Legjobb 3,8 volt, de ez extrém eset, 5 alá azért ritkán megy. Nem hinném hogy egy Fazer kevesebbet enne.
Megnyugtatlak. az én karbis N-esem sose fogyasztott még 6 alatt Ahogy szeret menni a motor meg ahogy én akarok úgy 7l.
De jól írta az előttemszóló. Túráztam Fazerrel a karbis verzióssal ami 2003 előtti, hát az majdhogynem termeli a benzint az SV-hez képest és 6E felett úgy elindul, h az SV után azt hittem eddig egy Simsonon ültem
Sportdob ám sokat jelent fogyasztás szempontjából? csak zért mert egy v2--höz (csak az én véleményem) illik egyet venni